Když jsem se ráno probudila bylo už kolem desáté hodiny.Ahoj jak ses vyspala ptal se mě Dylen který vystřídal Jeremyho .Ahoj a ty jsi?Já jsem Dylen aha moc mě těší řekla jsem a pousmála jsem se.Tak jak se slečna má?No nic moc ale nejsem slečna ale Patricie.Vzpomněla sis na své jméno?Ano!Tak mě moc těší Patricie a když říkáš že nic moc znamená to že tě záda ještě bolí?Jo!Tak dobře řekl Dylen.Tak co budeme dnes dělat když mám pracovat u meďáků?No ty nic můžeš sice pozorovat co takový meďák dělá ale neznamená to že tě pustím něco dělat dneska budeš hezky ležet a odpočívat řekl přísně Dylen .A kolik je vůbec hodin?No bude něco po desáté.To jsem spala docela dlouho.Jo to sice jo ale když odpočíváš té tělo se ve spánku regeneruje a tím pádem ti bude líp.No je pravda že mě ty záda nebolí tolik jako včera ale pořád je cítím.Není divu Newt ti dal práci co dělají všichni jeden celý den.A né jen že jsi tu práci sama zvládla.Ale navíc jsi ji zvládla sama zatímco oni v osmy lidech to dělají celý den tak že klobouk dolů řekl Dylen a pousmál se na mě.Díky a co Alby nebude naštvaný že se flákám?Ne právě že on řekl že dokud nebudeš úplně fit tak máš radši zůstat na marodce.Rozumím.A co oběd budu moc normálně obědvat?Jasně ale oběd ti donesu sem takže nikam chodit nebudeš řekl Dylen. Fajn!Ležela jsem v posteli a strašně jsem se nudila.Ležet celý den v posteli mě opravdu nebavilo. Dylen šel v poledne pro mé jídlo a taky ještě dvěma klukům co leželi na marodce s chřipkou. Když se ale vrátil nebyl to Dylen ale Newt. Donesl nám všem oběd.Nejdřív dal oběd klukům a pak přešel ke mě.Ahoj Patricie jak ti je?Jde to ale záda mě bolí pořád.Mrzí mě to je to má vina že ti je takhle.Ano to sice taky je pravda ale je taky pravda že kdybych nechtěla tak to nedělám řekl jsem a usmála se na něj.Myslím že zítra budu moct normálně pracovat.To je dobře ale o tom jestli budeš ležet a odpočívat nebo makat rozhoduje Jeremy a ostatní meďáci. Jasně tomu rozumím ale fakt si myslím že už to bude zítra.No Patricie asi tě nechám odpočívat řekl Newt .Teprve teď jsem si uvědomila že my řekl mým jménem.Počkej Dylen ti řekl že jsem si vzpomněla na své jméno?Ano řekl nebo snad neměl?Ale né to né ale jen koukám jakou rychlostí se to šíří. Newt se znovu usmál.No ale teď už opravdu půjdu ty se pěkně najez a odpočívej řekl Newt. Jasně šéfe budu usmála jsem se na něj.Celý den byl dlouhý a já se nudila čím dál víc.Ale popravdě jsem ty záda cítila a věděla jsem že nejsou úplně fit.Brzy jsem usnula takže jsem ani nevečeřela a nevěděla jsem že za mnou ještě v noci přišel Newt.A když jsem se druhý den probudila cítila jsem se fit.Ale Jeremy byl neoblomný.Patricie lehni si tady na to lehátko prohlédnu ti ta záda.Jeremy my ohmatal záda a když mě v jednom místě zmáčkl zavila jsem bolestí.Au co to děláš řekla jsem.Nic kontroluju jak jsou tvá záda fit.A jak vidím nejsou minimálně si tu ještě celý den poležíš.Ale to nejde Jeremy.A proč ne?Já tu umřu nudou.Nebaví mě celý den ležet.Hmm je fakt že když jen ležíš a koukáš kolem tak ti to neutíká počkej něco vymyslím.Ty se zatím vrať do své postele.A za půl hodiny se vrátil Jeremy s několika knížkami a časopisy.Páni díky to je skvělý řekla jsem nadšeně.A pustila jsem se hned do čtení knížky s názvem ostrov pokladů.Díky!Nemáš zač!Díky té knížce my čas opravdu utíkal rychleji.V poledne my zase Newt přinesl oběd a též i klukům a chvíli tam se mnou poseděl.Pak zas odešel a tak jsem se pustila do pokračování té velké knížky.A bylo kolem šesté večer když jsem usnula nad čtením ještě před večeří.A i když my jí Newt přinesl tak jsem jí nesnědla.Další den to probíhalo stejně a takhle jsem na marodce zůstala celý týden.Naštěstí jsem měla ty knížky a časopisy.A když mě Dylen konečně propustil z marodky stejně jsem na ní zůstala jelikož jsem měla v pořadí pracovat u meďáků.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Holka v Labyrintu
AdventureVšichni znáte film The maze runner neboli labyrint.Já ten film zbožňuju nedávno jsem četla jeden z příběhů o fan fikci tohoto filmu a napadlo mě že bych taky mohla zkusit napsat něco o tom filmu.Jen doufám že nebudou podobný některému z tech už naps...