45.BÖLÜM

6.7K 345 276
                                    

"Kızım kalk artık....öğrenciyken seni Kaldırdığım yetmiyor bide işe giderken kaldirtiyosun" diye bir saattir başımda dir dir konuşan anneme sinirle patlamamak amaçlı yattığım yastığın altina  kafamı soktum.

" Kızım bogulcan napiyosun" aha buna nasıl patlamayalim ama...rahat rahat kafamla ilgili bişey bile yapamıyorum.
Yastığın altından kafamı çıkarıp sakin bir ses tonuyla" anne tamam sen çık giyinim bi kalkiyom bak" diyerek bir yandanda yataktan ayaklandim.
Annem bir şükür çekip odadan çıkınca geri yatağa atladım....beş dakikacik daha uyusam sorun olmaz herhalde

"Bak bakk şuna. ..kalk hemen cansu" diye bağırarak içeri annemin girmesiyle benimde lavaboya gitmem bir oldu.

Günlük rutin işlerimi hallettikten sonra odaya girdiğimde annem yoktu, hayret gitmis ben gitmez bekler saniyordum.
Amaağn neyse şimcik dünkü çıkardığım kıyafetleri giyip sacimada kalın bir maşa cekeyim.

Amaağn neyse şimcik dünkü çıkardığım kıyafetleri giyip sacimada kalın bir maşa cekeyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(( Cansunun giydikleri )

Hava sıcaktı ama olsun ilk günden ciddiyetsiz olup işe alinmam falan simdi, böyle resmi olmak daha iyi sonra sallariz.

Saçımada kalin maşa yaptiktan sonra kahve tonlarinda bir makyaj yapip heyecanla Aşşağı indim.
"Oo kızım tam bir iş kadını olmuşsun " diyip önündeki peynirden alan babamin yanağına koca bir öpücük kondurup saate bakarak " Teşekkürler ve Güle güle babacim " dememle babam beni tutup " nereye" ahh bu adam şaka mi? işe gitmeme yarim saat vardı ki o bana ayarlamisti bide ilk günden geç kalırsam kesin alinmam.

"Baba işe geç kaliyorum ondan" dememle babam kafa sallayip " patronu benim yakın arkadaşım istersen konuşayım sen biraz geç git zaten en son seni alacaklar erken gidipte naapcaksin" demesiyle babama çatık kaşlarla bakıp " baba...senin sayende bir işe girmek istemiyorum...bırak gidicem vede sakın arkadaşınmi neyse ona bişey deme" diyip hızla evden çıkıp kırmızı mini coperima atladım.

Aşkım arıyor...

Yüksek sesle gelen telefon zil sesimin şeyiyle irkilsemde aşkım yazısını görmemle yüzüme koca bir gülümseme yerleştirip telefonh açtım.

Cansu :Alo

polat:Aşkım nasilsin...heyecan varmı heyecan

Cansu: ayy hemde çok...ya alınmazsam?

Polat: sen başarırsın sitres yapma...ilk gün senj ben birakmak çok istiyodum ama biliyorsu-

Cansu : eveet biliyorum gece durmadan arayıp beni rahatsiz ederek Özür dileye dileye  beşte uçağın olduğunu vede iki haftalığına izmirde is için olman gerektiğini söyledin.

Polat: ha haha kızgın değilsin dimi?

Cansu : Hayır ama şimdi kapatmam gerek senle konuşmaktan yola değil durmadan telefona bakasim geliyor

SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin