46

2.9K 159 453
                                    

ארוחת בוקר, שיחות פאלפון מרובות (לואי)

התעוררתי מוקדם כדי להכין להארי עוגה. בעקבות האירועים שהשתלשלו ועקב המטבח שכמעט עלה באש, החלטתי לרדת למכולת שמתחת לבית ולקנות עוגת שיש פשוטה.

הכנתי שתי כוסות תה עם חלב, פרסתי כמה חתיכות מהעוגה והנחתי בצלחת זכוכית שקופה את המאפים, שאיכשהו שילמתי גם עליהם.

"בוקר טוב", קולו הצרוד של הארי שהופיע בפתח המטבח, גם לגופי להחלש וכמעט מבלי לשלוט במעשי ללכת לכיוונו ולהדביק נשיקה על לחיו.
כשהארי חייך לכיווני ולא הופתע כלל, שתלתי שתי נשיקות נוספות בקו ליסתו. הארי המהם והניח את ידו על שיערי, פורע אותו וגורם לי להרגיש הצעיר מביננו.

התיישבנו אחד מול השני. הפאלפון של הארי היה בידיו והוא לא הפסיק לסמס.

צלצול של הפאלפון נשמע והוא ענה, לוקח חתיכה של עוגה ביד ומכניס לפיו.

"תוד- תודה, תודה.. כן, הכל בסדר איתי, כן עבר זמן מאז שעברתי לכאן, הסתגלתי כבר", הוא דיבר עם מי שברך אותו.

שתיתי מעט מהתה והנחתי אותו על השולחן, מחזיק בו בשתי ידי ומנסה להתחמם מעט.

"כן, השכנים מדהימים", הארי ענה והרים את מבטו אלי וגורם לי לחייך."ברור, אפשר לקבוע מתישהו. ביי, שוב תודה", כך הסתיימה השיחה.

"חשבתי שנלך אחרי ז-"

"הלו?, היי, תודה!", הארי ענה לצלצול שקטע את דבריי וגרם לי לסתום במהירות.
לקחתי מאפה ונגסתי ביסים קטנים. מסתכל על הארי בממשיך לדבר לפאלפון ונראה כאילו הוא שכח שאני פה מולו.

סיימתי את התה שלי ושבעתי מהמאפה השני שאכלתי, בעוד הארי כבר בשיחה החמישית שלו בשעה האחרונה, והוא כמעט ולא אכל ואפילו לא הגיע לחצי הכוס של התה.
נשכתי את לחי מבפנים בזמן שלקחתי את כוסו של הארי, מתכוון לפנות אותה. מבטו הורם אלי והוא היה נראה מבולבל מעט.

"טוב, אני צריך לנתק, תודה על כל האיחולים גבר", שמעתי אותו מסיים את השיחה.

התחלתי לשטוף את הכוס, אך אחרי זמן קצר, יש נשלחה מאחורי וסגרה את הברז, ושתי ידיו של הארי נכנסו מתחת לחולצתי ותפסו במותניי.
הארי נישק את עורפי והפנה את ראשו אליי, "סליחה לו.. מה עושים היום?", הוא חייך אלי וחייכתי אליו בחזרה חיוך קטן.

"קניתי לנו כרטיסים ללונה פארק, הפעם.. זה יהיה רק שנינו אז אני.. אתה יודע, נהנה ביחד", מלמלתי והוא הנהן.

"הוצאת עלי יותר מדי", הוא החמיץ פנים ושמטתי כתפי כאחד שהכסף הוא לא מה שהזיז לו.

לונה פארק, זכרון כחול, 15:57PM(הארי)

"בוא נקנה המבורגר", לואי משך לי את היד מהתור לרכבת החושך. "אבל אני רוצה לעלות!", התעקשתי והוא שחרר את ידי והסתכל עלי עם עיניים גדולות.

Discover yourself, Louis (Larry Stylinson)Where stories live. Discover now