Gençler bayramdan sonra bölüm gelmeye devam edecek şimdiden hepinizin bayramı kutlu olsun♥
Bu bölüm +50 vote olsun bir haftaya kadar ulaşır diye düşünüyorum:)
İYİ OKUMALAR...
CANSU'DAN
" damla bi siktir git evine len barıştık tamamda yapıştın buraya sabah geldin öğlen oldu hala buradasin" cidden kız ne dedikodular biriktirmisse icinde hepsini dokulmustu tabi ondan önce beraber baya bi barutun kulaklarini çınlatmıs olabiliriz jskaka
Damlanin bir anda oturdugum koltuktan beni itmesiyele yere düşüp canim kolumu incitirken damla çatık kaşlarla" Yüzsüz insan arkadaşını evdenmi kovar...ağzına sıctirtma kalk bana kahve yap" ee yuh ama bu üçüncü icişi olucak...cidden hayatımda onun kadar çok kahveyi seven birini gormedim.
Bana tehdirtkar bakışları yolluyordu pislik yine ama benim o güzel popomu kaldırıp yine bir kahve yapmaya hiç niyetim yoktu.
"Ee yağız demek seni ben yokken teselli etti" merak ettigimden dememistim sirf konu değişsin diye dedim...zaten saatlerdir yağızı konuşup duruyoduk.Damlanin bir anda gözleri neseyle parlarken" sakin koçum...bu kadar heyecana gerek yok" dedim kahkhalar içinde. .tam o bana cevap verecekken kapının alacaklı gibi calinmasiyla donuk bakışlarla damlayla bikismaya başladık.
" Cansu birini mi bekliyodun" ulan buda ne tirsakmis amma sessiz söyledi" hayır" ona duyordumda ben ondan daha sessiz söylemiştim....neyse konu şuan bu değil kapidaki, bir anda kapidaki her kimse yumruklamayi bırakıp bu sefer tekme atmaya basladi lanet olsun. ...yoksa annem tefeciden iflasimiz yüzünden borç para falanmi aldi?
Senin şu kıt zekana bayiliyorum
Ayy iç ses ben şuan ne dediğimi mi biliyorum sanki..
"CANSU! .." bir dakika bu ses...beni ortada birakan tamda serefsizin sesiydi..tam donuklasmis durumu idrak etmeye çalışırken damla beni dürtup" kanka damla dese kapidaki ben acardim ama cansu dedi hadi sen bi kalk aç" derken bakislarimi yere sabitleyip " kapida...daki b...barut"dememle damla bir anda öfkeyle ayağa kalkıp"ben şimdi ona gösteririm sen burda otur" diyip kapiya ilerledi...halbuki zaten kalkmaya mecalim yoktu ki...sesi bile beni nasıl etkiliyor, serseri işte...tamda unuturum diyorum ama demekki unutmak o kadar kolay değil cansu hanım." Cansu içerde biliyorum, , çağır onu" diye damlaya bağırırken o sahildeki terke edilme olayı gözlerimin önünden bir bir geçmeye başladı...seslerini duymamak amaçlı gözlerimden ne zamandır attığını bilmediğim yaşları silip ellerimel kulaklarimi sıkıca kapattim.
"Yok evde...serefsiz seni bekleyen bir dilan yokmu.? ? çabuk polisi aramadan git burdan"
"Onu almadan hiç bir yere gitmem" diyip tahminen damlayı köşeye iterek yanıma gelmişti.
Ben onun yüzüne bakmaz gözü yaşlı yere bakarken barut önümde diz çöküp kulagimdaki ellerimi zorlasamda çekti.
Gözlerimi bir an olsun onun gözüne değdirmemeye çalışıyordum."Cansu yüzüme bak" donuk sesli bu adam...kesinlikle benim tanıdığım barut olmazdi...ne yani bu kız iki günde onu değiştirmişmiydi?
"Cansu benim icin ağlama yüzüme bak"demesiyle nefretle onun o bir zamanlar bir gün bike gormesem haster kaldığım yüzüne tükürerek omuzlari güçsüz bileklerimle yumruklamaya başladım....bir yandanda ona duyduğum öfkeyi kini haykirmaya.."Lanet olsun....neden geldin seni bekleyen bir kiz yokmu?...neden bir daha girmemek amaçlı kapadigin kapıya şuan tırmanarak girmeye çalışıyorsun...tamam sende haklısın başta bana pişman o..olacaksin demiştin ama ben aşk körü olmuş gibi umursamadim...nerden bileyim senin beni öylece bırakavagini?...l..lütfen g...git yüzünü görmek istemiyorum" baştan beri aklımdan geçen tüm kelimeleri bir darbe gibi barutun yüzüne savurmustum.
