35

2.9K 198 422
                                    

הבית של זאין וליאם, סלון, ישיבת אחים(לואי)

"אמרתי לליאם לעשות כלים מיליון פעם, אבל הוא כמובן לא עשה", זאין התרגז כשהגיש לי עוגה על צלחת פלסטיק עם מזלג פלסטיק. ליאם הסתכל עליו וחרץ לו לשון. "הייתי עסוק", הוא אמר וזאין הזעיף פניו. "במה בדיוק? בלהציל את העולם מאסטרואיד או בלנצח בפיפא?", זאין זעף וליאם צחק. 

"אני אוהב אותך, בייב", הוא אמר לפני שמשך את זאין מידו ונישק את לחיו. זאין נעשה אדום מעט והוא שילב את ידיו. ובפעם הראשונה, ראיתי את האופי הילדותי והביישן של זאין.  הבטתי על הצלחת, מרגיש גם אני את לחיי מתחממות. הומואים. 'למה הם מתנשקים מולי וגורמים לי להרגיש כל כך לא קשור.', חשבתי לעצמי ואז הרגשתי את חזי כואב. זה לא באמת מפריע לי. 

"מחר לולו שלנו מתנשק עם גבר", ליאם פתח נושא והתחיל לצחוק, חוטף מזאין מכה ביד.

"איך אתה מרגיש לגבי זה", זאין שאל ומשכתי בכתפיי. "לא באמת אכפת לי. כמו שאני מנשק בחורות, ככה אני אנשק את איידן. סך הכל נשיקה. לא משהו שמגדיר אותי.", תקפתי מעט וליאם הרים ידיים. "לא אמרנו שום דבר, גבר. ואתה יודע שגם אם כן, הכל טוב. כולנו כאן מעדיפים בולבולים", ליאם המשיך וזאין צחקק.

"כולם חוץ ממני.", הדגשתי וליאם נאנח. "כן, חוץ ממך כנראה".

"איך גיליתם שאתם הומואים?", שאלתי בשקט וליאם וזאין הביטו אחד על השני.

"טוב, אתה יודע.. מאז ומתמיד הייתי פתוח אל שני המינים. ואז זאי הגיע, שם הבנתי שאני זיןסקסואל", ליאם אמר והתפקע מצחוק. "חתיכת אידיוט", זאין אמר והצטרף גם הוא. הבטתי על הרצפה ודחפתי עוגה לפי. ממי חשבתי לקבל עזרה? מזוג טמבלים?

זאין עצר והביט בי. "אצלי זה היה קצת קשה יותר",הוא התחיל. הנחתי את העוגה והרמתי ראשי אליו, מקשיב לו. "בחנתי בנים, מאז שהייתי קטן. אבל גדלתי בסביבה לא מקבלת כל כך, אז אפילו לא ידעתי שקיים דבר כזה בן שאוהב בן עד לגיל חמש עשרה, אז טסתי לטיול עם ההורים שלי ושם חוויתי את ההתאהבות הראשונה שלי. היינו באותו מלון וערב אחד בלובי הוא פשוט הציע לי לצאת להסתובב, לא חשבתי שזה היה בקטע רומנטי. אבל זה היה. ומפה לשם..", זאין הרים את היד שלו עם הטבעת שלו ואז חייך אל ליאם. "זה היה ליאם?", שאלתי בפליאה והם הנהנו.

"אז לא ממש התנסית עם הרבה בנים?", פניתי אל זאין והוא גיחך. "כמובן שכן, כל אהבת נעורים ראשונה חובה משברים. היו לנו  שנתיים של הפסקה, אבל הפסקה ללא מחויבות. בוא נגיד ששנינו התנסינו המון.", זאין אמר.

"אבל הוא הבין  שהסקס הכי טוב הוא איתי, ואז הוא חזר אלי במהירות", ליאם תפח על חזהו בגאווה.. "חי בסרט", זאין הוסיף, "רק לפרוטוקול, הוא היה הסיבה שחזרנו אחד לשני. הוא עשה מעשה טיפשי. אבל אני שמח שהוא עשה אותו, כי אם לא זה, לא היינו כאן היום", הוא חייך ודיבר על ליאם בהערצה. זה היה מרגש לראות את זה ולבי דפק בעוצמה כשנזכרתי ביום בו אני והארי אפינו עוגיות ודיברנו על הצעת הנישואים של זאין לליאם. פלטתי שם משהו שטותי על הומואים והארי נפגע. כבר אז הוא ניסה לרמוז לי בכל דרך אפשרית על הנטייה המינית שלו, ואני כמו טיפש לא שמתי לב.

Discover yourself, Louis (Larry Stylinson)Where stories live. Discover now