22.BÖLÜM

8.9K 367 23
                                    

Multi : cansunun gece giydiği kıyafet

Eve girdiğim gibi hızla kapıyı kapayarak kapının arkasına yaslanip tuttuğum nefesi rahatça içime çektim .içimde ki horon tepen duygu üzerine kalbime bir iki kere yumruk vururken icerdekiler sesimi duyacakki yanıma geldiler.
Doğru tahminmis temmuz, dilek ve damla...

"Cansu kadın iyimiymis" diyen dileğe şaşkınca bakarken damla diğer yandan" hani  araba çarpan kadını hastaneye götürdünuz ya bişeyi varmı" diyip kaş göz işaretiyle annemleri gösterirken elimi alnıma vurarak " ameliyata aldılar banada gerek olmadığı için geliyim dedim" annem ellerini endişeyle birbirine vurup " inşallah iyi olur kadın ...benim canım kızım iyiki hastaneye götürmussun kadını" demesiyle gülümseyerek" neyse anne yaa geçti gitti inşaallah kadında iyi olacak...beni hastane sitresi yordu odama geceyim ben kızlarla" dememle annem hemen" tabi tabi git dinlen...kızlarda merak etti seni bugün burda kalsinlar ben onlara yere yatak açarım" diyince olumlu anlamda kafa sallayip odaya girdim ,arkamdan da kızlar geldi.

Afferim zeki kızlarıma demek hastane bahanesi uydurmuslar anneme..."cansu dökül" diyip kapıyı çarparak örten temmuza baka kaldım...bu ne Celal şiddet cigerim.

"Cansu oturda anlat artık aşkım meraktan ölcez...neredeydin bugün"diyen damlanin ardından bu sefer dilek" erkek lisesinin çocukları seni almış doğrumu bütün okul bunu konusuyo"dedi sonra temmuz yatağa yerleşerek"sabahta erkek lisesindeymissin gali-"  derken sözünü keserek "tamam gençler bi sakin olun gece uzun hepsini tek tek anlaticam" diye bağırıp bana merkla bakan altı göze sabahtan akşam barutu öpmeme kadar herseyi anlattım.

Hayır benim tek anlamadığım nasıl bu kadar çabuk okula olaylar yayılmıştı? Kesin o okul sitesi denen şeye yazmışlardır yine...

Bana baştan sona ağzı açık bakan kızlardan ilk şoku atlatan dilek ağzını kapayarak konuşmaya başladı" abi...ço..cok havalı" kekelemisti ama gözleri Parıl Parıl di benimle grur duymuş gibi.

Temmuz dudagimi işaret ederek" utanmadin mi" diyince barutu kast ettiğini anlayıp yerimde kizarirken damla kahkaha atarak" sence yüzüne baksana bir ,utanmamis gibi mi duruyor" ona bir tane yastık firlatarak"ne utancam, onlar yapınca utanıyormu sanki alt tarafi küçük bir öpücük" derken bile utanmistim neyden bahsediyorsun cansu kendine gel, içimden demeden edemedim.

Onlar kendi aralarında benjm dedikodumu yapmaya başlayınca bende hızlı bir şekilde onlar görmeden kaçıp banyoya girdim.

Soğuk bir duşun ardından üstünde sunday yazan sarı tshirtimle siyah sarı çizgili şortumu giyerek odaya geçtim .
"Ohaa bu saattemj yatcaksiniz cidden" diyip şaşkınca serili yataklara baktım.

Temmuz siritarak" yatcagimizi kim söyledi" diyince bende aynı şekil pis pis sırıtıp yumruk yaptığı eline vurarak" yatmak bahane muhabbet şahane" dedim.
Damla eliyle yerdeki yatağı gösterip " canım benim belimde fıtık var o yüzden ben yukarda yatarim" demesinin hemen ardından temmuz" kanka bende daha dün spor yaptım belimj incitmisim doktor yatak haticinde bir yere uzanma dedi" vayy be bahanelere bak iki dakkada kaç yalan söylüyorlar. dilekle ben birbirimjze kaş göz işaretiyle yastıkları gösterirken ellerimize birer yastık alıp üstlerine yürümeye başladık.

Damla temmuzun elinden tutup yatakta geri geri giderken kaşlarını havalandirarak" aslında düşündüm de fıtığa yerde yatmak daha iyi gelir sanirim" hemen ardından temmuz " benimde nedensiz bir şekilde ağrım geçti ya, yerdede yatabilir-" derken yüzüne yastığı yapıştırdım arkamdanda dilek, temmuz yastık saldırısindan kurtularak kapiya koşup"demek yastık savaşı...anlaştık" diyip yere dizdigim koca yastiklardan birini kendine birinde damlaya atinca bu sefer kahkahalar içinde biz kaçmaya başladık taki anam anam canım anam odaya girene kadar

SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin