MULTİ:CANER (DEĞİŞTİRİLMİŞ YENİ TİPİ)
Arkadaşlar artık neredeyse günlük bir bölüm atıyorum, bunun için sizden emeğe saygı için+10 vote bekliyorum
CANSU'DAN
"Yalnız barut nasıl mors oldu" diyip siritab Kıvırcık saçlı çocuğa gülümsedim.icimin yağları ermişti resmen onu orada öylece birakmakla kesinlikle iyi ettiğimi düşünüyordum şahsen...içim rahatti,
Simdi ise o kırk kişilik gruptan sadece sarışın şapkalı çocuk, kısa siyah biraz iri olan, , Kıvırcık saçlı ve caner kalmış sahilde Çiğdem kola yapıyorduk, nerden nereyeMerakla canere dönerken" hani sen çıkışta gelcektin?...allah aşkına bir ordu gibi grupla gelemek de ne" dediğimde caner kolasindan bir yudum alıp taşın üstünde yatar bir pozisyona geçerek" sana senin yaninda olacağımızı söylemiştim"dediğine kaşlarim catilirken" bende kendi başıma halledebilecegimi söylemiştim" beni güçsüz gibi kendi başımın çaresine bakamayacağımı sanmasi sinirimi bozmustu.
"Cansu dua et oracıkta onu dövüp bütün okula rezil etmedik...hem sadece seni Üzgün görünce aldık bu kadar abartma istersen" diyip sırıtırken sahteden uzattığı bacaklarına bir iki kere vurup elimi sarışına uzatarak" Çiğdem" dedim .
Eski zengin hayatımda olsam Çiğdem asla yemezdim o süslü kiyafetlerimin içine sığmak için ama şimdi pekte umrumda değildi.
Sarışın kaşlarını catarak" Çiğdemi sen yariladin lan" diyince gözlerimi kısarak" ayıp yaa lan nedir bir kıza" diyip ayağa kalkarken sarışın Çiğdem copunu üstüme atıp" sanki hiç lan demedim anadan doğma böyle kibarsin" diyip pis pis siritinca gülme isteğimi zorda olsa tutup yanına doğru ilerledim oda tabiki kaçtı.Biz bir oyana bir bu yana kostururken digerleride bize guluyordu en sonunda yorulup pes edercesine elimi kaldırıp" pes"dedim, sarışın nefes nefese siritarak " sen pes demesen ben diyecektim...ilk sen pes etmekle iyi ettin ufaklık" ona göz devirerek" ufaklık senin banadir" dememle herkez ovlarken bu sefer sarışın üstüme yürüyerek beni kucağında bir o yana bir bu yana döndürmeye başladı ben kahkahalar içinde kalırken" su bücüre bak bana lan diyosun diye nutuk çekti simdi benim işte çalışan masum babama laf ediyor" gulememi keserek kafasına bir tane geçirdip "lafın gelişi dedim canım" dememle "Öyle olsun bakalım" diyip beni yere bıraktı.
Caner başına geçirdiği sarışın çocuğun siyah sapkasinin altindan gözleri kapalı bir şekilde" gel yanıma uzan yoruldun" diyince tam yorulmadim diye itiraz edecekken bilegimden çekip beni kollarına aldı ben şaşkına dönerken aramıza biraz mesafe koyarak sessizce uzandim.
Caner benden tarafa dönüp " aramizda çok mesafe var sanki" diyip biraz yaklaşırken bende aynı şekil gerildim sahte bir gülücükle" aslında o kadarda yok"caner göz devirip başındaki şapkayı köşeye bırakarak" Öyle olsun bakalım" diyip olduğu yere uzandı.
Bir dakika yaa artık galiba bu çocuklara durmadan karsilasacaktim, ama daha sadece canerin ismini biliyordum.onlara ismini sormam gerektiğini düşünerek yattığım yerden mini eteğim açılmadan kalktım.hepsiyle tek tek göz göze gelirken siyah saçlı çocuk" damat adayı falan mi arıyonda bizi süzüyorsun...bak şimdiden söyliyim benim sevdiğim bir kız var" diyince göz devirerek" ayyh bende sana meraklı değilim merak etme..sadece isminizi merak ediyorum"dedim son sözlerim kısık çıkmıştı Kıvırcık siritarak" demek bizimle artık kesin arkadaş olacaksın ismimizi sorduğuna göre" ee yani hem okula kadar benim için toplu geliyorlar o kadar Çiğdem kola falan yapıyoruz bide bunumu soruyordu?...uzatmadan"isimlerinizi söylesenizmi artık" dediğimde sarışın öksürerek dağınık okul firmasının yakasından düzeltip elimi sıkınca gülerken" ben enes"olumlu anlamda kafa sallamamla bu sefer Kıvırcık elimi tutup "ben yusuf"dedi sonra tekrar yerine oturdu, canere baktığımda gözlerini kapamis uyku moduna geçmişti şuan ona demek isteğim tek söz bu ne rahatlık yiğidim olurdu herhalde nede olsa daha yeni savaş gibi bir ortamdan çıkmıştik.
