Nálet ZLOSINU

82 1 0
                                    

Připomínáš my ho viděl v lidech jen to nejlepší.A kde je teď?Netuším?Když jsme byli malí odvezli nás do jednoho z táborů zlosinu.Dělali nám spoustu testů.Mě nechtěli ale brášku ano.A tak nás rozdělili od té doby jsem ho neviděla.Ano mě s ním nenechali rozloučit.A jak se jmenuje?Georg!No tak já tě už nechám odpočívat řekl Thomas a nechal Brendu odpočívat.A odešel z marodky.Jorge jen co Thomas vyšel před stan přišel k Thomasovy a obejmul ho.Jestli se jí něco stane nemůžu...Jo já vím přitakal Thomas!Běžte za ní povídat si.Než vešel Jorge do stanu se otočil na Thomase a řekl.Teď jsem tvým dlužníkem! To né jen mým ale i Patriciiným jen doufám že bude její dítě v pořádku.Už jí doktorka prohlídla zeptal se Newt který akorát přišel.Ne ještě ne.Ale na to doktorka vyšla ze stanu.Jak je na tom Patricie?No vypadáto že v pořádku ale radši jsem jí nechala preventivně odpočívat kdyby něco.Jsně můžu za ní?Jasně běž usmála se na něj.Thomas pak šel nahoru za klukama a ptal se po Tereze.A tak mu řekli že je nahoře a ukázali na skálu před sebou.Jo ajsem rád že jsem mohl poznat toho čóna Erise řekl Minho.Jo já taky sice mu nevěřím ale jinak je fajn řekl Pánvička. Thomas se jen usmál a pak šel za Terezou.Ta se mu snažila vysvětlit proč zavolala Zlosinu a když pak spatřil letadla rozběhl se dolůAle bylo už pozdě.Začalo se střílet a když zlosin přistál začali s chytáním imuních.Měli všechny krom mě a Thomase.Mě zachránila Brenda s Jorgem a Thomas byl schovaný za náklaďákem.Nakonec přišel s nápadem že vyhodí sebe a všechny ostatní včetně toho Jensena a Peigové.Už zastřelili Marii a bůh ví kdo bude další.Nakonec vytáhl Thomas odpalovací zařízení a chtěl ho odpálit.Peigová a i ten zmetek Jensen ho přemlouvali aby ho zahodil ale to se nestalo.Minho Newt Pánička Chuck se za Thomase postavili a řekli že stojí za ním ať se stane a udělá cokoliv.Tereza je prosila aby šli s nimi že se jim nic nestane ale to Thomas neměl ani náhodou v plánu.Zrovna když to chtěl odpálit přijel Jorge tereňákem a zničil zlosinu jednu helikoptéru.Začala bitka ale převládali spíš pravá ruka než zlosin.Dost imuních odvedli a to včetně Minha Erise Chucka a sposty dalších.Když odletěli spočítali jsme že nás zbyla jen hrstka co přežila nebo ji neodvezly a tak Vinc řekl že začneme od znovu.Ale Thomas řekl že půjde zabít Toho zkurvisyna Jensena a tu mrchu Peigovou.Nikdo s ním nechtěl jít ale nakonec obrátili a rozhodli se malími krůčky pátrat po Minhovy a ostatních aby je mohli zachránit.Postupně jsme si našli super skrýš na pláži v přístavu a odtam tud jsme vyjížděli zachraňovat imunní.Ale obří akce nás teprve čekala a doufali jsme že se nám to povede a dokážeme zachránit víc imuních.Celý jeden dlouhý vagón.

Pokračování příště!

Holka v LabyrintuKde žijí příběhy. Začni objevovat