Barutun da gözünden bir damla yaş akmisti...kesin sahte timsah göz yaslaridir diye düşünürken bilegimden cekistirerek"yürü gidiyoruz" demesiyle catilan kaskarimla bilegimden ayirmaya calistim ama nafile...barut dahada sıkı yapışıp kapiya bildiğin sürüklerken damlada cekistirdi ama pek işe yaramadi.
Barut onden bileğimi çekiştirmiş beni peşinde sahil tarafına doğru sürüklemeye başladı
"Lanet olsun barut ayagimda ayakkabi yok acıyor birak g-" derken barut beni sırtına aldi...ben popsuna poposuda şuan benle kesisiyordu."Yaa indirsene" diye bağırıp sirtina vurup durdum ama islemiyor resmen....geldiğim yerle o daha yeni konuşmaya başlayan kız yine gitmişti....benj banka oturturken çatık kaslarla tam kalkiyordum ki omuzlarimdan tutup geri oturrtu
" Barut bırak gideyim...sınırlarını zorluyosun şuan" derken çok ciddiydim..barut donuk bakislaryla bankta vir yeri işaret edip" senden ayrıldıktan sonra dilada buraya ge-" derken sözünü kestim...bide benden ayrıldığı yere kız gelmişte onların halini anlatıp canımı dahada yapmasına izin veremem"sizin ilişkinizi duymak istemiyorum...beni bunun içinmi getirdin"barut dediğimi duymamış gibi sözlerine devam etti.
"İşte ben zannettim ki seni değilde onu seviyorum, ona kavusunca senden ayrilirim falan diye...ama öyle olmuyomus cansu...ben onla buluşsakta ben orda yokmuş sanki heo senleymis gibi hissettim...bak orayada onla olmama rağmen senden aylıp yaptığım salakligi hep hatirlatsin diye ikimizin baş harfini kazidim" bunları demek için fazla geç kalmamismiydi?
Önümde diz çökmüş gözleri yorgunluktan kizaran barutu omzundan itip ayağa kalkarak"benden nasıl ayrılmıştın hatirliyormusun?...tarih ve saat soyleyerek tıpkı ilk sevgili oldugumuzdaki gibi şu su tarih falan" diyio isterik bir kahkaha atarak devam ettim
" işte ben nasıl o sevgiliyiz dedginde can bulmuş senin Aşkınla tutusurken bitti dedgindede bende bittim...sen içimde kalan son güven kirintisinida yıktin...hemde senden önce beni serkanin terk ettiğini bile bile....ben o gün senin için bir kez öldüm barut...daha fazla kendimi öldürecek dokuz canlı bir kedi değilim....sana dilayla mutluluklar" diyip gözümden akan yaşı elimin tersiyle silip çıplak ayaklarima taş batsada arkamda yıkılı kalmış barutu öylece birakarak ilerlemeye başladım." polatla sevgili ildunuz o yüzden beni istemiyorsun dimj?...fotoğrafınızı gördüm" işte barut şuan gözümden bir kez daha düştün...arkamdan bağıran baruta dönüp sadece" sana aciyorum...yazik" diyip yari topalliya topalliya yoluma devam ettim.
Aynı yerde ne garip dejavu gibi ilk barut beni birakirken simdj ise ben birakmistim...sana iyi dileklerde bulunamicam...umarım çok pişman olur ve mutsuz olursun...umarim dila sana uygun biri çıkmaz
●●●●●●●●●●●●
Sabah heyecanla erkenden kalktım bugün büyük gün:-D kesinlikle o dans yarışmasını kazanmaliydim o benim barut okmadan önceki yasam kaynagimdi...Şimdi barut olmadığına göre tek o kaldı.
Siyah göbeği açık bir askılı tshit ve altinada siyah asker pantolonum tarzi bişey giydim herhalde o minicik okul etegiyke dans edip Oramı burami gosteremezdim.
Saçımda at kuyruğu yapıp annemlere Günaydın diyerek evden çıktım." Polat" cidden gelmjs ve kapıda beklemis yaa yerim...kollarımı onun boynuna dolayıp sıkıca sarılırken polatta ellerini belime sarıp neşeli sesiyle" Günaydın" dedi bende dedim.
Amaa cidden bu polatin arabda yikiliyo...beyaz bmv lerden son model...kapimi açınca siritarak hemencik bindim.
Sessiz sadece radyodan çalan bir şarkıyla yolu sonlandirirken bizle beraber bahçeye giren barutun aracını da görmemle göz devirmem bir oldu.
Polatla aynı anda arabadan inmemizle destek olurcasina elini belime atti bende ona gulumsedim...taki ayni şekil barutun elleri dilanin belinde karşı karşıya gelene kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-
Romanzi rosa / ChickLitben arslan kolejinin barbi bebeği, o ise bilmem ne devlet lisesinin belali serserisi... bu iki zıt karakterin deli dolu aşkına katılmaya sizde varmisiniz? barca aşķı körükleniyor!♥? Serseri #1 Deli#1 Oyun#3 Erkek#4 Masum #14