17.BÖLÜM

10.3K 452 106
                                    

Multi : cansu

"Yaa damla çok güzel olmuşsun"diyerek tekrardan bir güzel damlayı suzdum. ben okuldan geldiğim gibi oda doğum gününde giyecegi elbiseyle bize geldi..o çok güzel olmuş peki ben??
Istemsizce dudak buzerken yere eğdigim başımı damla dikleştirip"sıra barbide" diyip goz kirparken bende ofladim ne giyecegim hakkımda hiç bir fikrim yok.

Damla resmen bütün elbiserimi yatağa boca etti...ahh ipek kumaşli elbiselirim hiç böyle atilmayi hak etmiyor, yere düşen mavi ipeklimede bakıp iç çekerken damla bir kaç tane denemem için elime tutuşturdu.
Taa 18.elbiseye gelince sonunda istediği elbiseyi bulmuş olacakki gülümsüyordu.gerci buda olmasa artık bütün elbiselri kafasına geçirirdim koskoca 18 elbise giydim boru değil yahu!..

Aynada kendime bakıp bende memnunca gülümsedim ne bi fazla ne bi eksikti tam doğum günü için ayarlanmış bir elbise, son olarak ben saçımı dağınık bir balık sırtı şeklinde teyzeme ördürdüm damlada teyzeme su dalgası yaptırdı o bordo ruj eyeliner surererken bende toz pembe renginde bir ruj sürdum.

Sonunda ikimizde birbirimize iltifatlar ederken bi yandanda annemin bu sokaktan geçerken dikkat edin it kopuk dolu etraf demesini dinleyerek çıktık. Hayır yani ne bu endişe sanki mahallede dolascaz kapıda damlanin özel şöförü var dimi ama

 Hayır yani ne bu endişe sanki mahallede dolascaz kapıda damlanin özel şöförü var dimi ama

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Damlanin giydiği kıyafet

Cansunun giydiği kıyafet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cansunun giydiği kıyafet

Şöför kutay abinin evinde durunca ağzım açık bir şekilde şoför kapıyı açmadan önce ben indim, yanıma gülerek gelen damla "ağzını kapat sinek kaçacak" diyince bende gülerek ona döndüm" ama agzimin açılması normal degilmi bildiğin saray gibi şu eve bahçeye bak" dedim bir yandanda etrafta göz gezdirmeye başladım herkes yavaş yavaş geliyordu. damla daha yeniki dedgime olumlu anlamda kafa sallayarak ,beni peşinde sürüklüye sürüklüye içeri girdirdi.

"Resmen ev ben saray yavrusuyum diye bağırıyor" diye fısıldadım.
içeriye iyice girince kutay abi ve bir kaç arkadasinin yanına gittik.

"Doğum günüsü çocuğu burdaymiymiş" diyerek boynuna atladim.cidden cok sever iyi anlasirdim kutay abiyle, "cansu güzelim boynumu bırakmazsan kangren olup buralardan ebedi göç edebilirim" diyince yanindaki iki arkadaş gülerken bende geri çekildim" özlemişim" dememle kutay abi sırıtırken damla doğum gününü kutladı.

"Kutay bizi bu güzel bayanlarla tanıştırmıyacakmısın" diyen sese kulak verdim bu kutay abinin arkadaslarındandı. Kumral aralinda kızıl olan saçları ve bi kulağında siyah küpe vardı gözleride siyahimsi bir tondu..ne kadar hoş gorunsede konuşması bana çok itici gelmişti.

Kutay abi beni ve damlayi göstererek" cansu ve damla, bizim arslan kolejine gidiyorlardı..okul değişturdiler"diyip ellerini cebine attı kumral çocuk gözlerini gözlerime dikerek elimi tuttuğu gibi bir öpücük konudurdu buda neydi böyle? ? hiçsevmezdim böyle aşırı avam şeyleri" bende buğra buda ömer" yanindakini eliyle işaret etti oda bize selam verdi damlanın beni dürtmesiyle irkilirken kulagima eğilip " kanki karşıda serkanlar var hadi onların yanina geçelim burasi beni baydi...zaten şu kumralda seni yicek gibi bakıyor" diyince olumlu anlamda kafa sallayip kutay abiye serkanlar ın yanına gitcegimizi söyledim.

Tam ilerlerken bilegimden cekilmemle istemsizce barut geldi aklıma...oda bilegimle ilişki yasiyor gibiydi ne olsa koluma sarılıyor arkadas.
Kiii hayaller hayatlar misali kumral çocuk dibimde dikildi, anlaşılan o tutmuş, hızla bilegimj kurtarirken buğra denen kumral çocuk siritarak ellrini cebine koydu ve" sonra yine gelin yanimıza...yanu şey doğum günü çocuğu sizi çok seviyor anlaşılan" diyince gulumsemeye çalışarak olumlu anlamda kafa salladim ve direk serkanlarin yanina gittim.

geldiğimiz gibi serkan kaşları çatık bir şekilde daha yeniki kumralı işaret ederek"Cansu bir sorun mu var?"diyince her ne kadar var demek istesemde kavga çıkmasını istemediğimden sadece olumsuz anlamda kafa sallayip canın yanına tam oturuyordumki serkan bilegimden çekerek yanına oturttu.
Yaa valla alın bu bilek bi gün sende bi gün kumralda bi gün barutta kalsın hem sizde zorluk çekmesiniz diye düşünerek serkanin yanına geçerken ona göz devirdim.

Serkan yüksek sesli çalan şarkının arasında kulağıma egilerek" çok güzel olmuşsun barbiden çok meleğe benzemissin" diyince kaşlarimı sahteden catarak"ask olsun önceden şeytana mı benziyordumda bu gün meleğe benzedim" dediğimde o duymadığımı sansada duyduğum aşk olsun be Güzelim diye fısıldayıp sesli bir şekilde"sen nerenden anladın dediğimi bilmiyorum ama" dedi ve ayağa kalkıp önümde egilerek"meleğin benimle dans edermisin acaba?"hiç içimden şahsen dans etmek gelmiyor, onu duymamış gibi yaparak cana doğru döndüm canın yaptığı ise"bak kankim sana bisey diyor cansu duymadin galiba" diyip sırıtırken onu pataklama isteğimi yok saymaya çalışarak"serkan hiç dans havamda değilim" dememle bu sefer serkan bir kahkahaya bogulup"haa haa bunh senmi diyorsun? ? kızımsen dans için ölürsün be arada bi eskiden dansı benden çok sevdiğini bile düşünürdüm ki öyleydi sen hep dansı en başta tutarsın" cidden öyleydi önceden okulda dans etmiyormus gibi bide evde durmadan dans ederdim bu yüzden ne yersem yiyim kilo bile almiyordum.

Ama şimdi herşey değişmişti sanki eskisi gibi durmadan dans etmiyor bu sefer o mahalle sokağından geçerkenki akittigim sitres terleri sayesinde kilo veriyordum.beni o mahalle o okul ve benim ilk tabirimle serseri hayatımı alt üst etmişti sanki
"Cansu" diyen serkanla irkilirken" bişey mi oldu" diyince olumsuz anlamda kafa sallayip alt üstü bir dans diyerek elinden tuttum

Çalan şarkı:mamamoo(rainsy)

Yavaş yavaş şarkıya ayak uydurmaya başlarken kumral çocuk (bugra)dans ettirdiği sarışın bir kızla beraber yanımıza kadar gelip"eş değişikliği yapalım mı" diyince ben olumsuz anlamda kafa sallarken serkan kaslarini catarak" sen sevgilinle  dans et kardeş" şuan serkan son raddelerindeydi biraz daha zorlarsa serkan bunu yer..net

"Hadi ama sadece bir dans neden izin vermiyorsun?" Diyip ukalaca sırıtırken bi anda başka birinin yüzünü görmemle bugranin yüzü görünürden kayboldu.Benim elimden hızla tutarak kendine yapıştirirken" çünkü benimle dans edecek" diyen baruta şaşkınca bakmaya başladım.

Kısa bir bölüm oldu biliyorum ama en kisa zamanda bir bölüm daha yayınlayacağim:)))

Vote ve yorum atmayı unutmayın

SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin