Multi : cansu
BARUT'DAN
sonunda korkulan an gelmişti, serkanla karşı karsiya düdüğün çalmasını beklerken serkanın cansuya göz kırpmasiyla istemsizce kaşlarım çatıldı.
Ne yani tanışıyorlarmi?
Aman neyse eski okulu değilmi mavişin arkadaşlarından olabilir, ondanda ne beklenirdiki zaten kendi gibi bir grup aptal topluluğu işte.Ilk defa serkanla göz göze gelirken bana nasıl kinle baktığını gözlerinde bir anlık görür gibi oldum.acaba bende korkuyomuydu diye düşünüp kendimi daha rahat göstermek amaçlı siritmaya başladım.
Başımızdaki hakem bir kaç şey zırvalayıp düdüğü çalarken topun bizden başlama avantajını kullanıp hızla koşmaya başladım, önüme iki izbandut gibi adam dikilince 'hadi canım' diye gecirmeden edemedim sanırsın maça değil savaşa gidiyorlar. hemen atakana pas atarak onlere ilerledim, önümüzdeki 3 erkegide geçerek kimse kalmıyodu vay be bu kadar kolay alt edebileceğimizi açıkçası hiç sanmıyorum
'Erken konuşma'
Diyen iç sesime tam ne dicekken ayağıma düşen topu hızla kapan serkana küfrederek peşine düştüm useyn bolt sanırsın mübarek bu ne hız bir arkadaşına pas arttığında bu sefer sağa doğru dönerken adam bizim yağızı hızla çalışayıp kaleye gol attı.
"Gollll....güngör gol gol gol" diye bağıran kişileri takmamaya çalışıp kaleden gelen topu hızla kavrayıp bu sefer o serkan iti vede gungorun olmadığı taraftan sürmeyi dunurken ayağımdan alınan topla şaşkına dönerken bu sefer başka çocuğa baktım.
Bunların cidden şakası yoktu bu ne hırs
Diyemeden edemedim, sanki bize dolmuş bir şekilde gelmjs halleri vardı hepsinin yüzünde bir öfke, nefret ifadesi"Goll....serkan hastayim sanaaagg"
"Serkağğn goll krali"
"Kaptan gol gol gol"Gibi laflara yüzümü buruşturdum, umarim bizde en azından bir gol atarız.
Cenkten gelen pası hızla alıp bu sefer hırsla onume dikilen geçen ki izbandutlari birkaç kolay calimla geçerken kaleye doğru ilerledim doğru yere geldiğimi anlarken önüme serkan çıkınca solumda kalan yağıza topu attım. oda kaleye atmaya çalıştı ama nafile, kalecileri cidden iyi sinirle tek kaşım kalkarken sadece yağızın duyabilecegi bir şekilde" kaleye damacana koysak daha çok top kurtarirdi" diyip yagizla gülüştuk.
Ilk yarınin bitmesine 3 dakka kala dahada tedirginlesirken kaleye yalnız başıma hücum etmeye başladım, kaleciyle yüz yüze gelirken kinci bir sırıtışla onun boyunun yetmeyecegini düşünerek sol tarafa bir ikilik attim.
"GOLL!." diye yükselen bizimkilerin sesini duymamla sırıtırken ayakta beni alkışlayan sonrada benim ona baktığımı fark edip durunca yerine oturan cansuyu görmemle kahkaha atarken boğazıma yapışan atakanla göz devirip onu geri ittim.
Ve ilk yarı böylece bitti.
CANSU'DAN
barut gol atınca yalan yok sevinmiştim nedensiz bir şekilde ama taki onla göz göze gelene kadar onun bununla alay etceğini bildigimden hızla geri yerime oturdum.
O an serkanla göz göze gelirken yüzünde bana tiksintiyle es değer bir bakış fark ettigimde boğazım kurumaya başlarken başka bir tarafa döndüm.Ilk yarı bitince barut, atakan ve yağız yanımıza geldi. Barut yanğımdan makas alınca kaşlarimı catarak " eline koluna sahip ol arkadaşım" dedim arkadaş kelimesini bastırarak söylemiştim.
Barut siritarak dilini dudaginda gezdirip" sorry maviş " diyince koluna vurcaktımki beni bilegimden yakalayıp kendine çekince yanaklarıma kan gitmemeye başladı umarım utançtan yada kalp krizinden gitmem, ben birakmasi için bilegimj zorlarken o beni dahada sıkı tutup başıma küçük bir öpücük kondurup yanımızdan uzaklasirken araksinda donmuş bir cansu bıraktı.
Temmuzun kolumdan cimciklemesiyle kendime gelirken inleyerek" ahh acıdı..napiyosun be kızım" diyip kolumu sıvazlamaya başladım dilekle ikisi gulerek aynı anda "aç konunu giricem, giricem dellenme " diyip birburlerine donerek " du-da-ğın- dan öpücem, öpücem" diyip ortada dans ederken hayretle onlara bakarken göz devirmeden edemedim " vay demek barutla sevgili oldugunuz doğruymus..hadi yinr kaptın yakiskli çocuğu" diyen beyzaya yüzümü burusturarak " dediklerine dikkat et beyza yok öyle bişey" derken tekrar o sivri dilini duyarken bu sefer saçına yapıştım" herkez senin oranın en yakışıklı çocuğuyla kırıştirdigini konuşuyor" dedi.
Bu da ne alaka dedikodu gerçekten çok çabuk yayılan bişey, ki ortada böyle bir durum yok beyzada benim saçıma tutunurken ona tokat atarak" ben senmiyim gerizakali daha dün geldiğim yerde sevgili yapayım" derken atakan aramıza girerek beni bir köşeye çekti efede diğer köşeye beyzayı çekti
Düdük sesi gelince sanki hiç birşey olmamışcasina maçı izlemeye döndük daha doğrusu onlar döndü ben düşünmeye başladım.
Ben ve barut hadi canım, tamam bana benimsin falan demişti ama bunların gerçek duygular olmadığı bile ortadaydi, hem olsa bile ben birşey kabul etmiştim...yok yok olamaz en iyisi maça odaklaniyim yoksa kafayı yicem bu düşüncelrle" off öyle böyle yenilmedinjz ama" diyip kahkahalarla uzaklaşan beyazlara göz devirirken " amann boşverin alt tarafi bir maç" dedim ciddende böyle düşünüyordum maç gibi şeyler zaten pek ilgimi çekmez.
Dilek kaslarini catarak bana bakıp" tamam alt tarafı maçta az buz yenilmedikki...kızım bak koca 7 gol attılar yedi...ki dahada atarlardida bilerek geri cekildiler gibi duruyordu...peki biz kaç attık sadece 1 düşün halimizi ...meslek lisesi maçta pert" diyip oflarken ona göz devirip " hadi Aşşağı yanlarına inelim baksana şunları haline elinden şekeri çalınmış çocuklar gibiler"derken istemsizce surat hallerine güldüm.
Aşşağı saha kapısından hepsi tek tek geçerken tam bende gececektimki bir kolun kapıya dayanmasiyla barut olduğunu tahmin edip göz devirerek" hadi ama baru-" derken gözleri sinirden kızarmış serkanı görmemle bir iki adim geriledim
Afferim cansu tam yerinde barut diyeceğin tuttu" bir sorun mu var" dedim tek kaşımı kaldırmaya ve dik durmaya çalışarak o beni umursmadi şimdi bende onu öyle yapmaliydim...gözüm yana kaydiginda saskinlik ve öfkeyle bize bakan barutla göz göze gelirken onune can geçmesiyle gözümü yere diktim etrafimi arslan kolejinin futbolcuları sararken rahat davranmaya çalıştım nede olsa serkan sayesinde hepsini yakindan tanırdım.
Sorumu umursamadan gulerek can yanıma gelip saçımi karistirinca yüzüm burusuken" özlemişim be barbi" diyince istmesizce gülüp omzumu omzuna vurudm...bende özlemiştim onlari..." bende özledim benim kara atlı prensim" cana hep böyle derdim niye beyaz atlı prensim demiyorsun dedgindede hep o serkana ait bir söz derdim
Düşüncemi duymuşcasina serkan bir adim öne çıkıp iyice dibime girereken "peki beyaz atlı prensinj özledinmi" dedi. Gözlerinde ozledim dememi isteyen pırıltılar gorurken beni nasıl sınıfın önünde ortada birakisi geldi hemen kafamı olumsuz anlamda sallayip " hayır" dedim.
Serkan fısıltı gibi sesinde "konuşalım barbi bebeğim" işte o son darbeydi ondan barbi bebeğim sözü duymak kafamı hep dağıtırdi istemsizce yutkunurken can ellerini kaldırıp " anlaşıldı biz sizi yalnız bırakalım"diyip uzaklasirken ...meslek liseside sahadan çıkmaya başladı ben tek tek onlara göz gezdirirken bana merakla bakan kızlara siz gidin der gibi baktım onlarda anlayışla karşılayıp gidince gülümserken gözlerimin önüne barut gelince, gözlerimj kaçırdım sevgili olmamamiza rağmen içimde onu aldatmis gibi bir his vardı.
Barut cenemden kaldirirken eline serkanin vurmasiyla gerilerken barut kaşlarını catarak" sikerim o elinj sen kimsinde bana vuruyorsun" derken serkan önüme geçerek" barbime kimsenin dokunmasini oldum olası sevmem" ciddende sevmezdi kaç kere hastaneden çocuk topladimizi bilirim diye düşünürken barut yüzünü buruşturup " o senin barbin değil" dedi ve bana dönerek umutla" hadi cansu gidelim" diyip elini uzatireken elimi barutun o uzun saçlarından gecirerek ilk defa bu kadar samimi bulduğum bir gulumsemeyle "sen git...ben sonra gelicem" diye fisildadim.
Barut bu olmadi der gibi kaşlarını catarken kafasını olumsuz anlamda sallayıp hala saçında olan elimi iterek hızla yanımızdan uzaklaştı geride ise zafer kazanmış edasiyla siritan bir çocuk ve nedensiz bir sekilde pişman olan yüreği burkulan bir kız birakti.
YORUM
♣
VOTE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-
Romanzi rosa / ChickLitben arslan kolejinin barbi bebeği, o ise bilmem ne devlet lisesinin belali serserisi... bu iki zıt karakterin deli dolu aşkına katılmaya sizde varmisiniz? barca aşķı körükleniyor!♥? Serseri #1 Deli#1 Oyun#3 Erkek#4 Masum #14