9.BÖLÜM

13.3K 569 208
                                    

Arslan Koleji

SERKAN'DAN (cansunun eski sevgilisi)

"Off" iki saat geometri dersinden sonra beynim iflas etmiş bir sekilde kafamı sıraya gömdüm.

"Off"kimden geliyodu allahasen bu oflama kaşımı catarak gözlerimi siradan kaldirmadan etrafta gezdirdim, bulamayinca tam gözümü kapatacakken duyduklarimla dikkatle oflamanin büyük ihtimal sahibi olan arkadaki kızı dinlemeye başladım.

"Cansu ve damla gittiğinden beri okul farkında mısınız normalde olduğundan daha bir durgun ve sıkıcı" diyince onu onaylayan birkaç mırıltı dayarken gözlerimj hızla kapadım anlaşılan bu okul ve bu dedikoducu insanlar yüzünden cansuyu unutmam kolay olmayacaktı...gerçi nasıl unutayım ki o benim barbi bebeğim en sevdiğim oyuncagimdi.
Onun yanindayken kendimi normalde olduğundan daha iyi hissediyor en onemliside kahkaha atabiliyordum.

Ne bokuma ayrıldın o zmn

Diyen iç sesime kulak verdim, hakikatten ben ne diye ayrılmıştım?
Babası iflas ettimi diye? Yoksa birbirlerinden uzak kalacaklar diyemi?

Ben bunları düşünürken arkamdan gelen tekrar kız sesiyle gözlerimi hızla açtım

"duyduğum kadarıyla belali bi lisedeymis"...
"ee ne abartiyosun devlet lisesi işte ne beklersin"...
"yaa mesele o değil bakın dediklerimle bir anlık şok gecirebilirsiniz hazır olun"
"Söyle artık nil"
"Cansuuu...galiba birkaç kişinin konusmasindan duyduğum kadariyla o okulun en yakışıklı vede en serserisi olan barut diye biriyle sevgiliymis...yalnız instadan stolkladim çocuk yakiyoo"

Bunlar doğru olamaz o her ne olursa olsun ben biraksamda on beni birakamaz, unutamaz
Bi çırpıda sırayı iterek kalkıp konusan kizlarin yanina gittim.
Tehditkar bir sekilde tek kaşımı kaldirarak "ne sacmaliyosunuz siz böcekler" dedim assagaliyici bir tonda okulun genelini sevmezdim...ben ve takıldığım grupla herkeze bu yüzden korku salardik

Kizlar korkuyla irkilirken nil denen bücür kekeleyerek konusmaya başladı"di..disa..da böyle ko..konusuyorlar"dediginde onların oturduğu sırayı tekmeyle iterek sınıftan çıktım.

Buna kim dese asla inanmam ama içime kuşku düşmedi de değil.. bahçeye çıkarken cansunun buraya geldiği ilk an geldi aklıma istemsizce

9.sınıf (2.dönemin ilk günü)

Hoca ilk gün olduğu için serbest bırakmıştı, bizim grupla beraber şakalaşıp ne kadar değiştiğimizi sorguluyorduk bir anda kapı tikirdayinca hoca gir derken ben umursamazca siranin üstünde çocuklara bakıyordum.

Bizimkiler tek tek giren her kimse ona bakarken çocukluk arkadaşım olan can eliyle kapiyi gösterip"kardesim bence sende bakmalasin çokça sevap kazanirsin...nede olsa güzele bakmak sevap" dedi son soyledikleri fısıltı şeklinde çıkmıştı.

Merakla bende sıradan inip tahtaya doğru döndüm...ve herkez gibi bende şok olmuştum, hayatımda ilk defa annemden sonra güzel diyebilecegim bir kız görünce normal olarak nutkum tutuldu.
Kız utangac bir tavırla yukardan bağladığı uzun sarışın saçlarını geriye savurarak kendini tanıttı.

Adi cansuymuş

Cansuu

Cansu

Birkac kez daha bu ismi söyledim icimden sanki aklım bu ismi kafama kazimami ve bir daha unutmamami söylüyordu ki ben sarışın kızları sevmedim bile...

