Co tak naprawdę dzieje się z tą dziewczyną, którą widzę codziennie?
Dlaczego ona tak bardzo się zmienia?
Co jeśli czegoś jej brak?Wszelkie pytania goszczą w głowie młodej dziewczyny, zabierając jej resztkę marzeń, staje się tak twarda, że trudno ją już rozśmieszyć.
Oczywiście to sama teoria bo w praktyce ona cały czas się uśmiecha.Ale tylko jedna osoba zdążyła zauważyć, że coś jest na rzeczy.
Z jego oczu można było odczytać 悲哀 , to coś rozumiane jest jako emocjonalny ból powiązany z uczuciem niekorzystnej sytuacji, stratą, rozpaczą, żalem, bezradnością oraz rozczarowaniem, ale w jego oczach co jakiś czas można byki zauważyć promyk, maluteńkie przebłyski, coś na wzór miłej spokojnej burzy w środku rozpromienionego dnia.
Osoba z którą wcale nie zna się tak długo, spytała po prostu.
"Wszystko w porządku? Ostatnio wydajesz się być ciągle smutna"
Tego chyba najbardziej brakuje osobom samotnym, pytania co u nich, czy coś przypadkiem się nie spierdoliło
A dziewczyna odpowiedziała tylko
"To nic takiego, nie musisz się martwić"
Chłopak podszedł i mocno przytul, przesuwając usta do jej ucha i wypowiadając ciche słowa
"Pamiętaj ze mną możesz porozmawiać o wszystkim, nigdy cię nie zostawię"
Tylko się tak mówi że to na zawsze, że się nie zostawi a potem i tak wszystko upada, każda znajomość, nie ważne jak silna z każdej strony by nie była, ale i tak czeka ją marny koniec.
Jednak słowa chłopaka podniosły ją trochę na duchu, pomógł jej w jakiś sposób.
__________________________________
Kilka słów może naprawdę pomóc, chwilą rozmowy może sprawić że człowiek się uśmiechnie, moment w życiu może je całe zmienić.
Ludzie byli, są ale kiedyś odejdą, na pewno ci najbliżsi sercu odejdą, niektórzy się pożegnają, niektórzy nie, a inni będą walczyć o znajomość.
CZYTASZ
Myśli Samobójcy
RandomCo jest po śmierci? Gdy umrę to już będzie koniec, taki prawdziwy? Koniec problemów? Koniec wszystkiego? Czy ktoś będzie wiedział co siedzi w mojej głowie? Czego oczekuje sama od siebie? Ranking: #106-Koniec (out of 683 stories) 27/03/19 #43 - Konie...