שיער מתולתל, ולואי מטומטם?(לואי)
הארי חזר עם המשקה שלי בידו. לקחתי את המשקה ושרר שקט ביננו.
"השיער שלך מכוער בפזור.", פלטתי. והוא פער את עיניו במהירות ואסף אותו.
"אוקיי. תודה שאמרת לי, אדע לא ללכת איתו ככה יותר", הוא אמר וחייך, גומותיו צצו.
"אתה מפגר או משהו?", נדהמתי מהרצינות בה הוא לקח אותי, תכננתי שיאיים עלי במכות או משהו. למה הוא כזה פתטי, עלוב ומתוק בו זמנית?
"אל תשמש במילה מפגר כעלבון.", הוא כעס והסתובב, "אני צריך לחזור לעבוד, היום הראשון שלי", הוא קרץ ונעלם. חייכתי לעצמי לפני ששתיתי את השוט, והלכתי לרחבה.
"היי לך", אישה, שלא עוברת את גיל ה21 לדעתי, ניגשה אלי. היא הייתה לבושה חשוף בצורה מוגזמת, ומשכה בידה של אחרת.
"נו מפגרת תדברי איתו", היא סיננה בשקט, אך עדיין יכולתי לשמוע, למרות המוזיקה הרועשת.
מאחוריה, הייתה אישה יפיהיפיה. שיערה שחור ארוך ועינייה חומות אך מדהימות.
"ה-היי", היא הרימה את ידה ולאחר מכן שיחקה באצבעותיה.
"היי", החלטתי שלא להיות רע אליה. חברה שלך חייכה לה עם קריצה, דפקה בה מרפק ונעלמה.
מה אני אמור לעשות עכשיו?"אני לואי", חייכתי ונישקתי את לחיה.
"א-אלינור".
"בת כמה את?", תהיתי והיא םערה את עיניה, "אה, סליחה את לא חייבת לענות. ואני לא פדופיל או משהו את יודעת.", היא הנהנה בלחץ וענתה.
"אני אהיה בת 21 בעוד חודשיים", היא חייכה והנהנתי.
הזמנתי אותה לשוט והיא השיבה בחיוב.
אולי זה ישמע רע, אבל לפחות לא אסיים את הלילה לבד!"מה בשבי-לכם?", הארי שאל, משפיל בכל רגע את ראשו.
ביקשתי משקה, לא חזק מדי, ואחרי כ2 דקות הוא חזר.
"תהנו לכם", הוא סינן והנהנתי, אלינור חייכה גם כן.
"אני רק מקווה שהיא לא מרעישה כמו כל האחרות, אתה יודע", הוא אמר וחייך חיוך תמים.
לקח לי זמן עד שקלטתי מה הוא אמר.
אלינור שחררה את אחיזתה מידי ונראתה אבודה."כל הכבוד סטיילס, כל הכבוד", חייכתי חיוך מזוייף, והלכתי אחרי אלינור כדי להסביר לה, איכשהו, שהפעם האחרונה ששכבתי עם מישהי הייתה לפני חמישה חודשים.
זעם, ביזבוז של נשיקות(הארי)
"בסדר", צחקתי לעצמי בקול, זורק את החולצה על הרצפה. "למי אכפת בכלל שהם בדירה ממולי מזדיינים עכשיו?!", צווחתי, והמשכתי בשיערותי.
מזמן לא היה לי התקף עצבים. אני לא רוצה שזה יחזור בגללו. אני צריך את נייל. אני צריכה להתקשר אליו."ני", נאנחתי ביאוש, שם על מצחי את ידי.
"מה קרה הייץ'?", הוא שאל במהירות.
"אני עומד להתקשר אליו בכל רגע ולהגיד לו לבוא""מה? הארי אתה לא. אתה תתחרט על זה. מה קרה הארי?", הוא שלל את זה במהירות.
"אני חייב נייל- אני חייב אהבה אני צריך את זה, אני לא יכול יות-"
"הארי, מותר לך. אני לא אגיד לך לא אם זה יעשה לך טוב. אבל תחשוב על זה לפני, הרבה. תזכר במה שקרה בפעם הקודמת.. תחשוב על זה שאתה אוהב לחלוק אהבה עם בן אדם שאתה באמת אוהב. והארי..", הוא לחש את שמי והמהמתי.
"אני ידעתי שזה יקרה. אבל.. לואי.. לא הומו.", נשימה, שמסתבר שהייתה מוחזקת, השתחררה.
"אני יודע את זה", לחשתי וניתקתי.
אני רוצה אותו. הרי תמיד רציתי, אף פעם לא הפסקתי לרצות.
אני אתקשר אליו. מה אפסיד כבר?-
שאלת הפרק: למי הארי רוצה להתקשר? מה דעתכן על אלינור?
אני כרגע בתקופת תחרויות ומבחנים, רוב התחריות שלי בימי שישי ולכן אני לא עומדת בהעלאת פרקים בשישי.
אם אני לא מעלה בשישי- רוב הסיכויים שאעלה ביום שני, כי בימי שני אין לי אימוים ויש לי זמן לכתוב פרקים.אל תשכחו להגיב את דעתכן!
YOU ARE READING
Discover yourself, Louis (Larry Stylinson)
Romance"אולי כרגע האהבה שלנו היא אפלטונית, אבל זה רק עד שתגלה את עצמך לוּ." אשמח שתצחקו, תחייכו, תבכו, תתרגזו ותלוו אותי לאורך הדרך x