33

2.7K 182 266
                                    

עירייה, אמפי תאטרון, הרמת כוסית, חזרה ראשונה(לואי)

"אני אדבר איתך מאוחר יותר זאיי, אני צריך לסיים", אמרתי לזאין שהיה בצד השני של הפאלפון.

"ביי גבר", הוא אמר וניתק.

"שלום לכולם..", הבימאית החלה לדבר ולהסביר, אך הראש שלי לא ממש היה נוכח. אנחנו מרימים עכשיו כוסית לכבוד התחלת החזרות, אך אני רק חושב על הערב ומנסה לדמיין מה יקרה. אני הולך לבר של גייז בפעם הכמעט ראשונה בחיים שלי, אני הולך לשם בגלל שאני לא בטוח במשיכה המינית שלי, מה זה אומר עלי? זה בכלל בסדר?
אני בטוח שיהיה טוב, אני גם בטוח שהמקום טוב ועם אנשים טובים, הארי לא יביא אותי לבר מפוקפק, אני בוטח בו. אני סומך עליו, אחרי הכל זה הארי.

הבימאית סיימה לדבר. הרמנו את הכוסית מעלה וכולנו אמרנו פה אחד 'אמן'.

"היי, אני איידן", בחור גבוה ניגש אלי. הוא היה מנומש בעל צבע שיער כמו שלי ועיניים חומות. איידן. זה רֶהאֵמִי, זה הגבר בו אני עומד להתאהב. אני מתכוון, בהצגה.

"לואי", שלחתי את ידי ולחצנו ידיים.

"קראת את התסריט?", הוא שאל עם ניצוץ בעיניו והנהנתי.

"אם לנדון היה יודע שדּוֹ כזה חתיך הוא לא היה מוותר על התפקיד בשבילי", הוא צחק, גורם לי להסמיק מעט ולגחך. שנאתי שמחמיאים לי. רק כשהארי מחמיא לי זה בסדר, זה מרגיש טבעי.

"אני מקווה שאין לך בעיה עם הנשיקה, אחרי הכל זה משחק וגם אם אתה לא גיי זה אמור להיות בסדר", הוא אמר. 'יש נשיקה?', חשבתי לעצמי, נזכר שאני והארי לא הספקנו לסיים לקרוא את התסריט.

"ב-בטח", מילמלתי. הוא ענה ב'יופי' קצר, ואמר שנפגש ממש בקרוב ושהוא הולך לשתות עוד כוסית.

איידן, איידן לא יכול להיות הנשיקה הראשונה שלי מגבר.

הבטתי לרצפה. למה אני אפילו לא נרתע כבר? אני הולך לנשק גבר, עשרות ומאות אנשים הולכים לצפות בזה, בנשיקה שלי, דבר שאמור להיות כל כך אינטימי ואישי, וזה אפילו לא הדבר שמפריע לי?

"חזרה ראשונה, סצנה מספר אחת, לחדר שלוש לקריאת תסריט", שמעתי צעקות.

הבטתי בתסריט, רואה שמן הסתם, אני נמצא בסצנה הזו, והלכתי לשם.

שיגיע כבר הערב. אני צריך לראות את הארי.

בדרך לבר, המכונית של לואי(הארי)

"אל תהיה ככה", חייכתי אל לואי, מנסה להרגיע אותו.

"אני פשוט חושב שזה מיותר, אני לא.. ה-הארי, אני לא מצליח להפסיק להתכחש לעצמי", הוא אמר והניח ידיו על פניו בתסכול.

"לו, היי, בוא נשחק משחק. אתה הרי טוב בזה, נכון? מהרגע שתכנס לבר, אתה תהיה לואי מעולם מקביל. שם לואי כן נמשך לגברים ולא אכפת לו מה חושבים עליו, אוקי?", דיברתי והנחתי את ידי על ירכו, נוהג רק עם יד שמאל.
הוא הניח את ידו על שלי ולחץ אותה, מהנהן בהיסוס.

Discover yourself, Louis (Larry Stylinson)Where stories live. Discover now