" evet misafirler de gittiğine göre oturda bu ayak Üstü bir anda gerçekleşen isteme şeysini anlat....polat noldu kızım " dedi babamdan beklenmiyecek öfkeli bir sesle sonra kiravatini gomleğinden bir cirpida çıkarıp atarken hala donmuş şekilde ayakta beklerken bana göz isaretiyle karşısındaki koltuğu gösterdi.
Titreye titreye ilerlerken bizi seyreden arkadaşlarim ayaklanip"saatte geç oldu biz gidelim artik iyi akşamlar size" dedi. damlaya hain bakislari yolladim...vay be beni bu açıklama şeysinde yalnız birakacaklar demek.
Tam onlar yanımdan geçerken dilegin bileğinden yakalayıp"oyle oldu şimdi demek" dememi dilek umursamadigini belli eden bir ifadeyle omuz silkip açık olan kapıdan çıktı.
Hayretten açık kalmış ağzımi kapayip babamdan laf isitmeden dediği koltuğa oturdum. yanimada annem" Anlat"ayy ama baba sen böyle sert konuşursan ben nasıl anlatayım? el insaf yanii
"Cansu" bu sefer uyari dolu bir bakışla anlatmami tekrarlayinca hızla olan biteni yarı göz Yaşları yarida sonunun barut gibi serseri bir guzellikle bitmesinin mutluluğuyla anlattim." Vay namussuz bende sizi evlenirsiniz diye düşünüyordum" diyen babama kafa sallarken annem bana sıkıca sarılıp " üzülme kızım, en azindan şuan seni seven temiz biriyle evleniyorsun" vay be bir anda ikiside Barutçu oldu resmen...
"Kızım bizim gönlümuz böyle acele olan bir evliliğe el vermiyor ama" aha burda babamin uzatacagi belli gir kızım araya diye kendimj gazlayip hemen lafa atladım.
"Baba biz zaten neredeyse beş senedir ayriyiz daha ne kadar ayrı kalalim." Dememle babam burun Kıvırip"ee nasıl geçinceksiniz?" Diyince bıkkınlıkla göz devirdim. Hayır gören de holdinglerinin ve birçok arsalarinin olmadığını sanar."Babaa" dememle babam oflayip sustu.
Bu sefer köşeden annem beni dürtüp" Kahve içerken az çok konuştuk düğün haftaya olsun diyorlar" şimdiden uyuyamam heyecana girer vede gelinlik için kesinlikle rejime başlarım...buna kat ve kat eminim." Olsun annede bak kesinlikle ve kesinlikle düğünü kumsalda yapcaz bunu konuşun aranizda" dedim.
Bunda ciddiydim cocukluktan beri hep hayalimdi bu benim ve her zaman hiç degismeyen tek şey kumsalda olan bir düğün.1 hafta sonra cumartesi (10 ekim 2024)
"Çok güzel oldun" diyip bana hayran hayran bakan üçlüye gulumseyip aynadan tekrar ve tekrar kendimi suzdum.
Iyiydim beeh.." Kanka topuklunu ver ismimi yazcam" diyip temmuz ayağıma uzanirken gülerek ayagimdaki topuklunjn birini çıkardım.
Hemen dilekle damlada temmuzun yanina üşüşürken dilek bir kurşun kalem uzatıp"bunla yaz kanka daha çabuk silinir bizde cabucak evleniriz" demesiyle temmuz elindeki tukenmez kalemi öylesine bir köşeye fırlatıp kurşun kalemle isimleri yazdi." Olum zaten hepinizin kismeti az çok belli buna gerek varmiydi?" Dememle hepsi birden bana ölümcül bakış yollayinca teslim oldum der gibi ellerimj kaldırıp geri aynaya döndüm.
Kısa su dalgasi üzerine sade bir makyaj ve beyaz gelinlik....cidden güzel olmuşum yav tü tüh tü maşallah( Cansunun gelinliği)
Tik tik!... kapı sesi irkilmemi ve kendime gelmemi saglarken kapiya dönüp " gir" dedim..
Annem bir anda benj görünce ilk baştan assagi süzüp fotoğrafımı çekti.
Neymiş instaya atacakmis.
Elin anneleri iki ağlar sarilir bide bizimkine bak.
"Cansu az gülümse....kızlar sizde gelin selfie" diyip annem bide öne egldi.
Ayy bu kadın cidden bir değişik.Kızlarda bunu bekliyo gibi gelip fotolara katıldıktan en az iki dakika sonra bunalarak köşeye geçtim.
" Anne yeter artık"dememle annem direk telefonu kapatıp " baban gelir biraz sonra, Aşşağı ineceksiniz barut seni girişte beklicek" neyy?? bir saattir fotoğraf cekincegimize ilk bunu söyler insan dimj kadın?Evettt cansu heyecandan titremeye başlar.
Evleniyordum lan....şaka değil ciddi ciddi
Babam gelecek Aşşağı indircek ve bir gün sonra ailemden kopup başka bir yerde yaşayacaktım resmen...ne kadar saçma ve ironik gelirdi eskiden bu bana..Tik tık....ahanda kapi sesi duyuldu
"Girr" derken annem bir yandanda elinde tuttuğu topukluya allahbilir kimin ismini yazıyordu.
" K...kızım " babam titreyek beni baştan aşağı süzdü.
Gözünden akmaya başlayacak damlayi görünce o aglamadan sıkıca ona sarıldım.
O aglamamaliydi.
"B...baba bak sakın aglayayim deme valla bende ağlarım makyajim akar kap ...ka...kara bir makyajla çıkarım" diye kulağına fisildamamla babaminda ellerinj belime dolamasi bir oldu."Çok güzel olmuşsun benim barbie kızım " diyip alınima bir öpücük kondurdu.
Ona gulumseyip arkami döndüğümde aglamamak için gözlerini havaya diken kızlar ve anneme istmesice kahlaha atıp babamin koluna girdim.Eveeet şimdi son nokta,kisa ve öz bir evette.
Babamla yavaş yavaş Aşşağı inip barutla göz göze gelince barut bildiğin kitlendi kaldı.
Onun bu haline gülerken babam donan barutu dürtüp " kızı almicanmi.....haa bana göre hava hoş vazgecebilirsin" diyince hayretle kaslarim havalanirken barut transtan çıkıp koluma girdi. alkışlar eşliğinde sahilin ortasinda beyazlarla kapli masaya ilerlerken barut" çok güzel olmuşsun" dedi.Eminim yüzüm kizarmaya başlamıştır.
"Sende...çok yakışıklı olmussun...yani yakışmış lacivert" damatligi lacivert Smokin seklindeydi.
"Senin gözlerinle uyumlu olsun diye aldım" diye fisildarken sonunda masya geldiğimiz için rahat bir nefes alıp barutun çektiği sandalyeye oturdum.**********
"Murat oğlu barut arslan....Ahmet kızı cansu sağlamla hastalıkta, sağlıkta, iyi günde Kötü günde berber olmaya varmisin?" Diye baruta sorarken kalbimin yerinden çıkacak gibi attığını birkez daha hissettim .
Sandalyenin ucundaki terden soğuk tutmus elimi barut tutunca irkilirken bir anlik göz göze gelmemjzin sonucu barut gülerek " evet" diye bağırdı.
İçimdeki heyecan azda olsa giderken sonunda evet deme sırası bana gelmişti.
Nikah memuru bana dönüp " ahmet kızı cansu sağlam ..................................varmisin?" Demesiyle bir baruta sonrada annemlere dönüp egilerek "e-" tam evet diyecekken hayretle sözümü kesen polata baktım." Onlar evlenemez!..."demişti.
Diğer bölüm final gençler♡♥♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-
Romanzi rosa / ChickLitben arslan kolejinin barbi bebeği, o ise bilmem ne devlet lisesinin belali serserisi... bu iki zıt karakterin deli dolu aşkına katılmaya sizde varmisiniz? barca aşķı körükleniyor!♥? Serseri #1 Deli#1 Oyun#3 Erkek#4 Masum #14