אורח מפתיע, בלבול(הארי)
נגשתי אל הדלת. כמעט אמרתי ליד לואי את שלושת המילים שאני רוצה להגיד כל כך הרבה זמן. מי זה בדלת?
"רגע", אמרתי והגברתי את קצב צעדי.
"הי- ניק?", שאלתי מבולבל, מסתכל על ניק שעמד בדלתי עם שקית שיוצא ממנה ריח של אוכל טוב. בגדיו היו מעט רטובים והמטרייה האדומה שלו טפטפה מעט על הרצפה. הוא היה לבוש בסריג שחור ומעליו גאקט גינס, ומכנסי טרנינג שחורים, שנהיים צמודים לקראת סוף הרגל."בוקר טוב", הוא חייך ונשק לי ללחי, נכנס לביתי ומניח את הדברים על האי.
"כ-כן, בוקר טוב.. מה אתה עושה פה?", שאלתי,סוגר את הדלת ומקווה שלא יצאתי חצוף מדי.
"החלטתי להפתיע אותך ולפנק אותך בארוחת בוקר עם הכריך שאתה הכי אוהב!, זה עדיין טונה עם ביצה ומלפפון חמוץ, נכון?", הוא חייך את חיוכו המוכר, גורם לי להרגיש אשם על כך שלפני נייה כמעט ואמרתי לגבר אחר שאני אוהב אותו.
הנהנתי במהירות, מתיישב לידו והתחלנו לאכול. כל רגע הסתכלתי אחורה, לא רוצה שלואי יבוא ויראה אותנו ככה.
"טעים לך?", הוא חייך והנהנתי. לפתע הוא קירב את ידו וניקה את צד פי, "מיונז", הוא צחקק והנהנתי.
תקנא, הערמומיות שבלואי(לואי)
התקרבתי מעט לקיר המעבר במסדרון שמפריד בין החדר של הארי והמקלחת למטבח ולסלון. הבטתי באורח הלא צפוי, ובאיך שהוא מנגב את קצה פיו של הארי.
אגרופיי התכווצו והרגשה לא מוכרת הציפה אותי. "טמבל", לחשתי.
לקחתי את ידי ושיפשפתי אותה במהירות עם שפתיי, נותן להן גוון אדום ואגרסיבי. הסתכלתי בשיערי, שהיה פרוע במילא, אך בלגנתי אותו עוד טיפה.
הסתכלתי על החולצה בהיסוס..
"לעזאזעל עם זה", סיננתי, כששמעתי אותם מצחקקים ופשטתי במהירות את החולצה, חושף את בטני השטוחה שהתקשטה בכארבע קוביות מכובדות."שואו טיים לואי, בוא נראה להארי מה למדת עד עכשיו", אמרתי לפני שיצאתי למטבח.
"בוקר טו- הו, שלום לך", הסתכלתי אל האדם שפגשתי אתמול, שהיה נראה מבולבל.
"בוקר טוב האז", חיבקתי אותו מאחורה ונשקתי לו ללחי. עור גופי החם, נגע בעור גופו של הארי שהיה קר יותר משלי. המגע עורר בי צמרמורת קלה ורצון לעוד. הארי קפא, והסתכל עלי לא מבין, מחזיר את מבטו המהוסס והמבולבל לשני, שהיה נראה מרוגז.
"אני מקווה שיש לי גם משהו לאכול, אחרי הכל אני ממש רעב.. פעילות גופנית מוציאה הרבה אנרגיות", גיכחתי, עיניו של שחור השיער נפערו, והארי השתעל מעט מהביס שלקח.
"קח מים אהוב", לחשתי וקרבתי את הכוס שבידי לשפתיו הוורודות.
גוון פניו השתנה, רציתי לצחוק כל כך חזק, ומשהו בי שמח שהארי מושפע ממני ככה.
YOU ARE READING
Discover yourself, Louis (Larry Stylinson)
Romansa"אולי כרגע האהבה שלנו היא אפלטונית, אבל זה רק עד שתגלה את עצמך לוּ." אשמח שתצחקו, תחייכו, תבכו, תתרגזו ותלוו אותי לאורך הדרך x