5

2.8K 207 369
                                    

סטרייט(הארי)

"אז תהיה מוכן היום בשבע וחצי", לואי אמר לי ועישן מהסיגריה שלו שכבר הספיקה להגמר. "אתה לא חייב, א-"
"אבל אני רוצה בסדר?!", הוא תקף והנהנתי.
"אני פשוט לא חושב שאתה מבין, אני.."
"הארי! היום בערב אני אעזור לך עם בחורות! תפסיק כבר", הוא אמר והלך.

"טוב", מילמלתי לעצמי, "כנראה שאני חוזר היום לחיים הסטרייטים שלי", שיחקתי באצבעותי והלכתי לביתי.

בית, 18:28PM, 'אל תתקע אותי'(הארי)

"מה זאת אומרת? אתה.. באמת מתגעגע אלי?", שאלתי את ניק בלחש, קולי נשבר כמה פעמים.

"כן, אני הבנתי הארי, שהייתי ממש אידיוט.. אני אוהב אותך.. תמיד אהבתי, אני באמת לא התכוונתי לבגוד בך, אני הייתי פאקינג שיכור, זה דבר שיכול לקרות לכל אחד! אפילו לך!-"

"-אל!", זעפתי, "זה בחיים לא היה קורה לי כי אני בחיים לא שותה, וגם כשאני שותה אני דואג שמישהו ישים עלי עין."

"אני באמת באמת מצ-"

"-לא אכפת לי. אני רק מבקש שתעזוב אותי ניק.. אהבתי אותך, נתתי לך את הכל. אתה ויתרת על זה ברגע שהידיים שלך היו עליו ועוד בבית שלנו, במיטה שלנו. תפסיק לתקוע אותי",  אמרתי והתחלתי לבכות, "אני מנסה להמשיך הלאה, תתן לי את האפשרות הזאת בבקשה!" צעקתי וניתקתי את הפאלפון במהירות. התיישבתי על הספה, רועד, עם עיניים רטובות ודמעות יבשות.
'לא. אסור לי. אני חייב להיות חזק, אני לא יכול לתת לו לשבור אותי שוב. הוא כלום ושום דבר.', חשבתי לעצמי.

גבר, 19:01PM(הארי)

יצאתי מהמקלחת עם מגבת על המותניים ועל השיער, וניגשתי לארון.
הוצאתי את הבגדים היפים שלי, שלא לבשתי אותם המון זמן.
לבשתי חולצה מכופתרת לבנה וקיפלתי את השרוולים שלה עד המרפק, שמתי סקיני שחור ווואנס שחורות.
התזתי על עצמי בושם, וענדתי את הטבעות שלי שאני תמיד הולך איתן, ונעמדתי מול המראה.
למה אני עושה את זה בכלל? ולמה לא אמרתי ללואי שאני הומו? אני תמיד מתגאה בזה ומספר לכולם, למה פחדתי להגיד לו? למה התביישתי במי שאני? אני נראה כל כך פתטי, ובט-

"הלו?", עניתי למספר לא שמור בפאלפון.
"הארי זה לואי אני למטה. תרד ותעשה טובה תביא איתך קצת טישו כי אני מצונן מת טוב אחי?", הוא אמר. 'אחי'? נאנחתי.
"בטח, אני יורד".

"יכולת לקחת עוד קצת זמן, למה לא? מקסימום השלד שלי היה לוק-", הוא אמר ונעצר כשהסתכל עלי.
"ה-הו השקעת", הוא אמר בוחן אותי, נכנסתי לאוטו ודפקתי את הראש, "אח", מילמלתי ולואי צחק. חייכתי במובכות והשפלתי את ראשי.

"טוב, ג..ם אתה ל-לא רע", הצלחתי להרכיב משפט, בערך. לואי חייך אלי, הגביר קצת את השיר שהתנגן ברדיו והתחיל לנסוע.

"Don't wanna close my eyes, I don't want to fall asleep cause I'd miss you babe, and I don't wanna miss a thing, cause even when I deream of you..", לואי שר בשקט, ונדהמתי מהקול שלו.

"אתה שר ממש יפה", הייתי חייב להחמיא, הוא גירד עורפו והודה לי, "זה באמת כלום".

שאר הנסיעה שרר שקט, לא מביך אבל לא אחד שהיה בו כזה נוח.
"טוב!", לואי מחא בידיו, "הגענו והגיע הזמן לתת ליופי שלך לעשות את העבודה!", הוא חייך אלי ולא יכולתי שלא לחייך בחזרה.
הוא אמר שאני יפה?

"היום בלילה אתה עם בחורה, שומע יא בתול?"

Discover yourself, Louis (Larry Stylinson)Where stories live. Discover now