No dobře Thomasy a jaký máš vlastně plán zeptala jsem se ho.Thomas chvíli mlčel ale pak jen řekl já nevím.Co?Ty nevíš?A co takhle vypátrat pravou ruku?Jeyson mluvil s Peygovou o tom že pravá ruka někde zachraňuje děti jako jsme my.Horalové řekl Newton?Mě to zní jako dobrý plán řekl Chuck. Hele lidi řekl Minho který nás celou dobu sice poslouchal ale jen na půl protože se rozhlížel po blízkém okolí.Co je Minho zeptal se Pánvička.Podívejte je tu spoustu stop asi tu jsou nějací lidé.Hmm třeba by nám mohli pomoct řekl Newt.Tak jo cestou pátrejte po nějakých zásobách jídle nebo pití či nějakým věcem na obranu a tak řekl Thomas.Fajn"!Rozešli jsme se a brzy jsme narazili na dětské hračky fotky a nakonec klece.Ve kterých byli na zemi matrace.Kde jsou všichni ptal se Pánvička.Hele lidi nelíbí se my to tu řekl jsem.Hmm tak jo zůstaňte tady a podívejte se tady po nějakých zásobách a já s Minhem se půjdeme podívat o kousek dál jestli tu opravdu někdo není.Prošli jsme chodbou do jiné místnosti.Kde Minho zapnul elektřinu.Sice jsme měli světlo ale to co Thomas viděl ho zděsilo.Před ním vyběhla asi tak patnáctiletá holka ale bez očí.A to kluky vyděsilo.Bože co se jí to stalo zeptal se Minho který byl rád že mezi nimi je ta klec která jí zabraňovala jí aby nás napadla.Ale po pár sekundách nám došlo že je to stejně jedno jelikož tu ona není sama.Najednou se v chodbě objevili další a tak jsme se rozběhli k ostatním a cestou jsme se jim snažili utýct. Ale ty hajzlové uměla celkem rychle běhat.Nato že to byli zkurvení zombíci.Proběhli jsme skrz jedny dveře a Thomas je držel aby je Minho mohl zaterasit skříní a zabránit jim se k nim dostat.Ale oni byli všude.Utíkali jsme a když jsme se blížili k místu kde byl zbytek našich přátel křičeli jsme na něj.UTÍKEJTE!UTÍKEJTE!Když viděli že za námi běží zombíci tak se taky rozběhli.Hledali jsme cestu ven nebo nějaký způsob jak se dostat od nich co nejdál.Utíkali jsme chodbou a zkoušeli otevírat dveře ale všechny byli zamčené.Hele zkus tyhle jsou staré určitě se vám je podaří vykopnout.Thomas a Minho začali kopat do dveří ale nechtěli povolit.Hele lidi zdržím je řekl Jeremy.A začal po zombikách které právě vběhly do chodby střílet z pistole kterou ukradli jednomu ze strážců ve Zlosinu.Nakonec se ke dveřím postavil Pánvička protože on byl mohutný a silný a tak se maličko rozběh a dveře povolili.Když Rychle jsme proběhli ale Jeremyho chytili a tak jsme ho společnými silami vytáhli od zombíků. Thomas s Minhem drželi dveře zavřené.Ostatní se rozběhli pryč i náš malý tlouštík Chuck. Běž budu hned za tebou řekl Thomas a po půl minutě co vyběhl Minho vyběhl i Thomas.Schovali jsme se pod jednou římsou a doufali že nás tam nenajdou.Byli jsme vyklepaní strachy a namačkaní na sobě aby jsme se tam vešli.A u toho tichého modlení jsme asi všichni usnuli.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Holka v Labyrintu
AdventureVšichni znáte film The maze runner neboli labyrint.Já ten film zbožňuju nedávno jsem četla jeden z příběhů o fan fikci tohoto filmu a napadlo mě že bych taky mohla zkusit napsat něco o tom filmu.Jen doufám že nebudou podobný některému z tech už naps...