Vinc nařídil dvěma mužům aby nás prohlídky ale Thomas a já jsme věděli že Brenda je pokousaná a bylo na ní vidět že jí není dobře!Složila se a jelikož Jorge o ničem nevěděl měl o ní strach.Vinc si jako první všiml pokousání na její noze a zlekl se a a hned vytasil zbraň.Chtěl jí zastřelil.Bože rychle máme tu žrouta křičel Vinc a pár lidí přiběhlo se zbraněmi.Ale já s Thomasem jsme se před Vince postavili aby nemohl Brendu zastřelit.Ano my víme že je pokousaná řekl Thomas.Ještě není nebezpečná dodala jsem.Nemůžeme tu mít žrouta jinak tu nepřežijeme ani týden řekl Vinc.Musíme tý holce pomoct řekl Thomas.Ano kulkou mezi oči řekl Vinc a chtěl odstrčit Vince na stranu a zrovna když to udělal spadl Thomas na mě na zem.Vinci to stačí vykřikla žena a nakázala pustit ostatní co drželi aby se nevzpírali včetně Jorgeho který si klekl k Brendě!Thomas se zvednul a zeptal se mě jestli jsem v pořádku.No bylo to dost tvrdý pád.A navíc jsi mě praštil loktem do břicha řekla jsem směrem jak k Newtovy ale i Thomasovy který se taky zlekl když spadl kvůli Vincovi na mě!Marie je nakažená nemůžeme jí pomoct!Ale on ano ukázala na Thomase.Ahoj Thomasy?Vy mě znáte?Zajímavé, je pochopitelné že jsi za to co jsi udělal skončil v labyrintu.I když jsem se bála že tě zabijí.A co jsem udělal?Naposledy když jsme se viděli jsi my řekl že už to dál nesneseš dívat se jak tví přátelé umírají a tak jsi my dal všechny souřadnici všech základen cvičišť a laboratoří.On byl náš zdroj řekl Vinc?Bez něj bychom tu už dávno nebyli.Odneste jí do stanu nařídila Marie a opatrně.A všem dejte teplé oblečení.A ty Thomasy pojď se mnou?Prosím prohlídněte i Patrícii je těhotná.Co těhotná?Ano to jsem a jen doufejte že jste neublížil dítěti když jste strčil do Thomase který spadl na Patrícii.Řekl naštvaně Newt.Dobře tak pojď taky Patrície prohlédnu tě!A tak jsem šla s Thomasem a doktorkou Marii do stanu kde měli ošetřovnu.Na ošetřovně nám Marie řekla že zpočátku byli bezradní kvůli léku na erupci.Ale zjistili že čím je člověk mladší má větší šanci že ji překoná.Vy jste pracovala pro zlosin.Hmm jo!Bylo jasné že klíčem jste vy protože jste imuní.Ale proč?Zjistili jsme že enzim vytvořený mozky tech imuních oddělený z krve může sloužit jako účinná látka na erupci.Takže je lék.Ne tak úplně!Ten enzim se nedá vyrábět ale odebírat od imuních od mladistvích.Ale to zlosin nezastavilo klidně zničí celou generaci aby přežili.Jen kvůli léků daru od biologie ,evoluce.Není ho dost pro všechny!Kolik jí to dá času zeptal se Thomas potom co jí doktorka píchla sérum.To je individuální.Možná pár měsíců a v tom je ten háček bude potřebovat víc?Teď běžte oba ven bude odpočívat.Thomasy víš přece že s námi nemůže řekla doktorka.A pak odešla ke mě aby mě prohlédla.Thomas ještě chvilku seděl u Brendy pak si všiml krabičky kterou zachránila a my pak kvůli tomu musely jít k Marcusovy jinudy. Byl to můj bratr řekla Brenda když si všimla že Thomas si prohlížel fotku která byla v krabičce.Ahoj jak se cítíš jsi v pořádku?
ČTEŠ
Holka v Labyrintu
AdventureVšichni znáte film The maze runner neboli labyrint.Já ten film zbožňuju nedávno jsem četla jeden z příběhů o fan fikci tohoto filmu a napadlo mě že bych taky mohla zkusit napsat něco o tom filmu.Jen doufám že nebudou podobný některému z tech už naps...