Newt mě odvedl z noc ležárny a společně jsme došli k jinému o dost menšímu přístřešku kde se rozdávalo jídlo.,,Ahoj Pánvičko!",,Jé čau Newte!",,Ty jsi ta nová co ?"Řekl směrem ke mě pánvička.,,Ano je to tak poznat?",, Jsi holka!",,Jo to už my řeklo spoustu lidí.",,No tak promiň" omluvil se my pánvička.,,To je v pohodě?",,Co je dnes dobrého?",,No dnes máme mojí specialitu krupičnou kaši.",,Super tu mám ráda.",,Vážně podivil se Newt?",,Ano ty ne?",,No až tak zas ne.",,Sice Pánvička ji umí výborně ale naštěstí se dělá tak jednou maximálně dvakrát do měsíce."Hmm usmála jsem se.,,Jo Pánvičko od zítřka bude tady slečna pracovat co kdyby rovnou začala u tebe?",,Hmm tak jo proč ne pomoc uvítám.",,Super tak já se budu těšit.",,No to spíš já usmál se pánvička."Vzali jsme si jídlo od pánvičky a šli si sednout k jednomu z prázdných stolů. Newt si přisedl ke mě.Mlčky jsme jedli když si k nám přisedl černý kluk a ještě dva další jeden vypadal tak na japonce nebo tak a ten druhý byl malinko snědý.,,Newte tak už jsi našeho bažanta nebo spíš bažantku provedl?",,No vlastně ano ale chtěl jsem se tě zeptat Alby vadilo by hodně kdyby spala vedle mě u nás v přístřešku?",,U nás?",,Jo u nás!",,Jasně proč ne" řekl po krátké odmlce ten černý kluk.,,A co ty Minho jak to že nejsi v labyrintu?",,No dneska se my tam nechtělo ráno mě bolela hlava a tak jsem si dal den volna.",,Aha a už je ti aspoň líp?",,Jasně tady Winston my dal nějakou tabletu aby mě ta hlava přestala bolet.",,Aha rozumím.,,A co ty zeptal se mě šikmooký kluk jménem Minho.",,No já...",,No tak jinak jak se ti to tu zatím líbí?",,Jde to" pousmála jsem se.,,Snad si tu brzy zvykneš jako my ostatní.",,Snad jo!"A pak se na mě podíval a řekl Alby než dojedl a odešel.,,Ty bažantko zítra ti postavíme tvůj vlastní záchod dál od toho našeho dodal Alby.",,A pak ještě nechám vyrobit nějakou ceduli na dveře od koupelny zákaz vstupu mužům.",,Dobře přikývla jsem a poděkovala mu".On jen přikývl a odešel.Zdá se my to nebo je ten Alby nějakej přísnej? ,,Není to se ti jen zdá řekl Newt. ",,Alby je v pohodě! ",,A jak dlouho tu už jste?",,Já jsem tu tři a půl roku řekl Newt."Minho řekl že je tady tři roky a sedm měsíců a Winston je tu tři roky a šest měsíců.,,Páni to jste tu byli skoro od začátku.",,Ano to je fakt.",,A Alby jak dlouho tu je on?",,No víš Alby tu je ze všech lidí nejdéle protže to on byl první člověk kterého vyvezla klec nahoru.",,Alby musel být celý měsíc bez lidí?",,Ano to je fakt.",,Ale když pak začali každý měsíc posílat nového a nového člena pochopil že jediné co je důležité je držet pospolu.",,Jasně to chápu!",,Hele já musím už jít řekl Winston." ,Jasně tak ahoj "rozloučila jsem se sním .Minho šel s Winstonem a my s Newtem jsme zůstali zas sami.,,Docela milí kluci!",,Jo to jsou oba dva jsou kápa u kterých budeš na zkoušku pracovat.",,Vážně?",,No jo Winston je kápo porcovačů a Minho ten je běžec.",,Ale do labyrintu nepůjdeš.",,Až budeš u Minha tak tě bude zkoušet z běhu a tak podobně!",,Ale neboj když dejme tomu nebudeš chtít být u porcovačů tak my to řekni a vyzkoušíš si něco jiného.",,Fakt?",,Jo!",,Tak děkuju!",,Nemáš zač "a společně jsme dojedli krupičnou kaši.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Holka v Labyrintu
AdventureVšichni znáte film The maze runner neboli labyrint.Já ten film zbožňuju nedávno jsem četla jeden z příběhů o fan fikci tohoto filmu a napadlo mě že bych taky mohla zkusit napsat něco o tom filmu.Jen doufám že nebudou podobný některému z tech už naps...