הפאנפיק הגמור הראשון שלי אי פעם.
(כי אני ממש לא מחשיבה פאנפיקים מהפייסבוק בכיתה ג).תודה לכן.
לכל אחת מכן, על כל הצבעה, תגובה
או גם אם אתן רק קראתן ונהנתן מבלי להראות שאתן כאן,כל זה עזר לי בטירוף.
תמכתן בי בצורה מטורפת, נתתן לי כל כך הרבה מוטיבציה.אני מודה לכן שליוויתן אותי את כל הדרך הזו, זה לא היה קורה בלעדיכן, באמת.
דיסקאבר יורסלף הולך להיות הבייבי שלי לעולמים. אני כל כך רוצה לשכתב אותו כבר, כי התבגרתי במהלך הכתיבה ויש שינוי משמעותי מההתחלה והסוף.
הפאנפיק הוא לא הכי מוצלח, יש בו כל כך הרבה חורים ודברים הזויים כמו השינויים הקיצוניים שהתחוללו בהארי ובלואי, אבל אני אוהבת ומעריכה את הפאנפיק המון כי הוא באמת הראשון שכל כך השקעתי בו, שבאמת התרגשתי מכל פרק שאני כותבת.
---האפילוג
אני כבר יודעת שבטח הרבה יתבאסו שהוא כל כך קצר, אבל בעיניי הוא קצר ומדויק, וממש אהבתי שהוא ככה:)לגבי המשך
הפאנפיק גמור לחלוטין. לא יהיה המשך, אני בטוחה שהוא מיצה את עצמו.
מה שכן, אולי אעשה פרקי ספיישל פעם ב..
ממש חד פעמיים.---
סצנות שהורדו בעריכה;)
טוב אז אני תמיד כותבת לי בנקודות קטעים שאני רוצה שיקרו/רעיונות, וכמובן שחלקם מתממשים וחלקם לא.אז היו כמה מהפאנפיק הזה שלא מימשתי והחלטתי לשתף, אני אישית ממש שמחה שבחרתי לא לעשות את חלקם:
~בתחילת הפאנפיק יש סיטואציה שהארי נופל מתיק של מישהו באוטובוס ולואי כועס על אותו אדם שכינה את הארי פריק.
התכנון:
הסיטואציה חוזרת רק הפוך- אותו הבן אדם נופל מהתיק של לואי, ואז הוא מבקש את המספר של הארי(בן זוג עתידי כשלואי לא ידע את נטייתו).~כשלואי יצא מהארון הוא יגלה שזאין ליאם ונייל התערבו מתי הוא יצא מהארון.
~עומדים לאנוס את אלינור במועדון והארי רואה ולא עושה כלום.
~ בטיול שלהם: לאותה בחורה קר והארי אומר שגם לו קר אבל לואי מביא לה את הגאקט שלו והארי נפגע ואז לואי מחבק אותו כדי לחמם אותו.
~הסקס הראשון בתא הצילום בלונה פארק.
--
זהו לפאנפיק הזה;).
אני שוב מודה לכן, ורוצה לומר שאני לא נעלמת! יש לי רעיון מדהים לפאנפיק הבא שלי, גם על לארי, ויש לי הרגשה שהוא עומד להיות הרבה יותר טוב.
YOU ARE READING
Discover yourself, Louis (Larry Stylinson)
Dragoste"אולי כרגע האהבה שלנו היא אפלטונית, אבל זה רק עד שתגלה את עצמך לוּ." אשמח שתצחקו, תחייכו, תבכו, תתרגזו ותלוו אותי לאורך הדרך x