RMUTI!

130 3 0
                                    

Alby propustil po čtrnácti dnech věznění v díře Thomase a dovolil mu dělat běžce.Ale hnedka první den svobody s Minhem našli otvor kde nejspíš jsou rmutové přes den a že je to nejspíš i cesta ven.Ale to nebylo jediné co se stalo.Jelikož večer ten den co tu cestu našli se brána od labyrintu nezavřela ba naopak se otevřeli všechny čtyři a rmutové se dostali k nám na plac.A tak jsem se rozběhla směrem k domku ale někdo domě vrazil a já upadla.Galy který kolem mě probíhal my rychle pomohl na nohy a řekl my ať jdu s ním.Doběhli jsme do nedalekého místa kde byl výtah.Od doby co přijela Tereza se nespustil a tak rychle otevřel dveře do výtahu a pomohl my do něj a pak skočil za mnou.V rohu se tu tiskli další dva kluci.Galy rychle zavřel vrata a držel na nich provaz který zamezoval komukoliv vlézt do výtahu.Galy a co ostatní?Patricie když se sem dostane rmut jsme všichni mrtví řekl Galy dost přesvědčivě.Jednoho kluka jsme slyšely jak přiběhl a prosí ať ho pustíme dovnitř. Galy už ho chtěl pustit když jsme ho slyšely křičet a pak mezerami dveří nám sem tekla krev.Když se rozhostilo ticho otevřel Galy dveře do výtahu a vypadalo to že rmutové odešli.Tak jsme opatrně všichni vylezly a šli k hlavní budově kam se nejspíš ukryl zbytek.Na Galym bylo vidět že je naštvaný.Z hlavní budovy začali vycházet a mezi nimi i Newt a tak jsem se k němu rozběhla.Bože Paty strašně jsem se o tebe bál.Neboj jsem v pořádku Galy mě zachránil.Galy mezi tím přišel až k Thomasovy a dal mu pěstí.Je to tvá vina kdyby jsi nenašel ty dveře tak by se tohle nestalo.Takovou dobu tu žijeme s těma bestyema v poklidu a teď si tu tu a za necelý měsíc se všechno točí vzhůru nohama.A kde je Alby zeptal se nakonec Galy.Zabil ho rmut aby ochránil Chucka. Galy vím že to co se stalo je hrozný ale určitě to není jeho vina a sám Alby řekl že nás má Thomas zachránit řekl Newt. Cože tohle že řekl Alby?Nevěřím ti Newte od té doby co je tady od tak jako by ti byli pravidla které tu máme jedno.To není pravda Galy! vím že tě štve co se tu stalo ale to štve všechny.Nejsem na jeho straně ale na straně všech!Ne Newte jsi snad slepý pracoval pro ty co nás sem zavřely pak vběhl do labyrintu najde jakousi cestu nebo co díky tomu sem přijdou rmuti a zabijou skoro polovinu placerů a já že jsem se zbláznil.Já jen říkám že se to všechno děje kvůli němu.Má pravdu řekl Thomas a useknuté žihadlo rmuta si v bodl do břicha se slovy že si musí vzpomenout.Tereza běžela pro druhou injekci s vakcínou proti uštknutí rmutem a bodla ji Thomasovy do břicha.Ale Galy převzal velení i když by měl správně velet Newt. Já nevěděla co budeme dělat nechtěla jsem umřít a nechtěla jsem ublížit miminku.Ale jestli odejdou já s nimi odejít nemůžu vždyť bych tím ohrozila malé a bezpečnější by bylo být tady ale když přijdou rmuti je jedno jestli budu tady nebo budu tam.Newt s Terezou pánvičkou Winstnem a Jeremym čekaly u díry do které Galy nechal zavřít Thomase a čekaly až se vzbudí.Ale co se tano pak to ho pustí a kluci se budou prát mezi sebou?Kdo ví?

Pokračování příště!

Holka v LabyrintuKde žijí příběhy. Začni objevovat