Nepřipravíte mě o něj!

134 2 2
                                    

Za chvíli se otevřely vzdálené dveře a z nich vyběhly nějací vojáci.Odváděli nás pryč.Nechtěla jsem tam nechat Jeremyho ale oni mě stejně odtáhly.V letadle jsem se tiskla k Newtovy a ten se mě snažil uklidnit a já usnula.Když mě Newt probudil aby vstávala že už jsme tady vyběhla jsem společně s ním k obří budově.Když jsme vběhli všichni dovnitř zavřeli se za námi dveře.Přišel k nám nějaký muž který se představil jako pan Jeyson a celé to prý vede.Že je to prý útočiště ale pro nás to má být prý jen zastávka než nás převezou na zelenější pastviny a my tam budeme moc žít v bezpečí bez žádných příšer z tohoto světa jako jsou například žrouti.kteří vznikly virusem Erupce.A že díky tomu že jsme přežili jsme taky cíl a že jsme si toho už nejspíš všimly řekl Jeyson.Za těmito dveřmi řekl u dveří u kterých jsme se zastavili začíná váš nový život.Před námi se objevila chodba a on řekl.Hezky popořadě a teď uděláme něco s tím zápachem.Zavedl nás do sprch kde jsme se mohli všichni osprchovat.Bylo to úžasné.Teplá voda a né žádná studená.A hlavně pořádný šampón a né jen čistá voda.Pak nás zavedli do jakési nemocnice.Kde každému dali nějakou injekci s jakými si vitamíny prý to co nám v labyrintu chybělo.Taky nám všem odebraly krev.Minho běhal na nějakém běhacím pásu napojený na nějaké snímací hadičky které asi měřili puls či co?Já a Tereza jsme čekaly na dvou lehátkách.První si doktorka prohlédla Terezu.Netrvalo to dlouho a tak jí pak někdo odvedl do nějaké jiné části budovy.Já jsem tam zůstala a při vyšetření doktorka zjistila že jsem těhotná tak v druhém měsíci.Zavolala Jeysnovy a řekla mu že jsem těhotná.Stáli za závěsem který dělil jen mísnost mezi námi a i když mluvili šeptem abych to neslyšela slyšela jsem je velmi dobře. Jeyson chtěl abych potratila protože bych pak nemohla projít testy a to nemohl dopustit.A tak mě doktorka Crofordová společně s dvěma zřízenci vedli někam pryč ale já se začala vzpírat.Chci vidět Newta. Neboj brzy se s ním uvidíš.A když jsme procházeli kolem místnosti kde byli zavření všichni ostatní zavolala jsem na Newta.Newte chtějí my vzít dítě pomoc my. Newt viděl že my chtějí něco udělat a bál se aby mu neublížili.Oni chtějí Paty vzít určitě to dítě slyšel si před tím Jeysna další generace se nerodí.A  tak Newt vykřikl běžel ke dveřím a začal se prát společně s ostatními se strážnými.Křikl po ostatních co byli taky v jiných labyrintech.Oni chtěj připravit mou přítelkyni o naše dítě a tak se všichni vrhly na strážné a podařilo se nám dostat ven.Vyběhly jsme na chodbu a běželi tam kam odvedli Paty.Naštěstí jsme jí slyšely křičet a tak jsme se hned rozběhly jejím směrem.Akorát se jí snažili připoutat k lehátku a Když jsme tam vběhly měli jsme nad čtyřmi doktory přesilu a hravě je přeprali .Newt vzal ubrečenou Paty do náruče a nesl jí zpět do jídelny.Tam už mezi tím přišel Jeyson s pěti vojáky.Co se to tu děje!Na to bych se chtěl zeptat taky řekl Newt a vešel do jídelny s ostatními z našeho labyrintu.Najednou přiběhl jeden z doktorů které ho jsme přepraly.Oni jí odvedli řekl udýchaně.Ty Newte že?Ano!Patricie musí jít na potrat nebo jí to dítě zabije.Ne nikdo my mé dítě nevezme to by musel zabít nás všechny.Ale to není potřeba zabíjet je proč bych to dělal.Proč vám máme věřit když jste nám chtěli zabít naše dítě!A prosím vás Jeysne neříkejte nám ty vaše keci o tom že Paty nepřežije porod a dítě se narodí mrtvé.My vám to nevěříme a nebudete ho zabíjet jen proto že se ho bojíte!Tak tak dobře souhlasil Jeyson ať si ho teda nechá. 

Pokračování příště!

Holka v LabyrintuKde žijí příběhy. Začni objevovat