Hoca etrafa bakarak " bak serkanın yanı boş oraya geçebilirsin"dedi eliyle benim yanımı gosterirken sonra hoca düşünceli bir sekilde yanıma gelen kızı durdurup"bir dakika...doğru ya serkan yanına birinin oturmasindan hoşlanmaz, sen cam tarafindaki yeldanın yanına otur" demesiyle istemsizce kaşlarim catilirken cansu gitmeden bileginden yakalayıp"buraya oturabilir...sanırım artık bir sıra arkadaşım olmasını istiyorum" dedgimde hoca saskinca peki derken kız bileğini elimden cekince bir anlık boşluk hissetsemde takmamaya çalışıp boş siradaki cantami çektim.

Dersin yarısına doğru o gözlerini kaparken bende sıraya kafamı koyup onu izlemeye basladim eminim bizim cetede bana şaşkın şaşkın bakiyordum ama suan pek umrunda değil.

Cansu çok gecmeden bir iki dakika sonra hoşnutsuzca bir gözüne acarak "neden bana bakiyorsun yüzümde bişey falan mı var" diyen cansuya siritarak bakıp yüzünü onunkine yaklaştırdi biraz daha yaklassa kendini tutamayip öpebilirdi ,kız bu ani yaklaşma sonucu gözlerini durmadan kırpıştırırken serkan okula geldiginden beri ilk defa samimi bir gülümseme sergileyip kızın burnuna, sonrada parmak uclariyla yanağına dokunup"benim küçükken pek fazla oyuncağım olmuyordu...olanida kırardım zaten, ama ilk defa istekle bir oyuncak istiyorum hiç kırmiyacagim, üzmeyecegim bir oyuncak" dedim son cumlem istemsizce fısıltı gibi çıkmıştı kiz şaşkınca ne diyo bu mal dergi bakarken bir yerle dalmış gözlerimj ani bir sekilde kıza çevirip siritarak" benim güzel barbi bebeğim olurmusun?"

GÜNÜMÜZ
İşte cansuya ilk barbi dediğim andı o zamanlar bakmaya kıyamadığım mavinin en güzel tonundaki gözlerine başka birinin bakmasi bile beni deli etmeye yetiyordu.

Çıkış kapısına yaklaştığımda aniden beni durduran şeye tam kufredecekken can'ı gormemle kendimj tutup sakin durmaya çalışıp "can çekil " dedim olduğum yerde sinirden kendimi yerken can gözlerini kısıp kollarını önünde birleştirerek "olanlari duydun dimi.." demek canda duymuştu ne çabuk yayılıyordu sözler hızla kafami sallayarak onu itip kapıya kosturdum taki can koluma yapisana dek, ofkeyle ona bakarak "siktir git can benim cansuyu gormem lazım" can olumsuz anlamda kafa sallayip beni iyice kendine cekti bir anda mirac ve güngörde yanımizda biterken oflayarak onlara bakıp"CANSUYU GÖRMEM LAZIM DİYORUM" diye bağırdım bahçede herkez bize dönmüştü.
Umrumdamı ? tabiki Hayır

"Kardeşim yapma böyle yalandır cansu öyle birşey yapmaz" diyen Güngör ve onu onaylayan miriltilar duyarken birazda olsa sakinledim.
Cansu yapmazdı buna bana..

Yapmaz dimi

O..o beni kimseyle ayni kefeye bile koymaz

Sakince dizlerimin önünde yere cökerken miraçın dedikleriyle gözüm ona ilişti" su hafta sonunun bitmesini bekle..ondan sonra pazartesi günü kaptan söyledi Turnuvalar başlıyor ve bize düşen ilk rakip şansımıza ....meslek lisesi, yani cansunun gittiği okul ve tahmjn et kaptan kim?"miraca göz devirip fisildama şeklinde"barut" dedim.

Kısa bir bölüm oldu sorry

Vote ve yorumlar elinizden öper canlar:))

SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin