GİRİŞ

77.1K 1.5K 347
                                    

Bu hikayede adı geçen karekterler ve olayların geçtiği şehirlerin gerçek kişi ve şehirlerle hiçbir alakası olmayıp tamamen yazan kişinin hayal ürünüdür.

Okuyacağınız hikayede geçen Yakomozya ve başkenti Yakamoz Şehri asla var olmamıştır. Okurken bunu lütfen göz önünde bulundurunuz.

Yakamozya yozlaşmış politikacıların ve emniyet güçlerinin sayesinde mafyanın ve kötü adamların cirit attığı, ellerini kollarını sallayarak dolaştığı bir ülke haline gelmiştir.

Zaten hepi topu beş şehri olan bu küçük ülkede, vatanlarını seven iyi polisler ve politikacılar da bulunmaktadır ama onları da korkutup sindirmişlerdir.

Bu iyi polislerden biri olan Enver Sarı gökyüzüne adeta merdiven olan gökdelenlerin içinde, şehrin ortasından huşu içinde geçip koca okyanusa akan Mika Nehrinin kıyısında kurulu Mika Karakolunun başkomiseridir. Aslında oldukça modern ve son teknoloji ile donatılmış bu koca karakol şehrin kirliliği ve yozluğunun içinde adeta küçülmüştür.

Enver bu yozluğa ve kirliliğe karşı kazanamayacağını bilse de savaş açmıştır. En büyük savaşı ise Kadir Kara'ya karşı vermektedir. Mafyaların babası Kara Kadir. Kirli yüzünü kimse görmemiştir. Göreni zaten yaşatmaz. Bırakın o kirli yüzü, kirli sesini duyan bile hayata kalamaz.

O kirli yüzle bir kere karşılaşmış olan Enver Kadir'i yakalamaya yemin etmiştir ama kendini iş adamı olarak tanıtan, sadece yurtta değil yurtdışında da bağlantıları olan Kadir'i yakalamak sadece bir hayalden ibarettir Enver için. Kadir kendini oldukça iyi korumaktadır çünkü.

İçten içe mahallenin çılgın kızı Çiçek'e sevdalıdır. Çiçek zayıf, narin görüntüsünün altında erkek gibi, sert ve çetin bir kızdır. Üçkağıtçı bir muhasebecinin yanında üç kuruşa çalışmaktadır. Annesi ölmüş, hasta babasına cıncık kadar maaşıyla bakmaya çalışan buna rağmen kimseye minnet edip, boyun eğmeyen, bu pisliğin içinde temiz kalmış dürüst bir kızdır Çiçek.

Kadir Kara ise Enver'in düşüncesinin aksine aslında bir kader kurbanıdır. Kötü olmayı seçmemiş ama olmaktan da kaçamamış biridir. Saplandığı bu batakta debelendikçe en derine batmış en sonunda da kabullenip kaderin kendisine biçtiği bu rolü hakkıyla oynamak zorunda kalmıştır.

Zaman zaman bu pislikten kaçıp bambaşka bir ülkede bambaşka bir hayatın hayalini kursa da bunun için hem çok derine batmıştır hem de bunu yapmak için bir sebebi yoktur bu hayatta. Aşka, sevdaya ait tüm inancını da kaybetmiştir bu karanlığın içinde.

İşte bu kaos ve kargaşanın ortasında açan bir aşk hepimizi, en çokta aşkı yaşayacak olanları çok şaşırtacak...

Beğeneceğiniz umarım... Sevgiyle kalın.

Karanlıkta Açan Çiçek (#Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin