33.BÖLÜM

6.8K 373 148
                                    

Bölüm şarkısı:ayten Rasul-hırka

+20 vote

"Neden bu koca dunyadaki tek aptal benim" diyip kahkahlar içinde sallanarak bir sahildeki tasin daha üstüne zipladım...bu kadar olanın üstüne bir bira güzel gitmisti şimdi birde halil sezai açar iyice efkarlanirim tam olur.

Kafama elimdeki siseden bir yudum daha dikip başka bir taşa ziplayarak" Çünkü b....ben boş hayallere kapilmayi cok severim, özellikle olmayacak hayallere hah ha" diyip kendi sorumu cevaplayarak hunharca gülmeye başladım.
Biraz daha icersem bu sarhoşlugun başka asamalara hemde böyle issiz sokakta kötü seyelere yol açacağını biliyordum.ama sadece bir an olsun barut denen şerefsiz serserinin dediklerinide böyle unutuyordum...ki şuan sarhoş olmayi normale göre yegliyorum

Bulanik bulanik gören gozlerimi sonunda elimdeki telefona kenetleyip saate baktim 22 buçuk vayy be bir saatir böyle ayyas dolaşiyorum yani?
Haa saatin bir saat ara oldugunuda barut 21'i 5 geçe demişti ordan hatirliylrum ha haa

" halbuki ilk itirafinida böyle bir tarihle soylemistin odami yalandi pislik herif" diye bağirip bu sefer öfkeyle kiyiya yakın bir basamağa  daha basarken dengemi kaybetmemle parmak ucumda bi oyana bir bu yana düştüm...sonum sahil gibi gözüküyor diye düşünüp lanet ederken saniyelik refleksle belime sarilan ellere saskinlikla açıldı gözlerim.

Acaba barut yaptığı serefsizligi anlayıp gerimi dönmüştü?

Yavaş yavaş geriye çekilirken bu sefer bana yardim edem her kimse gözlerimj kisarak bakmaya başladım. Çünkü bir türlü buğulu şeylerden başka bir bok goremiyorum, tek anladığım barut degil.
bunun üstünde siyah deri bir ceket olduğu gıcırtısından bile belli

Gözlerim bu kadar kisilmaya dayanamamis olacakki iyice  karanlığa teslim olurken son bi kez o deri ceketliye bakıp" kimsin sen?"dedim.

BARUT'DAN
salak, aptal barut kızı nasıl öylece bırakırsın?
Önüme ne gelirse öfkeyle tekmelerken cansunun o gözündeki acı belirdi bir anda aklıma....nasılda berbat bir insanım ki ben böyle bir kızı terk ettim
" o benden daha iyilerine layık" kendimi avutmak amaçlı boş sokakta bu sözü bir iki kez bağırırken

Polat senden daha iyimi yani

Diyen iç sesime göz devirdim.cidden çok sinir bozucuydu, kendimi böyle rahatlatmaya çalışıyorum bende işte

Ya o piskopat dila gibi cansuyada birşey yaoarsa

Yaparmıydı ki?...yok canım cansuyu çok seviyor gözlerinden belli...ama o piskopat benden de deli yaparmi yapardi, ahhh ic ses...icimdeki huzursuzluk beynimi kemirirken daha fazla dayanamayip sahil tarafina doğru koşturmya başladım.

Tam cansuyu bıraktığım yerde onu gormeyince istemsizce saçlarımı yolarak etrafimda turlar atmaya başladım
'Nerdeydi bu kiz' derken cebime gelen mesaj sesiyle titredim.

Gönderen piskopat ( polat )

Dilacığın arkanda hadi kavuştun benim sayemde...yengeye iyi bak kardeşim, bende senin yengene yani cansuma iyi bakacağım emin ol

Bu mesaj sevinmekten cok içimi kemiren nedensiz bir kiskancliga yol acarken arkamdan belime sarilan ellerle yutkundum...cansu gibi kokmuyordu, daha çok yoğun ben gibi serseri türüne has bir nane sigara karışımı kokuydu.

Açıkçası eskiden benj çeken bu koku şimdi nedensizce duygularım bana ihanet  ediyormuşcasina geri itekliyordu"özlemisim sana sarilmayi" dilanin fısıltı gibi çıkan atkamdaki sesiyle içim acirken gözlerimi iyice sıkıp açarak " ben...de" dedim.

Dyrgundum...aşırı durgun,  şuan benim onu kucaklayip öpüp koklamam lazımdı.
Ilk bu oyuna baslarken aman alt tarafi bir kiz biraz dayanir sonra dilama kavuşurum dedgim bir buçuk ayda şimdi neler değişmişti de böyle olmuştum

Kendine grl oğlum kız yanlış anlayacak

Diyen iç sesimle irkilip hala bana sarılan dilaya döndüm.
Dila çatik kaşlarıyla beni süzüp " hey...biri falaj öldü" kalbim, tabiki demedim sadece gulumseyip küçük yüzünü benim büyük avuç içlerime alarak" hayır sadece...seni görme-" derken dila sözümü kesip Dudağıma bir öpücük kondurarak " biliyorum farklı hissediyorsun ama ben aynı benim...degişmedim...umarım sende degiş-" sözünü devam ettirmesini bu sefer ben olumsuz anlamda kafa sallayarak kestim.

Onun değiştiğimi dusunmesini istemiyordum. ki degismjtim her ne kadar kabuk etmek istemesemde o kız beni değiştirmişti.

Ayakta dikilen dilayı banka oturttum, bir anda bu bankin cansudan ayrıldığım bank olduğunu fark ederken gozumden akmaya yüz tutmuş yaşı kafami diklestirip geri iteklerken dilanin bileginden tutarak" hadi su ilerdeki taşlara oturalim" dedim.

Benimde bur grurum vardı ayrıldığım bankta onla sevgili şeyleri konuşacak halim yoktu. o biraz sasirsada şikayet etmden önden önden giderken her zaman cebimde tanıdığım küçük Çakıyla bankin cansunun oturduğu tarafinda olan koluna 'barca' yazıp koşar adım hızla dilanin oturdugu taşın yanına oturdum.

"Ee anlatsana bizimkiler nasıl?" Bir adna dilanin eski neşesi gelirken bende normal davranya çalışarak" herkez iyi hala aynı salak ve tembeller işte" diyip gulumserken dila kolun benim sol koluma geçirip kafasını omzuma yaslarken" den nasilsin"dediginde sadece " iyi" diyerek geçistirdim.kötüydum

"Baksana...orda polat bana birçok iskence yaptı...benim ise tek direnc kaynağım sendin...biliyorsun ailemi küçük yaşta kaybettim benim bu hattaki tek varkigimsin sen" başta işkence diyince sinilrmenirken tek varlığım demesi içime öküz gibi oturdu" ama...senin hani şu oynundaki kız....seni etkilediyse ona acımam sen benimsin...bana ait" bu derkenki sesindeki soğuk kanlilik benim bile içimi ürpertmisti.

Dışardan ne kadar iyi naif biri gibi gözüksede dilanin neler yapabileceğini  geçen sene aslının up uzun saçlarını kesip şimdi omuz hizzasina getirmesinden tahmin edebiliyordim...cansuya birsey yapma düşüncesi hele hele o em sevdiğim saçlarının kesilme düşüncesi icimden gecerken kafami hızla sallayip" evet sadece sana aitim...cansuyla bir ilgim yok" dedim.

Dila memnunca gulumsekrn onun bu haline tiksintiyle baktım hani birsey alirsin memnunca ama içi kötü çıkarya, , şuano hissi bildiğin yaşıyordum.

Dika bir anda parıldayan gözlerle bana dönerek
"Bunu bilmen güzel....ee şimdi benim evime gidelimmi?..hem evimi hemde senin tadını özledim" dedi.

SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin