Yorum ve voteye göre kitap devam edecek haberiniz olsun +5 vote
Geç geldiği için Üzgünüm dün internet gitti o yüzden yazdim ama yayınlayamadımCANSU'DAN
"ne" şuan acayip bir şekilde saçmalıyorlardı, bir anda gözlerimden film şeridi gibi yaşadığım anlar geçti aklımdan, nasıl bir anda iflas edebilirdikki hayır hayır babam ve annem bana oyun oynuyor ama ben bu oyunu begenmedim yüzümü istemsizce buruşturarak " anladim bana oyun oynuyorsunuz ama hic hoş degil, hadi şaka olduğunu söyleyinde bende yatayim rahatça artık" dedjm gulumsemeye çalışarakBabam bana olumsuz anlamda kafa sallayarak elini yanagima koydu"kızım...üzgünüm" Böyle birşey asla olamaz Üzgünüm de ne demek hızla babamın elini geri itip ayağa kalktim bir anneme bir babama bakarak, iflas şeysini kabullenmeye çalışıp isyankar bir şekilde" Nasıl yaa nasıl oldu?" Diyip önüme gelen ilk şey yani sehpaya ayagimla tekme attim.
Annem hızla ayağa kalkıp" kızım bir yerin incinecek otur ilk önce şöyle" desede bir kulağımdan girip diğerinden çıktı gozlerimden akan yaşları silerek tekrardan" Nasıl oldu? " diye sordum babam yerinde oflayarak kirli sakalini avusturdu sonra bana dönerek
"Kızım yeni ortağım dolandırıcı çıktı ve bir anda bütün şeyleri bana imzalatip el koyd-" sözünü keserek o anda aklima gelen soruyu yönelttim" pekj simdj ne olacak? Okulum? evimiz?" Dememle annemde bir yandan tutamayip hıçkırırken babam beni yanına çekerek" sen ve annen...birazcık teyzende kalmak zorundasınız.. bende işleri düzeltmek için yurt dışına çıkacağım" gözlerimden akan yaşlar hızlanırken aklıma iln gelenleri düşünmeye başladım.
Bu zamana kadar hep zengindim ne bir iş bilirim , nede parasız bişey becerebilirim ki teyzem orta durumlu biri büyük bir ihtimal okulum da bu yüzden değişecekti ? Peki ben istiyormuydum asla
"Baba nolur bizi birakma evimizde kalalım nolurr" diyip ona sarıldım şuan sesim öyle titrek çıkmıştı ki okulun cesur bir o kadar masum barbisi olduğuma inanamadim demekki parasizlik neymis? Casuya koyuyomus...
"Cansu artık yapma böyle...hem yarın teyzenin yanına tasinacaksinız..Böyle ayrılmayalım" ne bu kadar cabuk mu kaşlarimı catarak" dalgamı geçiyosunuz benle...tasindiktan sonra haber verseydiniz bari iflas haberinj" dmemle annem " kızım senin için zor olacağını bildiğimizden böyle son zamanlarda sana söyleme kararı almıştık" dedi.
Saçlarımı karistirarak elimi anneme uzattim, ne derecesine bakarken" nerde oturuyosa adresinj verin baride neyle karsilacagimi bileyim" dememle zaten sinirli olduğumu bildiklerinden çok zorlamadan verdiler bende direk üstüme parlak gri montumu gecirerek ayakkabı bağcıklarımı yapmaya başladım çıkarken dw babamın son söylediği şey" en geç 00 bucukta burda ol demesiydi , kolumdaki saate baktım 22:47 güzel bir saate arabayla Halit abi beni bırakır getirir. Diyip şöförümüz Halit abinin yanına gittim.
♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧
" Halit abi doğru yeremi geldik" dedim geldiğimiz eski binalara bakarak , Halit abi olumlu anlamda kafa sallarken şuanki halime küfrederek arabadan indim tabi küfüru icimden ettim dışa yansıtmayi pek sevmem
Etrafa bakarak Halit abinin burada beklemesini benimde etrafta dolasacagimi söyleyip oradan uzaklaştım.
Gerci nereyi dolascaksam her yer kuytu köşe yada rutubetli evlerle cevirli bazi evlerin camı bile yok, ayrıca buralar çok ıssız bişey olacak korkusu içime doğarken istemsizce irkilerek damlayı aramaya karar verdim hem birazda olsa korkum azalırdi en azından.Ilk Çalışta acmasiyla durduk yere siritarak icimden kimin kankasi diye gecirdim.
Sonrada olanları tek tek anlattim o iflas etme olayına acayip bir şekilde şaşırırken ben bir sokaktan daha gecmistim bile ekranda hayatımın erkeği yazısı belirirken serkani ( sevgilisi) en azından su anlik umursmayarak damlayla konuşmaya devam ettim.Tam bir ara sokağa daha girecektimki bir inilti sesiyle korkarak bir duvara saklandim .sesin ilerden geldiğini anlayınca ahh şu gerizekalı aklima uyarak yavaşca sese doğru ilerlemeye başladım.
Gördüğüm şeyle içim cızlarken kafamı geri itip elimle ağzımi kapattim biliyordum , biraz sonra büyük ihtimal hıçkıracaktim.Bu nasıl vicdansızlık bir çocuğu yere yatirmis kanlı olan yüzünü ayağıyla eziyordu, derken bile içim urpermisti ama o ezen çocuğa baktığımda karanlığin ardinda bile gozlerindeki boşluğu anlamsizligi gorebiliyordum, sanki birinin ona anlam hayat katmasini bekliyor gibiydi.
Karnina bir tekme atip arkadaşlarıyla beraber çocuğa gülmeye basladi.
Daha fazla burada kalamayacagimı anlayıp geri geri giderken nerden geldiğini anlayamadığım odunun çıtırtısıyla son Sürat koşmaya başladım.Birkaç ara sokaktan daha gectikten sonra yeterince uzaklaştığımı fark edip yere diz çöküp hızlı hızlı nefes alıp vermeye başladım.
Arkadan gelen ıslıkla gözlerim yerinden çıkacak gibi olurken normal davranmaya çalışarak arkama hic bakmadan yürüdüm
Bir sokağı o arkada ben önde geçerken bi taksi geçmezmi diye isyanlara girmeye başladım. arkamdaki kişi bu sefer ıslığı bırakıp " hışt güzellik bi baksana.. ." demesiyle daha fazla dayanamayip ondan tarafa döndüm, salaga yatarak " bana mı dediniz? " dememle karanlığı aydinlatan yanıp sönen sokak lambasinin altından geçerek yanima kadar geldi. Nefes alıp vermem dahada güçleşirken kulagima dudagini sürterek " burada senden başka güzellikmi var? " dedi.
Nasıl Olmuş ilk bölüm?
İnşallah beğenirsiniz:)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-
ChickLitben arslan kolejinin barbi bebeği, o ise bilmem ne devlet lisesinin belali serserisi... bu iki zıt karakterin deli dolu aşkına katılmaya sizde varmisiniz? barca aşķı körükleniyor!♥? Serseri #1 Deli#1 Oyun#3 Erkek#4 Masum #14