28.BÖLÜM

7.2K 374 71
                                    

@bendis1q ithafen yazılmıştır

+ 20 vote

                Iyi okumalar

" Annee lütfen bak gece on iki dedinmi evde olucam söz " diyip tekrardan annemin yanaklarına öpücük kondurdum. Bahanem dilekler beni yemege çağırdı gitmezsem ayıp olurdu ki inşallah inanır da izin verir.

Annem ellerini önünde birleştirip oflarken " cansu on dedinmi evde olacaksın gece beklicem seni"ohoo sekizde yola cikcaz bir saat gidiş donus desek bize kalacak bir iki saat Anneme şaşkınlıkla açtığım ağzımi kapatıp " saçmalama anne gidiş dönüşümde var biliyorsun dimi"dememle annem göz devirip, beni itekliyerek ayağa kalktığı gibi " en fazla on bir derim ısrar etme yoksa burada yersin yemeğini " ayy inatçı keçi resmen ne var sanki on iki olsaydı

Zorlama istersen yoksa bunuda bulamazsın.

Haklısın iç ses, hemen annemin yanağına bir öpücük kondurup"anlastik " diyerek hazilaranlanmak için odama geçtim. Odamdaki saate baktığımda 7 buçuk olduğunu görünce iç çekerken hızlı davranmak amaçlı ilk saçımdan başladım.

Saçımdan kalın kalın tutamlar su dalgası haline getirip gardolabimda gözüme çarpan ne fazla abartılı nede fazla sade olan beyaz, çiçek desenli Tulumu giydim.

( Cansunun giydiği kıyafet )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Cansunun giydiği kıyafet )

Tam odadan cikacakken telefondan mesaj sesi gelince durarak yazan ismi okudum.

Hayatımın anlamı ♥ ' den bir mesaj

Oda kim bee?
Ben asla birini böyle bir şeyle kaydettiğimi hatırlamıyorum, ki laydetmemde kaşlarımı catamayi sonunda kesip mesajı merkala açtım.

Cansu sekizi beş geçiyor hadi çık artık ağaç oldum

Tahminen barut atmisti mesajı salak şey...ne ara bulmuştu ki bu benim numaramı, neyse bunh artık gidince sorarız beyfendiye.

Tam odadan cikacakken aynada salak salak siritan yanismami silip sessizce çıktım.
Hadi cansu sen bunu basarabilirsin çıkış kapısına sadece beş adım var, çıktım....çıkıyorum... off bee az kalmıştı çıkacaktım.

Arkamdan gelen o melek, nur sesli kadına döndüm " cansu dileklere gitmek için bu kıyafet biraz fazla değilmi? " hadi benim güzel beynim şimdi buna bul bişeyler hadi sen basarabilirsin
" Anne ilk defa gidicem nede olsa kızın evine esofmanla falanmi gitseydim"annem beni baştan assagi süzüp " dilek bize ilk geldiğinde üstünde eşofman takımı vardı " aha hadi bakalım şimdi cidden sıctin cansu

" anne ama o bize geldiğinde kız kizaydik şimdi onun babası falanda olacak, hem babası insanların giyimine çok dikkat ediyormuş " dememle annem olumlu anlamda kafa sallarken zafer gulumsemesiyle" o zaman ben kaçtım" diyip beyaz kahverengi karışımı dolgu topuklu ayakkabimi elime alarak evden çıktım.

Vayy be zeki barut kapının önünde yok, gerçi burada beklese kesin annem beni içeri alır di o ayrı mesele, bahcedende çıktığımda bana göre serseri, piskopat yazması gereken telefon nukarasina neredesin diye mesaj gönderdim.

Hayatımın anlamı ♥ ' den bir mesaj

Sağ yola sap görürsün beni

Hemen sağ taraftan ilerlemeye başladım. geldiğim gibi yeşil ferrari gözümü alırken barutun zengin olduğunu bir kez daha içimden gecirdim. Nedensizce onun bur türlü zengin olduğu düşüncesi aklıma yatmiyordu.

Barutun bana doğru ilerlediğini görünce yerimde sallanip benim herhalde koluma girecek düşüncesiyle salak salak siritarak yüzüme düşen saç tutamını kulağımın arkasına itekledim, barut yanıma geldiği gibi beni kucağına alınca şaşkına dönerken küçük bir çığlık atıp hemen ağzımi kapadım. annemin gelip bizi böyle bir şekilde gormesinj istemeyiz dimi

Barut konuşmadan beni arabaya kadar götürüp nazikçe koltuğa koydu....ahh kimi kandırıyorum bildiğin attı be hayvan, anlaşılan geri eski haline döndü.
Ellerimi sinirle önümde birlestirirken barut ta arabaya binip son gaz bastı

"Ne oldu yine sana" dememle kafasını kutletirken buradan bile araba direksiyonunu nasıl sıktığı gorebilirdum...tirstim yalan yok

"Bide soruyormusun cansu?...Hayır paranız yoksa söyle ben vereyim"diyince göz devirerek"ne saçmlaiyorsun" dedim, barut bir anlık beni süzüp " diyorum ki herhalde kendine elbise yaptıracaktında kumaş yetmemiş bu kıyafet te tshirtlik kısımda kalmış baksana" diyince istemsice pis pis siritrekn" sen benimi kiskaniyorsun " off doğru yerden vurdum galiba , barut bi anda değişik triplere girip saçlarını sağ eliyle dağıtırken" yaa Hayır tabiki ondan degilde...yani sizin mahalle biraz it kopuk kayniyo seni orada bir yerde sıkıştırırlar diye şey yaptım " bahaneler de boy boy mübarek ama olsun ben anlayacağımı anladım .

Son kez ona bakıp " kiskaniyorsun işte kabul et ne boş boş grur yapiyorsun" diyip onun soyleceklerinj dinlemeden kulaklığı mı takarak dışarıyi seyretmeye başladım. gece gökyüzü ayrı bi güzel be

Lüks bir lokantanin önünde durunca şaşırırken iyiki böyle birşey giymiaim diye kemdimi ovmeye başladım. hic böyle bir yere geleceğimizi tahmin etmemiştim

Barut arabadan inince gülümseyerek kapımi açmasını bekledim.
Tabi açan birinj bulursak, barut ellerini cebinde arabanın onjnde dikilerek" insene kızım vale arabayi götürecek" hödük işte ne beklersin cattigim kaşlarima göz devirmeyide ekleyip yarı açık camdan kafamı çıkararak" kapımi mi açsan" dememle barutra göz devirip kapımı sonunda açınca indigim gibi onu beklemden önden önden yürümeye başladım.

" randevunuz varmı " diyen kadına yavru köpek bakışları yollrken belime sarilan barutun elleriyle istemsizce titredim, barut bana bakmadan" Barut arslan adına"dedi.
Vayy kadına da bak bana sorarken yüzü beş karıştı ama barut bişey diyince nasılda gülümsüyor ama , kadın eliyle cam tarafından bir masayı işaret edip"sizin masaniz barut bey" dedi...ayy yesinler senin barut beyini

Barut beni peşinde suruklesede icimde kalmasindansa patlamiyi düşünüp kadında dönerek barutu işaret ederek kalp yaptın ve beni gosterdim, kadının yüzünün düştüğünü görünce siritirken önüme döndüm.

Tam masaya gidecekken karsida gülüşen ikiliyi görünce şaşkınca kaşlarım çatıldı
Caner ve bir kız

Galiba caner yakın arkadaşım ya başka kızlarla da böyle yakın olduğunu görmediğim den biraz garipsemis belkide kiskanmıstim. Hayır bide masalarimiz yanyanaydi önceden ayarlanmış gibi..barutta onu görmüş olacakki" it kız kokusu aldı herhalde" dediğinde anlamzca ona dönerken belimi dahada kendine yapistirip bir beden gibi durmamizi sağlarken hala bizi görmemiş olan caner ve kızın yan masasina doğru ilerletti.

Arkadaşlar sinirlerim çok bozuldu emin olun bölüm daha güzel ve uzundu ama durmadam silnip silinip durdu.bu üçüncü tekrar yazışım tabi ilk yazdığım gibi olmadı aklimda kalanları tekrarlamaya çalıştım ve ücuncusunde oldu kusura bakmayın geç bir bölüm

SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin