krvárna a porcovači

236 3 0
                                    

Další den ráno mě vzbudil Newt a zeptal se mě jestli chci jít pracovat k porcovačům do krvárny.,,Krvárny?"zeptala jsem se nechápavě?,,No krvárny měla by jsi na starost starání se o zvířata jejich zabití a porcování masa.",,Aha rozumím no tak asi jo zkusit se má všechno nebo ne?",,No jak myslíš ptám se protože každý nesnese pohled na krev.",,Jasně to chápu."Winston byl kápo porcovačů a tak se na mě usmál když vyděl že jsem si to nerozmyslela. ,,Winstne co mám tedy dělat?",,No pomůžeš tady Poolovy s porcováním masa.",,Ostatní kluci budou dnes zabíjet pět slepic které musí i oškubat.",,Jasně!"Udělaly jsme co jsme měli a asi tak ve tři odpoledne jsme měli hotovo.,,A co teď?",,No teď máš volno ale pozor ať tě ostatní moc nevidí.",,Jasně a co budete dělat vy?",,My tu budeme sedět a povídat si.",,Jasně a smím se přidat?"Po večeři jsem se šla projít po place. Ostatní už taky nepracovali a tak jsem si sedla do trávy a jelikož jsem si vyndala z batohu věci a byli tam tři bloky s tvrdými deskami a s bílými papíry bez linek.A deset obyčejných tužek a dvě ořezávátka rozhodla jsem se že se pustím do malování.Seděla jsem v trávě a začala malovat vchod do bludiště.Uměla jsem kupodivu výborně malovat.Když jsem domalovala otočila jsem stránku a dívala se k jídelně kde jsem viděla pánvičku mít nádobí co zbylo po večeři.Začala jsem malovat.Nato že byl pánvička ode mně nejméně deset metrů nebo spíš víc tak i tak si byl na papíře dost podobný.Neměla jsem to domalovaný když mě vyrušil Newt.,,Ahoj to je pěkný to je pánvička?",,Jo ale není si moc podobný.",,Ale co povídáš máš talent až to budeš mít určitě by se to Pánvičkovy líbilo.",,No já nevím?",,Ale já vím" řekl Newt s milým úsměvem.,,No tak asi jo no".,,Namalovala jsi ještě něco?",,No jo" přikývla jsem a ukázala mu obrázek vchodu do labyrintu.,,To je jako malá černobílá kopie. ",,Oh to kecáš "podívala jsem se pochybovačně na Newta. ,,Ne fakt je to jako fakt úplně stejný.",,Je šokující že sedíš takovou dálku od dané věci či člověka a namaluješ ho do sebemenších detajlů. ",,Ale nepovídej?",,Ne fakt!",,No asi si už půjdu lehnout "řekla jsem nakonec Newtovy. ,,Tak brzy?",,Promiň ale jsem celkem utahaná.",,No dobře tak dobrou" popřál my Newt.,,Dobrou!" Odešla jsem do naší ložnice kde spali všechny kápa a já a uklidila jsem si blok a tužku s ořezávátkem a šla jsem si udělat ještě noční hygienu a pak už jsem zalehla a šla spát.

Pokračování příště!

Holka v LabyrintuKde žijí příběhy. Začni objevovat