Siyah saçlı çocukta elimi sıkarken" bende eren"onada olumlu anlamda kafa sallayip hepsinin üzerinde gözlerimj gezdirdim bu 4 adam sayesinde hayatım belkide en çok güldüğüm günlerinden biri olmuştu...keşke en başta barut arsalna çarpmak yerine bunlardan biriyle karşılaşsaydım diye düşünürken kolumdaki saate bakarak aceleyle ayağa kalktım.
"Oha resmen saat 18' e geliyor" dememle sarışın olan yani enes yerinde dahada yayılıp" ee ne olmuş" demesiyle göz devirip" tabi siz rahatsınız başınızda benimki gibi bir anne yok...bakın ben geç kaldim okul çıkış saati 16 ve iki saat aradan geçmiş hemde hava karardi kararacak" kimse dediklerimj umursamamış gibi yerinde öylece durur caner bilmem kaçıncı rüyasını görürken enesten başlayarak hepsine birer tekme geçirerek" bu saatte genc bir bayani eve burada tek göndermeyeceksiniz herhalde...bir allahın kulu beni bırakabilirimi sevabına?"diye bağırdım.
Herkez şaşkınca irkilip ayaklanirken caner uykulu gözlerini ovuşturup" gel ben seni bir taksiye bindiririm" sağolasın yaa bunuda yapmasaydin diye düşünüp göz devirirken hepsine görüşürüz diyip önden yürümeye başladım.
Taksi durağına gelince ben birine atarken caner her ne kadar ısrar etsemde kabul etmeyip taksi parasını ödedi, sonra bana dönerek" sana verdiğim kurallar" diyip sahteden öksürerek sözüne devam etti" bir baruttan uzak dur...iki baruttan uzak dur...üç baruttan uzak dur" diyince siritarak "biliyomusun ben kuralları cignemeyi severim"dedim.
Caner bana kaşlarını catarak bakarken araba çalıştı.
"Heyy kural cignemeyi severim demek ne yaa" diye arkamdan seslenirken onu umursamadan siritarak yolu seyrettim.●●●●●●●●●●●
Kapının önüne gelince gördüğüm ayakkabı topluluğuyla şaşkına uğradım...kesin temmuz falan gelmişti meraktan, gerçi bende merak ederim iki gün gormesem yakın arkadaşımı...off inşallah annemlere okula gelmediğimi söylememişlerdir.
Zile basmiyim diye çantamdan anahtarı ararken ağzıma kapanan elle sesim cikmasada çığlık attım. duvar köşesine yaslayip ağzımi kapatan baruta sadece göz devirdim artık alışmam lazımdı bu çocuğa, olur olmadik yerden biri çıkarsa geneli barut oluyor nede olsa
Barut diğer elini ağzına götürüp şst yaparken olumlu anlamda kafa sallayinca elini çekti.
"Napıyorsun burda barut"dememle kafasını kutletirken gerilen karın kaslarini buradan bile gorebiliyordum."Tabi sen başkasını beklerdin" dediği şeyin bir gramını anladiysam arap olayım.
" Ne dedin duymadım" dediğimde göz devirip bir iki bişey daha mırıldanip " şimdi biraz işim var gece yine ayni 3 gibi yanina gelicem dışarı cikcaz bu sefer hazırlıklı ol bi saat odanda oyalanmayalim diye geldim" allah allah laflara bak odada oyalanmayalimmis, sahte bir sinirle ellerimi belime yerleştirip" ne diye gece gece yine dışarı çıkayım senle" Barut sırıtarak" gelmezsen ben sizin eve gelir annenden gece çıkmak için izin isterim benim için sorun değil" şuna bak tehditlerde başladı, geçen gecede ayni böyle yapmıştı pislik herif"Barut cidden uykum var hem kızlarda galiba icerde onlarda bi saat sorguya tutarlar uyuyamam" barutun siritan daha yeniki hali bir anda yok olurken iki elini iki tarafimada yerleştirip dibime kadar yaklaşarak nane sigara karışımı nefesini Dudağıma doğru üfleyip" o zaman sorguya çekilecek işler yapmayacaktin cansu...mesela bu gün o şerefsizle gitmen gibi" bu sefer kaçmak yok cansu dayan,
Barut zaten dibimdeydi birazda kafamı ben diklestirerek yaklaştırırken barut bunu beklemiyo olacakki şaşkınca kaşlari havalandı.
Onj şaşırtmış olmak siritmama neden olurken bir anda kendimden asla beklemeyecegim birşey yaparak barutun dudagini öpmeye başladım o benim beceriksiz opuslerime sertce karşılık verirken dudagimin morarmamasi için dua ettim.Tam o iyice kendini kaptırmış öperken bir anda onu geri iterek"bunun içinde kızlara hesap vermem gerekecek sanırım" diyip hızla oradan ayrılarak afallamis halde olan barutu oracıkta bıraktım.
Yorum ve vote please
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-
ChickLitben arslan kolejinin barbi bebeği, o ise bilmem ne devlet lisesinin belali serserisi... bu iki zıt karakterin deli dolu aşkına katılmaya sizde varmisiniz? barca aşķı körükleniyor!♥? Serseri #1 Deli#1 Oyun#3 Erkek#4 Masum #14