TOPLANTI

10.8K 721 245
                                    

Ertesi sabah koca yatakta tek başıma uyanınca kendimi boşlukta hissettim. Gönlünü almak ve ona kendimi ispat etmek için ne yapmam gerekiyordu? Bunu en iyi annem bilirdi.

Zorla yataktan kalktım. Ben Kadir Kara ilk defa birine üstelik bir kadına yenilmiştim. Lütfen beni linç etmeden önce şöyle bir düşünün;

Bir bakışımla adamlarımı muma çeviren, bir sözümle düşmanı alt eden, bir hareketimle herkesi susturan ben;
Zayıf, kırılgan görünen bir kadının elinde oyuncak olmuştum. O mutlu olsun diye ona yenilmiş, o mutlu olsun diye baba olmuş, o mutlu olsun diye onunla evlenmiştim ama o hala mutsuzdu ve beni de mutsuz etmek için uğraşıyordu.

Duşa girdim, ne kadar oyalandım bilmiyorum, çıktığım zaman Rafet Abi odamdaydı;

— Kadir, durumlar hiç iyi değil aslanım. Yeni çete bizim adamları biçmeye başlamış. Adamın gözünün içine baka baka, nispet yapa yapa evlenirsen al işte sonuç bu. Yakamoz yanıyor. Polis şehit vermiş. Enver seni özel hattan aradı "Alo" diyemeden küfür etmeye başladı. Gün ağarmadan baskınlar başlamış. Kimin kimi öldürdüğü belli değilmiş. Acı tarafı vurulan polisleri vuran yine polismiş.
Kadir kurulu toplama zamanı geldi aslanım. Tedbir almamız lazım, dedi üzgün bir şekilde.

İçimden kendime küfür ettim. Parmaklarımı saçlarımın arasından yolarcasına geçirirken hemen bir planlama yaptım;

— Abi Gül Ablayla annemi hastaneye götürecek güvenilir birilerini ayarla. Gökalp Hoca bekliyor. Biz de seninle birliği toplayalım. Çiçek'e işe gitme desem kıyameti kopartır. Sen yine Ferdi'yi tak peşine ne olur ne olmaz. Of be Rafet Abi başımdaki dertler azmış gibi bir de bunlara önce bir sevgili, sonra bir anne şimdi de bir çocuk eklendi. Hangi birine nasıl yetişeceğim ben. Koca şehir hatta ülkeyi dengede tutmaya çalışırken... diye üzgünce söylenirken ben Rafet Abi araya girdi.

— Kadir aslanım sen nelerin üstesinden geldin bunlar sana dokunmaz. Şimdi ben Ferdi'yi arayayım sen de birliği topla. Bakalım işleri ne kadar, nasıl rayına oturtacağız. Ortalık yangın yeri oğlum, dedi acı bir şekilde.

— Tamam abi, dedim bezgin bir şekilde ve telefon ile herkese şifreli mesaj gönderdim. "Casino da toplantı var", diye.

Casinonun altındaki özel salona gittiğimde tüm birlik üyeleri gelmişti. Hepsinin yüzünden bariz bir şekilde endişe okunuyordu.

— Kadir neler oluyor?, diye sordu Mahmut Abi.

— Abi yeni bir çetenin işi bunlar...

— Kadir bak bilmemiz gerken ne ise söyle, dedi Behçet masaya vururken.

— Behçet sakin ol!, diye diklendim.

— Nasıl sakin olalım? Adamlar patır patır ölüyor. Maşallah senin umurun değil! Düğün dernek...

— Behçet bak benim tepemin tasını attırma! Yerin kulağı var hıyar!, diye bağırınca Behçet geri adım atmak zorunda kaldı.

— Haklısın Kadir maksadımı aştım ama bize de hak ver anlamlandıramıyoruz yaşananları, dedi gergin bir şekilde.

— Bakın bu çete bizim bildiklerimiz gibi değil. İnsan hayatına hiç değer vermiyorlar. Şeytan bunların yanında iyilik meleği kalır, dedim üzgün bir şekilde.

— Kadir neler biliyorsun, diye üsteledi Behçet.

— Bakın ne kadar az şey bilirseniz sizin için o kadar iyi. Gerekli önlemleri hep beraber alalım. Gece belli bir saatten sonra dışarıda tek başına adam bırakmayın, en az iki kişi gezsinler. Haraç işlerini bırakın. Ayrıca bir müddet toz işinden de uzak durun, dedim ciddi bir şekilde. Hepsi kala kaldı. Bunlar en acil durum prosedürleriydi. Özellikle savaş ve çok ağır doğal afetlerden sonra alınan önlemlerdi.

Karanlıkta Açan Çiçek (#Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin