8 BÖLÜM

14K 610 144
                                    

"Bu ufaklık kim?" Diyerek istiklal marşı sırasından ayrılan damla yanıma doğru geldi. yanımda hala ismini bilmediğim çocuk biraz homurdanip "ufaklık değil barış..haa ayriyetten 15 yaşındayım bence küçük sayilmam"dediginde ben Şakayla kafasını karistirirken barış kafasını bir çırpıda uzaklastirinca kaşlarimı catamadan edemedim, ben onun canını o serseri kılıklılardan kurtarayim onun yaptığına bak

"Size doyum olmaz ama istiklal marşı baslayacak ben gideyim..tekrar Sağol" dedi ve hızla yanımızdan uzaklaştı arkasında ise şaşkın bir ben bıraktı.
Görende hergün dayak yiyo sanacak bu ne rahatlık

"Cansu hadi aşkım bizde sıraya girelim hakikatten"diyen damla bir yandanda beni cekistiriyordu sıraya geldiğimizde dilegin hararetle kadirle konuştuğunu görünce sadece temmuza Günaydın diyip sıraya girdim.

Arkamdaki kipirdanmayla hocanin sıkıcı konuşma faslini aldirmadan arkama döndüm.
Arkamdaki insanlar tek geri geri gidiyordu merkala ne oluyo diye düşünürken arkama siritarak gecen barut ve yağızı görmemle umursamamaya çalışarak göz devirdim ve önüme döndüm.

Müdür de olanları fark etmiş olacakki baruta kaşlarını catarak baktı.
" Barut yavrum sen ve ceten bizim başımıza belamisiniz bi sirada bile rahat yok"  diyen müdürü duymamış gibi yapıp arkadaşlarıyla şakalasmaya başlayınca müdür öfkeyle öksürüp" utanmaz ,ahlaksız aileni cağiracagim" müdür sonunda barutun dikkatini çekmiş olacakki barut ellerini cebinde ona dönerek " sıraya girmek suçmu? Haa suçsa çağırın ama beni soradan olacaklardan da siz sorumlu tutamazsiniz"dedi rahat duruşuna rağmen tehditkar bir halde, müdürün suratı şekilden şekile girerken herkez kendi arasinda büyük ihtimal bu durum hakkimda konusuyorlardi "neyse...bir defalik bunu affedelim canım ne olacakki...hadi sırayı duzleyin istiklal marşı başlıyor" diyen Müdüre ağzım bir karış açık baktım.

Korktuğu bariz belliydi.

Sınıfa girdiğim gibi direk yerime oturup dün yapmaya usendigim ödevi yapmaya başladım lanet olasica o erkek meraklısı fizik hocası gelmeden bitirmeliyim yoksa onun beni bitirecegi kesin...allahh nasıl dakik olabilir bir hoca hemende geldi insan biraz geç kalir me bileyim kahvaltı falan yapar dimi ama

Barut hariç herkez ayaklanirken fizikçi baruta kizacağı yerde saçlarını ona gostermek istercesine savurup bide üstüne üstlük başıyla selam verdi.
Ben yine şaşkınca ağzım açık kalırken yanıma oturan dilek benide yerime oturturlen gülerek "sinek kaçacak ağzını kapat" demesiyle irkildim...kafamı olumsuz anlamda sallayip ödevi o bakmaya baslamadan bitirmek için kafamı kitaba gomdum bir anlık baruta baktığımda oda siritarak bana bakıyordu ona dil çıkarıp önüme döndüm.

Hocanın damlanin sırasına gelince istemsizce sirittim vahh benim güzel kızım...hep alayla guzellik başa bela derdi ahaa cidden bela olduğunu şimdi anlayacakti ki büyük ihtimal yüzünden de belli odev yapmamiş

"Sen...yenisin galiba?" Dedi elini bir yandanda yumruk yaptığı gözümden kaçmadı. damla sahte bir gülümsemeyle ayağa kalkıp" evet hocam..ben damla arslan kolejinden nakil oldum" hoca onu süzerek " bu makyaj bu etek biraz fazla değilmi? " damla kendine bakip olumsuz anlamda kafa sallayinca hoca sinirle sıraya elini vurup " Nasıl Hayır dersin fazla hemen o makyajı sil haa ayriyetten sana kalk dememistim...ama sen benden izinsiz kalktığın için otur sana beş eksi veriyorum damla" dedi bağırarak ve o sinirle bizim sıraya geldi damla şaşkınca ona bakarken ben olacaklardan korkan bir şekilde yerime sindim hoca beni gozleriyle assagalamasini bitirince yanima gelip" yaptinmi"dedi sakince ben yerimde titreyerek "ne..neyi" dedim hoca bir anda öfkeyle"odevi neyi olacak" diye tekrar bagirinca ben daha konuşmaya firsat bulamadan barut hocayla benim arama girerek "hocam...sakin olun sinirlenmenize gerek yok" hoca dudak buzup şirin gözükmeye calisarak cilveli bir şekilde"ama barugggtt" diye uzatinca herkezin ben dahil gulmemek  icin kendini sıktığı belliydi .

Barut siritarak " bos bos o güzel sesinizi yorcaginiza futbol sahasini sulamasini ceza olarak verin...benide basina dikin emin olun ondan gözümü bir an bile ayirmicam"diyince ben kaşlarimı catarken tam itiraz edecektimki hoca eliyle kapıyı gösterip "hortum Aşşağı katta...hadi çabuk gidin" diyip beni itekleyince oflayarak sınıftan çıktım.

Kapı kapandığı gibi barutu iterek"sen ne yaptığını saniyosun"barut elleri cebinde siritarak " aa seni azarlanmadan kurtardim senin dedgine bak ayıp" dedginde oflayip konuşmayı yarıda kesip hortumu aldığım gibi halisahaya gittim.

Gorduklerimle yutkunurken barut elini omzuma atıp " merak etme göründüğü kadar büyük değil hemen inaniyorum iki saatte bitirirsin" dedginde omzundaki elini bir çırpıda itip " sen delisin...offf " diyip hemen bitirmek amaçlı sulamaya başladım.

Bir saate yakindir sahayi temizliyordum.en sonjnda dayanamayip bana sozde gözümu bir an bile ayirmicam diyip top sektiren baruta göz devirerek yere yattım.
Yanımda kipirdama olunca barutunda yattığını anlasamsa dönüp bakmadim bile şuan tek istediğim biraz uyku

"Senin sevgilin varmı" diyen baruta tek gözüm kapalı döndüm. onun tamamen gözleri kapalıydi ne yalan söyliyim o şeytan kilkli heriften eser kalmamis bir melek gelmisti sanki..istemsizce gozlerim dudaklarina kayarken yutkunmadan edemedim.

Dudaklarina dalgın bir şekilde bakarken "neden sordun?" Dedim zorda olsa sonrada geri gözlerimi kapattım.
Burası çok huzurluydu
"Hicc öylesine sordum"dedginde esneyerek tam tur ona dönüp " vardi..ama ayrıldık"dedim zorlukla yine aklıma beni o adice herkezin önünde ortada birakmasi gelmişti gözümden akmaya basliyacak yaşı elimin tersiyle o gözünü açmadan iterken "neden ayrıldin?" Dedginde oflayarak " çok soru soruyorsun" dedim.

Bir anda gözlerini açınca utanarak yan durmuş pozisyondan ayrılıp eski halime döndüm.
Barut bir anda kollarını iki yanıma koyup üstüme eğilirken yutkunmadan edemedim bacaklarimdan kafama kadar gelen titreme kalbime hücum ederken kekeleyerekte olsa "napıyorsun" dedim

Yüzümü inceleyerek "o sevgilin benden yakışıklımıydi bari"dedi.
Dahada yaklaşırken...yüzüm kızardı ama dilimden dokulecekleri umursamadan dalgın bir şekilde konuşmaya başladım

"Onunda senin yuzundeki gibi genelde sert bir ifadesi duruşu vardi...ama benim yanimdayken o hiç kimsenin bir kere bile göremediği gulumseme yüzünde oluşuyordu...açıkçası bu çokca hoşuma gidiyordu bana aitlik hissi ap ayrı bir duygu...saçları seninki gibi uzun kumralimsi bir renke gozleride koyi kahve güldüģunde yanları kırışıyordu...en cokta onun beni sahiplenisi hoşuma gidiy'" derken dudaklarima kapanan barutla gözlerimi olabildiğince actim ama kirlenmiş gibi hic birşey yapamadim ne itekledim nede kendimk çektim...ağzıma dolan sigara ve nane kokusu hoşuma gitmişti.

Bir anda geri çekilince tekrar onun beni öpme isteğimi geri cektim..bu olmamalıydi

Barut onda şuana kadar gormedigim değişik boguk bir ifadeyle bana bakarak " peki oda seni böyle öptümu hic" diyince onun büyüsüne kapilmis bir sekikde olumsuz anlamda kafa salladim, tabiki beni opmustu ama hiç böyle bir etki birakmamisti ustumde
O opunce icimde kelebekler ucusurken barut opunce icimde atlar dört nala kosuyormusta hararetlenmisim gibi ter ve sıcaklık basiyordu icimi

Bir anda yerden kalkıp doğrulunca  bende  kendime gelip catik kasla ayağa kalktim"se- sevgilim vark..ken bu..bunu yapman hiç iyi bişey değil" diyip kekelemeninde verdiği utançla hızla oradan ayrıldım son duyduğum şeyse

"Bugünden itibaren seni benim yaptım 12/09/2019"bu tarihi unutma"

Vote and yorum......

SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin