Další den jsem začala pracovat u porcovačů protože mě potřebovali nejvíc.A večer jsem šla spát brzo. A tak to bylo každý den. Patricie proč každý večer chodíš tak brzo spát zeptal se mě Newton přibližně po třech týdnech co jsem byla v labyrintu.No já nevím asi proto že jsem unavená.Hmm ale mohla by jsi aspoň za pět dní vydržet déle.Proč ?Bude se něco konat? Ano bude pozítří přijde nový bažant takže den po tom se dělá pokaždý táborák a oslava pro nováčka.Minule jsi šla spát brzo a tak nám to všem přišlo líto.Tak já slibuju že vydržím dýl. Tak jo beru tě za slovo. Usmála jsem se naněj. Když pozítří začala houkat siréna. Divila jsem se. Winston my řekl že přijíždí výtah.A tak jsme se společně rozběhly k místu kde byl výtah.Tam už stálo pár lidí.Když výtah zastavil Galy s Newtem otevřely víko od výtahu.Byl tam černovlasý kluk.Galy skočil do výtahu a pozdravil kluka. Čau vítej v placu řekl směrem k němu. Jak se jmenuješ zeptal se ho Newt. Já já nevím?To je v pohodě to jediný nám nechaly. Takže si brzy vzpomeneš. Tak pojď pomůžeme ti ven. Newt s Malým pomohly klikový ven a ten hned jak se dostal ven se rozběhl od nás pryč. Bežel dost rychle a my věřily že je to běžec.Ale po patnácti metrech zakopl a hodil takvou držku o zem že jsme se tomu všichni smáli. A pak za ním šel Newt aby ho seznámil s pravidly a ukázal mu plac.U večeře si sedli s Newtem ke mě. Ahoj já nevěděl že tu jsou i holky? No já jsem zatím jediná holka na pláče. Aha tak to jo. A jak se jmenuješ?Já jsem Patricie! Pěkný jméno a moc mě těší! A co ty už jsi si na něj vzpomněl? Ještě ne doufám že si vzpomenu co nejdřív . A jak dlouho tu jsi? Dneska přesně měsíc. Aha takže si přišla přede mnou . Jo přesně tak .A ostatní tu jsou jak dlouho zeptal se bažant mě a Newta. No čtyři roky. Bože tak dlouho?Jo a to není cesta ven? No jediná cesta vede nejspíš ven přes labyrint řekla jsem mu.Co? Labyrint?Ano přes labyrint.Ale cestu ven zatím nikdo nenašel. Ale jak to? To proto že se labyrint každou noc mění a tak je těžší najít cestu ven.Hmm rozumím a mohl bych být v labyrintu a hledat cestu? No ne každý krom běžců mají vstup do labyrintu zakázaný.A to znamená i ty .Když projdeš zkouškou od běžců tak pak můžeteš být běžcem ale to až po zkouškách?A kdy budu mít zkoušku od běžců? Nejdřív musíš projít zkoušku od šlichťáků neboli kuchařů nebo taky od porcovačů stavitelů pěstitelů nebo měďáků.Jako poslední zkouška je až běžec?Aha a jak dlouho to trvá myslím tím zkoušky do těch ostatních skupin? No tak asi týden záleží na tom jestli se ti nic nestane. Tady Patricie musela počkat několik dní než mohla jít k meďákům protože si díky mě namohla záda. Co? To jsi ji skočil na záda aby tě odnesla nebo co? Ne nechal jsem ji okoupat celé pole samotnou.Né že jo okopala celé za jeden den ale navíc udělala práci kterou děláme my pěstitelé všichni jeden den.Páni takže si dřela a udelala práci za ně na celý den tak to je síla řekl černovlasý kluk . Díky ale tu bolest fakt nechci zažít proto u nich nepracuju.A co až skončím zkoušky ptal se bažant. No co vybereš si skupinu nebo více skupin a v těch budeš pracovat.Tak to já chci pracovat jako běžec . Ale nikdo tady nechce být běžec. A navíc to nezáleží na tom co chceš jen ty. Záleží taky na tom co řeknou členové těch skupin a pokud Minho kápo běžců řekne že běžce dělat nebudeš tak se do labyrintu ani nepodíváš.A co obnáší ta zkouška? To se dozvíš od Minha ten den.Aha tak dobře řekl kluk.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Holka v Labyrintu
AdventureVšichni znáte film The maze runner neboli labyrint.Já ten film zbožňuju nedávno jsem četla jeden z příběhů o fan fikci tohoto filmu a napadlo mě že bych taky mohla zkusit napsat něco o tom filmu.Jen doufám že nebudou podobný některému z tech už naps...