Hala hocanın kucağında duran bir pozisyondayken herşey bir anda gözümün önünden ağır çekim geçiyordu...taki bir öküz bilegimden tutarak yere tamamen kapaklanmami sağlarken bu serseri de nereden çıkmıştı? onla aynı okulda ozelliklede ayni sınıfta olamazdim değilmi?
Kader işte naaparsin
Böyle kader olmaz olsun, Hayır bide beni yere itti öküz..zorda olsa sıraya tutunarak yerden kalktim serseri bana değilde sinirle hocaya bakarken sahte bir öksürükle omzuna dokundum tam yüzünü bana dönerken ona aniden içimden geldiği gibi bir tokat attım.
Herkez bana şaşkın ve bu serserinin yapacakları yüzünden bana acıyla bakarken bende bir iki adım geriledim
Ohh hem tokadı at at sonrada pişman ol iyiymiş valla
İç ses cidden şuan en son düşüneceğim şey bile sen değilsin nolur sus...serseri tek kasini kaldirarak bana doğru bir adım atti.aramizdaki mesafe kapanirken gözlerimi yere diktim, bir anda beni kucagina almasıyla gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
Omzuna vurarak "indir bak fena olur" dedim. Serseri oflayarak "bence sen o tokattan sonra sussan iyi olur " diyip kapidan çıkarırken hiçbirşey demeden öylece sustum ve koridordan gecen insanlar bu halimi kızarışımı görmesin diye ellerimle yüzümü kapatmaya çalıştım.
Bir kaç koridor sonrasi bacaklarima aniden esen ruzgarla urperirken gözlerimi açıp etrafıma baktım. teras gibi bir yere gelmistik ,cekinerek" artık indirsenmi beni" dedim kısık ürkek bir sesle...nedense icimden bir his gulumsedi derken bir anda beni bırakıp tekrar ve tekrar yere kapaklanmamla popomun acisina dayanmaya çalışıp hızla ayağa kalktim.
Sinirle üstüne yürüdüğüm her adımda o geri geri giderken en sonunda duvarla benim aramda kalınca istemsizce siritarak" kaccak yerin kalmadi" dedim.
Ondan sadece donuk gözlerime bakış gelirken tekrar konuşmaya devam ettim " bak sana 3 sorum var bunları cevaplarsan bırakırım seni" diyince serseri sesli bir şekilde yutkunup gözleri dudaklarima kayarken " ya cevaplamazsam...böylemi kalırız" dedi ümitle bakışlarını gözlerime cevirerek , ben utancla gözlerimj kacirirken onu duymamış gibi yapıp" bir..neden beni yerden yere atıp duruyorsun...iki bu okuldami okuyosun....üç adın ne "dedim son soru aşırı kişisel olmuştu ama napiyim serseri demekte bir yere kadar...oda son söylediğime kıkırdarken yüzünü yüzüme dahada yaklaştırdi
Sarhoşken geçen gece olduğu gibi
Diyen iç sesime hak verip gözlerimi kirpistirirken "bir..hocayla olan pozisyonunuza sinirledim o yüzden atıp durdum, iki ben bu okuldayim da senin gibi bir kızın bu okulda ne işi var...üç adim barut" dedi.
Ne diyebilirdimki bende bu okulda ne aradığımı daha tam olarak bilmiyordum.
" Ben..ail-..seni ilgilendirmez artık bende bu okuldayim...herneyse ne sen beni taniyomus gibi yap nede ben seni..."diyince kaşlari catilirken bu sefer o beni duvarla arasına alıp bi koluyla çıkış yolumu kapadı.
Kaşlari catik "sebep?" Diyen çocuğun sorusuyla gözlerimi gözlerine dikerken " zatrn öyle tanışmıyoruz...bir iki kere rastladik" dedim son sözlerim normale göre daha kısık çıkmıştı."Öyle olsun" diyip hızla Yanımdan ayrılırken kendimi boşlukta gibi hissettim, alınmış olamazdi değilmi?
O yani barut gittikten bi on dakika sonra bende içeri girdim. sınıfın önüne gelince derin nefes alarak kapıya tıkladım. gir sesiyle içeri girip " hocam lavabodaydimda " diye bahane uydurdum...hocanın o kadar daha yeni olanlardan sonra inanmadigi her halinden belliydi tek kasini kaldırarak" bos bi yere oturabilirsin...eee şey" derken kendimj tanitamadigim aklıma gelip hocanin sözünü" cansu " diye tamamladim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-
Chick-Litben arslan kolejinin barbi bebeği, o ise bilmem ne devlet lisesinin belali serserisi... bu iki zıt karakterin deli dolu aşkına katılmaya sizde varmisiniz? barca aşķı körükleniyor!♥? Serseri #1 Deli#1 Oyun#3 Erkek#4 Masum #14