Uzun bir bölüm oldu +15 vote bekliyorum .
Diğer bölüm multi de dila olacak;)Iyi okumalar♣
CANSU'DAN
" Barut arslan saat 4'3 çeyrek kala 2019 tarihinden itibaren sadece benim...benim sevgilim olurmusun?" Dedim
Barut tam ağzını açmış birşey söyleyecekken " ne oluyor burada"diye yandan gelen sesle hem şaşırıp hem irkilirken bir yandanda utanip kızarmaya başladım.
Ben eski kolejin barbi bebeği resmen şuan bir erkeğin önünde durmuş ona çıkma teklif ediyordum..hangi akla yaptığımdan pek emin değildim. ama tek inandığım şey onun yanında her ne kadar tehlikede olsamda o beni koruyabilecek tek kişi" sana diyorum cansu" diyip kuvvetlice damla iki yanımdan sarsarken düşüncelerimden kendimi kurtarıp" duydun galiba" diyip zorda olsa gülümsedim halbuki şuan utançtan ağlamamak için kendimi zor tutuyordum
Damla gülümsememle sahte bir kahkaha atıp etrafinda bir tur dönerek" bu adama lanet olsun cansu çıkma mi teklif ettin?"sadece dudagimi kemirip damlaya bakarken göz ucuyla barutun yüz ifadesini merak ettiğimden ona doğru döndüm.
Sadece yerdeki bir boşluğa düşünceli düşünceli bakıyordu...ayy acaba benimle çıkıp çıkmama konusunu mu düşünüyor"Cansu sen kafayı yemişsin o sana göre değil" diyince damla istemsizce kaşlarım catilirken " neden uygun olmasın damla"damla bana üzüntüyle olumsuz anlamda kafa sallayip " cansu sen onun daha neyi sevip sevmediğini bilmiyorsun oda senin....daha düne kadar kedi köpektiniz şimdi noldu"damlayla kavga etmek istemesemde beni ciddi anlamda zorluyordu.
Daha ben konuşmadan damka sözüne devam etti" söylesene cansu...barutun en sevdiği renk ne?...yada en sevdiği yemek?...uğurlu sayısı falan?...hangi takımlı?" Üst üste birkaç soru siralarken...onu daha hiç tanımadığım düşüncesi yüzüme bam diye vurdu. ama hayatta böyle değilmi tanıya tanıya...Sesimi sert ve sinirli çıkarıp sesli bir şekilde" damla yeter artık...barut bana daha evet bile demedi, ki dese bile bunları konuşa konuşa öğrenebiliriz galiba sen benim mutlu olmamı istemiyorsun?...bende benim bestim diyordum sana yazık" son dediklerime pişman olsamda sadece yüzümü çevirirken damla gözünden akan yaşları elinin tersiyle silip" asıl sana yazık be...be...ben yine üzülme serkan gibi olmasın istemiştim sadece...demekki dünkü çocuk benden daha değerli senin gözünde" tam agzimi açacakken damla eliyle beni durdurup " daha sözüm bitmedi cansu hanım....bu güne kadar hep senin yaninda oldum...okulda ilk günler kızlar seni serkan senden hoslandigi için dövmeye kalktığında, saçlarını ilk salık bırakmaya alıştığın anlarda, evinize haciz geldiğinde, yeni bir okula geldiğinde...lanet olsun cansu ben senin için gül gibi okulumu bırakıp o kiytirik neydiğü belirsiz okula geldim...sen ise şimdi ben seni bir erkekten korumaya çalışırken sende onumu bana koruyorsun...cidden yazık, sen bu arkadaşlıga değmezsin.. umarım mutlu olursunuz" diyip yanımızdan uzaklasirken gözlerimde bir türlü dinmek bilmeyen yaşları silip tam arkasından kosturacakken belime dolanan eller gitmeme engek oldu.
Salua sümük halimle hıçkırırken tüm gucumle beni kolları arasında havaya kaldıran adama bağırmaya başladım" bırak beni...damlanin yanına gitmem lazım.BIRAK!.." belime dahada sıkı dolanirken barut arkamda ben önünde resmen bir beden olduk.
Hata mı etmiştim?
Ama bu kadar abartilacak ne vardı ki alt tarafi bir sevgili...ahh herneyse simdj sorun bu değil damla resmen en yakınım gözlerimin önünde kayıp gidiyor, dahada kötü ağlamaya başlarken bagirmalarim yavaş yavaş fisiltilara denemeye başladı...yorulmustum"Lütfen....bırak gideyim"barut başımı oksayip kulağıma doğru"şşt sakin ol o iyi olacak yağız peşinden gitti o ona bakar"dedi.
Olumsuz anlamda kafa sallayip" hayır benim gitmem lazım"diyip tekrar hareketlenirken barut beni tek bir hareketiyle durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-
ChickLitben arslan kolejinin barbi bebeği, o ise bilmem ne devlet lisesinin belali serserisi... bu iki zıt karakterin deli dolu aşkına katılmaya sizde varmisiniz? barca aşķı körükleniyor!♥? Serseri #1 Deli#1 Oyun#3 Erkek#4 Masum #14