הבית של לואי, 19:30PM, עוגית הלב (לואי)
"הכנו יותר מ30 עוגיות", הארי אמר והתסכל עלי, הסתכלתי עליו בחזרה, מחכה שימשיך.
"ו?-""הכנת רק עוגיה אחת בצורת לב. היא.. לאדם מיוחד?", הוא שאל והסיט מבט, משחק באצבעותיו.
"כן."
"למי?"
"הארי, צריך לצאת לכיוון הקולנוע, תביא את העוגיות", קטעתי ומיהרתי לכיוון הדלת כשהוא אחרי.
קולנוע העיר, 19:41PM, הבהרות (הארי)
יצאנו מהמכונית ונעמדנו מחוץ לקולנוע. "האז, לך תקנה כרטיסים לסרט הרומנטי החדש הזה, אני כבר מגיע", הוא אמר והרמתי גבות נרגש, סיפרתי לו עליו בדרך. "אתה מתכוון לאחרי ש?", שאלתי והוא הנהן.
הלכתי במהירות לכיוון הקופה, ליבי דופק כנגד החזה שלי והחיוך שלי גדול על שפתי. למה שלואי יקח אותי לסרט? עם העוגיות האלה?
פתאום נזכרתי, ושלחתי את ידי לכיס, מוציא את עוגית הלב שהכנתי אני בעצמי. יהיה מביך אם רק הוא יביא לי את העוגיה, ככה חשבתי, אז הכנתי אחת גם בשבילו.
"היי, לאיזה סרט תרצה להזמין?", המוכרת שאלה אותי וחייכתי אליה, "אני רוצה בבקשה כרטיסים לאחרי ש", חייכתי והיא הנהנה. "כמה?"
"שנ-"
"היי הארי, עדיין לא הזמנת?, ארבעה כרטיסים בבקשה", לואי אמר בחיוך מתוק והמוכרת הסתכלה עלי לאישור. הנהנתי באיטיות, מעביר את מבטי לכיוון לואי, אלינור ובחורה חדשה.
"הארי, זאת טיילור", הוא חייך ולחש, "הדייט שלך להערב".
"היי הארי", היא חייכה ובאה לחבק אותי. חיבקתי אותה בצורה מביכה ולואי צחקק עם אלינור.
אני ולואי שילמנו כל אחד על שני כרטיסים והבנות הלכו לפנינו לכיוון אולם מס' 28, אנחנו מאחוריהם.
"נו?", לואי הסתכל עלי מאושר.
"האישה לא הבריזה לך?", סיננתי והוא השפיל מבט."כן, אבא שלה עבר תאונה עם המכונית, אבל הוא בסדר עכשיו", הוא סיפר ונשפתי ברוגז.
"יופי", אמרתי בקול ללא רגש, מרגיש אשם על כך שאני כועס.
"מישהו אמר לך שאני רוצה דייט בכלל?"
"א- אמ.. אני מצטער,האז, חשבתי ש.. אתה יודע, יהיה נחמד אם תתחיל לצאת עם מישהי גם אתה. נוכל לעשות מלא דאבל דייטים ושיחות אל תוך הליל-"
"לא לואי, אנחנו לא", נשפתי והתקדמתי אל עבר טיילור. מה חשבתי לעצמי, לואי בכלל לא יודע שאני הומו. אבל הוא לא יכול להסיק שאני לא.
הנחתי את ידי על המותן של טיילור, מושך אותה לעברי.
"אגנוב לך אותה למהלך הערב", קרצתי לאלינור שחייכה והתקדמתי עם טיילור.אמצע הסרט,21:19PM(הארי)
במשך הסרט, טיילור ישבה משמאלי, אלינור מימיני ולואי משמאלה.
הסרט היה יפהיפה, לא אהבתי את המהלך שהכוכב הראשי עשה לאהובתו, אך זה לא באמת עניין אותי ברגע שראיתי את לואי מביא לאלינור את עוגית הלב ואותם מתקרבים לאט לאט ומתנשקים."אני הולך שנייה לשירותים", אמרתי לטיילור והיא הנהנה מרוכזת בסרט.
"לעזאזעל", דפקתי את היד באגרוף בשיש. "פאקינג לעזאזעל!",צרחתי אל מול המראה, עיניי אדומות ודומעות.
"אחי הכל בסדר?", נער, שנראה לקראת סיום התיכון, שאל והניח ידו על כתפי.
"כן. הכל מעולה.", סיננתי ומשכתי באפי."היא לא שווה את זה, תאמין לי. תבוא אחת אחרת.", הוא טפח על כתפי ויצא מהשירותים.
"זה הוא.", לחשתי.
ואם רק אלוהים יכל להסביר לי, למה אני מקשיב לנער בגיל העשרה ובאמת מנסה למצוא תחליף לאדם שאותו אני אוהב מכל.
כשחזרתי לאולם הקולנוע וראיתי את כולם יוצאים, החלטתי לחכות בחוץ.
"פיספסת את הסוף של הסרט הארי", אלינור אמרה והתחילה לספר בהתלהבות, "אתה לא מבין, מסתבר שבסוף, טס-"
"אני אספר לו אל, ניפגש עוד מעט במתחם אוכל?", טיילור חייכה ומשכה את ידי."אל היא חברה שלי", היא התחילה והסתכלתי עליה.
"אבל אתם באמת תהיו חמודים יותר יחד", היא אמרה ופערתי את עיניי.
"כל הערב חשבתי לעצמי, מה הסיבה שהוא לא נמשך אלי? יש בי משהו לא בסדר? אולי אני מסריחה? כי החלפתי בושם וממש פחדתי שהר-, בכל מקרה,", היא צחקקה והמשיכה, "הבנתי הכל כשהלכת לשירותים כשלואי ואלינור התנשקו", היא לחשה.
"וזה עזר לי לאמת את זה", היא שמה בין ידי את עוגיית הלב, מפורקת לכשלושה חלקים.
"H&L", היא לחשה וליטפה את ידי.
"אני מצטערת בשבילך, אבל רק כרגע", היא אמרה וחייכה.
"רק כרגע? אני רוצה לקבור את עצמי איפשהו, אני באמת חשבתי שהוא הזמין אותי לסרט, באמת חשבתי שאנחנו בדייט", התייפחתי והיא חיבקה אותי.
"כן, רק כרגע, כי אני יודעת שלואי יבין, שלאהבת חייו יש כלי כמו שלו", היא אמרה ולא יכולתי לעצור את עצמי מלצחוק.
"תודה", ניגבתי את עיניי והיא חייכה, משלבת את ידי בידה ושנינו מתקדמים למתחם האוכל.
"העשר דקות האלה לבד עשו להם רק טוב", שמעתי את אלינור לוחשת ללואי שמהנהן.
טיילור הסתכלה עלי בחיוך וקרצה.
הסטתי את מבטי והסתכלתי על לואי.
הדרך בה הוא הסתכל על אלינור, בה הוא ניקה לה את הקטשופ מקצה הפה, הזכירה לי סצנה מסרט מזורגג. הסתכלתי על אלינור וייחלתי לעצמי להיות במקומה.כשעיניו של לואי עברו לעיניי, והוא חייך אלי חיוך קורן ומאושר, החלטתי להציב לעצמי מטרה.
להשאיר ללואי את החיוך על הפנים לתמיד.
ואחרי שנדרתי לעצמי, נזכרתי, שבשלב מסוים, לואי יהיה מאושר גם כשלא אני זה שיהיה לצידו.
שאלת הפרק: חשבתם שלואי לקח את הארי לדייט? והאם טיילור צודקת?לואי באמת יוותר על אלינור בשלב מסוים?
חג שמח יפות שלי, כל כך מצטערת על כך שהפרק עלה במרחק כה ארוך.
YOU ARE READING
Discover yourself, Louis (Larry Stylinson)
Romance"אולי כרגע האהבה שלנו היא אפלטונית, אבל זה רק עד שתגלה את עצמך לוּ." אשמח שתצחקו, תחייכו, תבכו, תתרגזו ותלוו אותי לאורך הדרך x