30.BÖLÜM

6.8K 405 122
                                    

tekrar...

"Baban...arkadaşların...caner bile o kızı nasıl unuttun gibi şeyler saçmalıyorlar, sahi o kız kim?"dememle barutun yüzü solarken, yavaş yavaş gözlerimde karanlığa teslim oluyordu.

********************************

Normalde 20 vote olmadan yayinlayacaktim ama serseri katagorisinde #1. Olduğumuzu gördüm o yüzden bölüm atıyorum:) oy atan...okuyan herkeze Teşekkürler

BARUT'DAN

Halbuki dilayı gördükten sonra ilk defa bu kadar rahat ve huzurlu bir gün geçirmiş cansuyla yemek yemistim, , keşke bana bu soruyla acı gerçekleri hatirlatmasaydi.
Sahi o kim?...bu soruyu açıkçası daha öncesinde sormasını bekliyordum şimdi niye öfkelenmis hatta böyle bir soru sorduğu için ona kızıyordum ki

Soruyu sorduktan sonra yavaş yavaş gözlerinin kazandığını görünce rahat bir nefes aldım. şuan açıkçası ona birşeyler açıklayıp yada her zaman yaptığım gibi yalan soyleyip anın büyüsünu bozmak istemiyorum, hem annesine dileklere gittiğini söylemişti masada şimdi onu evinede böyle bırakmak olmaz diye aklimdan  gecirince istemsizce sırıtırken cansunun elinde sıktığı telefonu yavaşca aldım.

Birkaç mırıltı çıkarsada uyanmamisti, bir yola bir telefona bakarak ekran kilidini açtım...ahh kilidi nereden buldun diye sormayın akla gelecek en kolay şifrelerden yapmış salak...koca bir 'C' harfi

Anniş yazısı göründüğüm gibi gözlerimi devirmem bir oldu.cidden bir ergendi bu kız
Hemen kisaca dileklere kalacağını mesaj olarak yazıp telefonu bir daha arama gibi girişimlerde bulunamasin diye fulden kapatıp yanında getirdiği küçük çantaya fırlattım.

Bizim Evin önüne gelince sessizce arabanın farlarini kapatıp yanimdaki cansuyu kucağıma aldım, şaka maka yemek yemesi lazım çok zayıf...hem kız dediğin biraz dolgun olmalı beenncee

Zile basınca kapıyı açan evimizin güzel sürdüğünü umursamazca iterek cansuyu kimse gormeden odama çıkardım.
Şimdi bide onların dirdirini çekemezdim.

Cansuyu yatağıma nazikçe yaptırırken böyle yatmasinin saçma olduğunu bildigimden uzun tshirtlerimden üstünde Joker resimli koyu gri tsihrtimi yatağın üstüne firlatarak cansuyu yavaşca diklestirdim.
" caner" sorhosken söyleye söyleye o picin adınımı söylüyor şimdi bu?

Onu öylece dik dona kalmış bir şekilde tutarken bir anda tekrar konuşmasıyla ruh halim değişti
"Benim için asla...barutla kavga etme...ona birsey olursa ben yarım kalırım, koruyucum o benim" ben benim için böyle düşünen bir kızı nasıl yarı yolda birakabilirim...tanrım sen yardım et

Tamam tamam şuan böyle düşündüğü için kendime hakatetker savurmam gerekiyordu ama bi yandanda beni korumasi...ahh gulumsememe engel olamadan yutkunarak o küçük tulumunun arkadaki fermuarinı indirmeye başladım.

Gözlerimin renginin koyulastigina yüzde yüz eminim, ahh omuz hatları...bunu kesinlikle ben yapmamalıydim diye icimden geçirip yutkunurken arkadaki fermuari tamamen açtım, tek kolunda olan askısı yavaşca düşerken  şeffaf askılı mor südyeninden taşan göğüsleri gözümün önüne gelince oraya odakladigim gözlerimi başka tarafa çevirdim. bieaz daha bakarsam hiç iyi şeyler olmayacağı kesin.

Aklıma gelen fikirle bilekliklerimin arasinda duran siyah bandaniyi gozlerimin etrafına bağlayarak onun üstünü zorda olsa tamamen cikarya başladım...tamam dokundugum her yer alev alıyor gibi hissettiriyordu ki biz dilayla yattigimizda bile onu hiç bu kadar arzu etmemistim.

Ama iyiki bu bandanayi gözüme takmışım yoksa dokunmayi geç bide onu yarı çıplak görünce artık savunmasiz falan dinlemeden atlardim herhalde kızın üstüne.

Elimle kapali gözümü acmadan yavaşca yatağın üstünde gezdirdim...o siktigimin tshiti ni nereye atmıştım derken en sonunda elime değen şeyle sanki ufak bir erkek çocuğuna ilk arabasını almıssın gibi sevinip, , cansunun yanlış yerlerine dokunmamak amaçlı elimk havaya kaldirarak kafasını buldugum gibi tshirti geçirdim.
Bir insan bu kadar şeye nasıl uyananmaz anlamıyorum.

Sarhoşluk etkisi sen daha iyi bilirsin

Diyen iç sesime göz kirparak kafamdaki bandanayi çıkardım. haha ha şuan o cici kız imajindan çıkmış tam benlik bir görüntü oluşturmuş tu bu tshirt üstünde, ilk defa bu kadar samimi gülücükler gönderdiğim kızı sol köşeye yatırıp bende yanında yerim aldım.

Cansu bir anda homurdanmaya başlarken göz devirek onu kenidmime doğru çekip sırtını bana yaslamasini sagldim.
Ona benden asla koparamacaklarmış gibi sıkıca sarılırken bir yandanda yüzüme gelen çilek kokulu saçlarını koklayip diğer köşeye atarak başımı omuzla baş girintisi arasına yasladim keşke hiç benden gitmesen diye içimden geçirirken kulağına"seni seviyorum" diye fisildadim.



Çok çok kısa bir bölüm ve sadece baruttan aldim k.b ama inş begenmissinizdir diğer bölümde ama bu hafta içinde gelecek söz:)))

SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin