Multi : barut
Bir haftadir bayram dolayisiyla bölüm atamadim k.b umarim tatiliniz iyi geciyordur gençler:)
Unutmuş olanlar lütfen ilk önce bir önceki bölümü okuyup devam etsin.
+40 vote
!Oylayıp yorum atan ilk beş kişiye ithafen yazacağım diğer bölümü haberiniz olsun!
CANSU'DAN
karşımda duran barut dila ikilisine bakarken nefesim kesilmiş gibi hissettim...tamam sevigilisin belki ama en azindan benim de olduğum yerlerde böyle yapıp canımı acitmak zorundamı?
Dila denen ilk defa gördüğüm kızın yüzüne tiksintiyle bakarken o bana siritan bir ifadeyle bakıp barutun dudağına yapıştı.
Bunların böyle görmeye dayanamazdim...polatin kolunda ters yöne dönüp kafami onun omzuna gömdüm.Onun kokusu bile beni rahatlatiyor diye düşünürken bir anda benden çekilmesiyle bildiğin boşlukta gibi kaldim.
Arkamı geri dönmemle yerde polatin üstüne çıkmış bir şekilde yumruklayan barutu görmemle gözlerim sinirle açıldı.Yazik polatta bir kaç karşılık vermeye calisiyor ama nafile etrafimizida herkez sardı, dilaya döndüğümde polata sanki nefretle bakan gozleriyle siritiyordu öylece....yada ben öyle hissettim.
" sen kim...köpek cansunun beline sarilirsin" diyip zaten polatin kanlı olan suratına barut bir yumruk daha atarken sonunda transtan çıkıp tam o yumruk atacakken önüne gecmemle ona gelen yumruk neden böyle cesur davrandığını bilmyen salak cansuya denk gelmişti.
Abi yalniz eli çok sert...bu polat baya iyi dayanmış hanii
Kaşlarimı çatıp yere çökerek polatin kanlı suratını dizlerime alarak"ozur dilerim" diye ilk önce polata fısıldayip öfkeye baruta çevirdim başkalarımı." Sen naaptigini sanıyorsun...benim gibi bir yabancinin sarilmasi senin gibi bir serseriyi nasıl ilhilendirir....yanindaki sevgilin yanlış anlayacak çek git " Baruta dedgim sözler etkili olacakki bir iki adim donuk bakışlarla gerilerken"onu kurtarmak için önüne mi atladin" gözlerinde bir hayal kirkligi hissetsemde takmamaya çalışıp onun gözlerine dik dik bakmaya devam ettim.
"O...o bendende serefsiz bu iyi yüzü....ama sen bunu öğrendiğinde çok geç olucak, beni kaybetmek istemiyorsan son kez sana elimi uzatiyorum gel benle" diyerek barut önüme eğilip elini uzattı.
Evet evet bir yanım gitmek istiyor ama asla olmaz karşıda dikilen dilayı unutma cansu....o senin en büyük hatan.Barutun elinj öylece umursamadan polati kolunu kendi omzuma dayiyarak yerden kaldırdım. o acıyla inleyinve benimde içim cız etsede barutun yüzünde elini çeken hayal kırıklığı kadar olamaz.
Barut hiç birşey demeden birkaç çöp kovası devirip okuldan ters yöne ayrıldı.
Ben ise polata döndüm....cidden çocuğu fena halletmis, tam elimj yaralı dudagina degdirmemle inlemesi bir olurken yüzümü buruturarak geri çekilip"cok cok pard-" derken ders ziliyle irkilerek etrafima salakca bakindim sonra tekrar polata dönerken beni durdurup " hadi sen git zil çaldı ben...ahh ...bunları hallederim"doktara gitse fena olmaz hem benim derse girmem lazım ikinci dersin Tenefüsü şarkı ve dans elemeleri var.
"Eminmisin" dememle polat olumlu anlamda kafa sallarken o anlık şeyle polata sarılıp sınıfa kosturdum.BARUT'DAN
pice bak cansuyu nasıl hipnotize ettiyse ayrilmiyo ondan diye düşünüp öfkeyle okulun dışındaki demirlikleri tekmeleye başladım...tamam benim de hatam var ama ben ona gel demişim onun yaptığına bak.
Cansu...çok değişmiş benim cansum değil gibi?..eski ürkek gitmiş yerine cesur biri gelmiş gibi hissediyorum ama artık bende değişcem o benim Özür dilediğim halde değerimi bilmiyorsa bende bilmez onu umursamam okulda çok mu zor
Zor tabi lan
Unuturum be iç ses...hersey bi zaman sonrs zaten unutulmaz mı?
Tam bir tekmede önümdeki teneke kutuya gevirevekkken vurcagim ayağımin önüne bir ayak geçip durdurmasiyla kim olduğunu bildiğim için göz devirip ona bakmadan" ne var? " diyip polattan tatafa sonunda döndüm.Polata yüzündeki morluklarla kafasını kutletip ellerini cebine atarak konuşmaya başladı " Böyle anlaşmamistik" yüzünde oldukça ciddi bir ifade vardı bense bu hale büyük bir kahkaha atıp sonra bir anda ona öfkeyle bakıp " anlaşmayı siklemiyorum artık"polat belli dahada ofkeleniyo ama kendini tutuyodu daha yeni bahcede bana bir Fiske bile vurmayip kurnazca oyun oynadığı gibi" ben dilaya tekrar arada bir işkence çektirip getiriyormuyum?"yüzüme hiç bakmiyor polst denen şahıs ama umrumdami ? No.
"Ulan gücün kızlara mi yetiyor" dememle polat büyük bir kahkaha atıp üstüme yürüyerek"guç araya girerse ezileceginj biliyorum...ağzına sıctirma dilanla mutlu mesut ol....seni buralara getirip cansuyu sizin okula yönlendiren, onun senin sevgilin olmasini saglayanin ben olduğunu unutma" diyip durhunlasan halime bir yumruk ta o çakarken gerideki çöp tenekelrinin üstüne sendelenip yanlarına düştüm.
Polat piskopatca yerdeki halime bakarken" cansuyla düğün davetiyemizi sanada getiririz" diyerek bir anda önünde beliren içinde birkaç gençliği görür görmez polat arabaya bindi.
İşte pic nasılda bir orda bir burda oynuyor...ahh simdj cansuya polatla aramızdaki şeyi anlatmak vardı ya neyse...
CANSU'DAN
İkinci dersin tendusuyle asli nedensizce korkar bir şekilde barutun yanindan kalkip yerini dilana vermesini umursamadan heyecanla kızlara dönüp dans yapilan alana gittim.
******
"Off çok heyecanlıyım bundan sonra bende."
" hiç birşeyi düşünmeden sadece dans et bebekim yapabilirsin" diyen temmuza gulumseyip sesimin anosuyla titreyerk sahneye çıktım.
(Cansunun yaptığı dans ve müzik
Yeji:aint my fault)Şarkımın sonunda nefes nefese kalirken gördüğüm kişiyle hem şaşkına dönüp hemde mahçup bir şekilde damlalarin yanina bile uğramadan onun yanına kosturdum.
Bu bölüm pek içime sinmedi çünkü size hemen bir bölüm atmak istediğim için şuan uykulu uykulu yazdım.
Sizce gelen kim?
Yorum ve vote please
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-
ChickLitben arslan kolejinin barbi bebeği, o ise bilmem ne devlet lisesinin belali serserisi... bu iki zıt karakterin deli dolu aşkına katılmaya sizde varmisiniz? barca aşķı körükleniyor!♥? Serseri #1 Deli#1 Oyun#3 Erkek#4 Masum #14