29.BÖLÜM

7.8K 367 148
                                    

Multi : caner

@MadamBefe 'ye ithafen yazılmıştır

+ 20 vote

İYİ OKUMALAR

Barut yine hödüklük yapıp benim sandalyemi bile cekmeden masaya oturunca göz devirip canerlerin masaya bakmamaya çalışarak yerime oturdum.nolur nolur Allahim bizi fark etmesin

"Cansu? " hay ben şom ağzıma sıçıyım, zorda olsa yüzüme bir gülümseme yerleştirdikten sonra masadan yana dönüp canerle göz göze geldim, caner bir bana birde baruta bakıp " sizde yemeğe çıktıniz galiba" ee lokantaya geldik bilader sence? Dememek için kendimi zorlarken" hi hi...sende galiba yeni sevgilinle cikmissin" diyip yanındaki kizi gösterdim. kızda tam cevap verecekken bilin bakalım kim araya girdi?

"Aşkım artık menuden yemekmj seçsen garson seni bekliyor" ayhh ilk defa bana aşkım diyo....Hayır kalbim yerinde rahatça dur şimdi horon oynamanın hiç sırası değil.
Canere gulumseyip önüme dönerek " ben...soya sosuna batırılmış kuzu sarması, önden bir ezogelin çorbası, içecek olarak kırmızı şarap vee tatlı olarakta triliçe alayım" diyip ağzım sulana sulana menüyü giden garsona uzattım.

Barutun bir karış açtığı ağzına bakip gulerek " ayy ne var açım" Barut alkış tutup " vallaha süpersin bu kadar yiyipte bu Fizikte kalmak" iltifat mı etti...küfür mu etti pek anlamadim ama olsun iltifat sayicam şimdilik.

Yemeğin yarısına gelmistik bile ve barutun bana bakması gerekirken sinir sinir canere bakıp duruyordu...Hayır çok begendiysen canerle çık.
Masanın altindan baruta gecirmemle tiz bir ses çıkarıp bana dönünce kaşlarimı havalandirip" barut artık benlemk konussan" kafasını kasiyarak" ne vuruyosun kızım aşağıdan aşağıdan yanlış yerlerime gelse çocuğum olmazdi" yüzümün kizarmasi artmadan ona yüzümü buruşturarak bakıp " terbiyesiz" dedim.

Barut bir anda sırıtıp imayla bakmaya başlayınca bende gözlerimi kaçırmaya başladım"kizim bu doğanın kanunu...hem senden bir çocuğumuz olmasinmi" utançtan süracikta gidicem yeminle ,artik mezarimada utançtan gitti yazarlar tam olur.

"Barut böyle şeyler konusmasakmı?" Diye bildiğin yalvarir tonda konusmustum.cidden böyle konulardan konuşmayı sevmiyordum.barut kaşlarını havalandirarak" nee yani gerdek gecesindede mi böyle utanacaksin" ohooo bu iyice azdı...alttan hızla bir tekme geçirirken barut kahkhalar için konuşmaya başladı" şaka şaka..ne çabuk kanıyor ve utaniyon lan.. ama çok hoşuma gidiyor seni öyle kizarmisca görmek yalan yok" şakaymısta mis mis oluyodum len ben orda, bir daha alltan tekme vurunca barut havalandirdigi kaşlarıyla" bu ne içindi? " diyimce önüme gelen tatlidan bir çatal alıp" beni kaldırdığın içindi"dememle haa diyerek olumlu anlamda kafa salladi.

Bir anda gelen keman sesiyle tekrar içim eski kıpır kıpır haline dönmüştü....hadi barut nolur beni dansa kaldır nolurr

Hödük , mal, serseri...yok bunun kaldıracağı falan nasılda tatlısıyla aşk yasiyormus gibi kafayı gömmüş yiyor, bozuntuya vermemeye çalışıp ellerimk ilk okulda yaptığım çiçek pozisyonunu alarak dans eden ciftelre baktım.

Önümde bir anda beliren karalti heyecanlanmami sağlarken hemencik uzattığı elini tuttum. kafamı kaldırmamla caneri görünce hızla elimi çektim...lanet olsun barut sanmıştım ne diye cansu sen kim olduğuna bakmadan kalkıyorsan

Caner geri elimk tutup sırıtarak " hadi ama sevgilin bir dansa bişey demez herhalde" hemen itiraz posuma geçip" asıl senin sevgilin birşey der diye şey yaptim ben" caner sesli bir kahkaha atıp " hayır o benin sevgilim değil antalyadaki kuzenim alya bizi ziyarete gelmiş bende yemeğe çıkardım" aa demek kuzeniymis. Canım nerden biliyim sanki ben hiç benzemiyorlar

SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin