▶FİNAL◀

8.8K 347 328
                                    

Bölüm şarkısı:halsey-sorry

Hayatta bazı anlar vardır ya hani nefisim kesildi falan deriz...işte ,bu son noktamdaki ciddi ciddi son nefesimdi... ben bir hata yapmıştım...iki çocukluk arkadaşı birbire düşürecek bir hata!..ikisinin de beni sevmesi kader ve benimde o ikisi her ne kadar kötü olaylarına rağmen sevmem kaderdi...evet birini diğerine göre daha üstün kılıp sevmistim...diğerini ise sadece bir mesajla ne olursa olsun terk edip ona karşı gözü kör, kulağı sağır, ağzı dilsizi oynamayı tercih etmiştim.
Sevmek?....benim en büyük hatamdi...ahahaha ama galiba bir daha olsa sonuç ne olursa olsun yine bunları yapardım.

Sevmek ölmektir bence, bende sevmiştim ölmeden önce《barca》


"Onlar evlenemez!" Diyen polatla evet diyeceğim söz yarıda kesilmisti.
Ağzım bi karış açık hayretle bir ona birde etraftaki polatin ustunde gözleri olan insan topluluğuna....umarim bir aksilik çıkarmaz diye geçirdim içimden.

Evettt şom ağızlıkta bugün....barut öfkeyle masadan kalkip polata ilerlek bende gelinliğimin ucundan tutup hızla kalkarak polata doğru hareket eden barutun bileğinden tuttuğum gibi onu arka tarafıma çektim.

Bu benim meselemdi....her ne kadar o düğünumj mahvetsede bir mesajla ayrilma şeysi içimi günlerdir kemiriyodu ve bugün onu gormemele bu hal daha beter hal almıştı.
Utancla yüzümü yere eğip"po -" diyecekken barut arkamdan bileğimi sıkıp " onun adını alma ağzına" diye bildiğin kukremesiyle olduğum yerde titreyip kafamı geri ağladı ağlayacak olan polata çevirdim.

" Üzgünüm....ama ben senin gibi biriyle ola-" olamam dicektimki bu sefer polat yüksek sesle "sakın" diyerek sözümü kesti.
Bir kaç saniye icinde konuşmasını sürdürmeye başladı.
"Sakın....bana senle olamazdim deme cansu...ulan bi mesajla ayrilacak kadar hiç miydim senin için? " derken umutsuzca karşılık vermemi bekliyordu. ağzımi açtım konuşmak istiyordum ama o karşımda böyle dururken dilim kitlenmisti bildiğin bu onu aglarken gördüğüm ilk zamandı.

" Lan tamam belki böyle bir oyun yapmamaliydim...tamam şerefsizim dilayı dövmüşlüğümde var...ama bide şöyle düşün sene bu olanları ben kimin için yapmıştım? ....kimin için böyle bir işe bulaşmistim?" Dedi omzuma işaret parmağıyla bastıra bastıra. ..diyecek utancumdan cidden bi kelimem yoktu.

Ona tek yaoabilecegim...öfke kusmak olduğu için bağıra bağıra "bugün o kızı döven yarın benide doverdi....hem kim sana bana böyle tutul dedi?...sen...se...sen sadece takıntılı bi piskopatsin" dememle oda benle bir" evet lan....kahretsinki senin gibi bir süs bebeğine takılı kaldım" diye bagirinca irkilerek bir iki adım geriledim.

Bu sefer aceleyle barut beni bildiğin arkasına ittirirken barut polata sağ taraftan bir yumruk attı.
Polat birazda kokudan anladığım kadariyla sarhoş olduğundan dolayı hızla yere düşerken barutun bir daha vurmamasi adına koluna yapıştım.
Barut bu sefer yerdeki polatin karnına tekme atınca tamamen önüne geçip baruta sıkıca sakinlesmesi amaçlı sarıldım.

Ama kim bu ortamda ofkelenmezdiki ? Ailemde dahil herkez film izler gibi bizi ayırmak yerine sadece izliyorlardı.

Arkamdan gelen kahkahayla irkilerek baruttan ayrılıp yerden kalkmış alayla bize bakan polata çevirdim gözlerimi.
" Hahahaba...ahaha...bir haftalığına  sadece iş gezisine gittiğim gibi dönüyorum ve evlenmek istediğim kızı....gelinlikle hayal ettiğim kızı çocukluk arkadaşım...kan kardeşimle evlenirken görüyorum....şaka gibi"  diyip karnını tuta tuta gülmeye devam etti.

Dedikleri içimdeki karın ağrısını ortaya çıkarmıştı. lan bildiğin utançtan yerin dibine girecektim, baruta döndüğümde oda benden çok farklı değil gibiydi.
Polat gelinlikle tekrar ve tekrar beni baştan aşağı süzüp " gelinlik yakışmış barbi...sanada damatlik....ama bu kalleşlik ikinizede yakışmadı be"  derken barut dayanamayip polatin üstüne atlayarak ard arda yüzüne kufrederek yumruk sallarken benim kolumdandan cekmemle gerileyip üstünden kalktı.

Polat kahkha karisimli siritmasiyla kaplanmış ağzını yere tükürüp ayaklanarak bu sefer ciddi ve bir insanin kanının çekilmesine sebep olacak kadar soğuk bir ifadeyle " sana bu oyunun başında asla aşık olmak demiştin. ..sende olmam demiştin. ...ne oldu barut bey o dedgin sözler ha?....seni şerefsiz hem dila dila diye ölüp biterken cansuyu benden kıskanıp elimdenmi aldin?...peki sen cansu...hadi barut oldum olasu picin teki...peki sen her zaman sözde masum kız. ...sen niye bi lafla bana bile danışma gereği duymadan bir senelik bile olmayan çocuğa yedi senelik beni sattin? Çok mu boktan muhabbetim vardı? yada tipim mi hoş değildi?..." sadece ve sadece yutkundum...ne dese şuan haklıymış hissine kapiliyordum.

" ama...am..ma sana demiştim barut cansu benim olamazsa kimsenin olamaz..."  derken bi andan cebinden bir metalik şeye uzamasıyla tam barutu hedef almış bıçağı sallarken korkuyla barutun önüne atladım.

Hiiiih..." c...cansu" korkuyla barut yere yigilan beni yerde oturur pozisyondan kucağına almıştı. ...kalbimjn biraz altına gelen bıçak yavaş yavaş nefesimi kesmeye başlamıştı bile...gözümden akan acı damlalariyla pismanlikla bana bakan polatla göz göze gelirken ona olan borcumun odenmesinin rahatligiyla gözlerimi sıkıp açarak basima toplanan insanlara ambulans çağırın diye bagiran insanlara son kez baktım....bu son yolculuğumdu artık gidiyordum.

" Ha...Hayır cansu gozlerini kapama guzelim...hhhayir"  diye başımda titreye titreye konusan baruta zorda olsa gulumseyip kapanmamasi için zorlandığım gozlerimle" seni sevdim be serseri....ama sakın benim için üzülme....b...ben seni bekliyo olacağım" derken artık barutun sesi uğuldu  gibi gelmeye başlamıştı.
Kapanacak gözlerimle son kez Dudağımi yalayil yutkunarak sessizce şehadet getirip bu dunyadaki herşeye gözümü bir daha acmamak üzere kapadım
Umarin beni unutup hayatına devam edersin serseri...

Umarim beni öldürmenin pişmanliginj yaşamazsin be polat, , çünkü ben öldüğüm için pişman değilim....içim asıl şimdi gerçek rahata ermişti

Umarim arkamdan çok ağlamazsıniz anne...baba...vede umarim helva falan yapip dagitmazsiniz öyle şeyleri hep sacma bulduğumu söylemisimdir:-D

Güle güle sevgili barca ailesi....Güle güle benim hikayemi benle beraber yasayan okurlar....



Evetttt biliyorum mutlu sonu tercih ederiniz ama benim elim yine finalde kötü sona gitti jsksks galiba mutsuz sonlardan hoşlanıyorum.

Lan şaka maka bi kitabida finalledik....bu kitabi okiyip oylayan oylamayan, ,yorumlayan yorumlayan herkeze çokça Teşekkürler ♥ seviliyorsunuz.

Artık yeni kitabimada beklerim sizi ksksksks beklemede kalın yayinlanirken burdan duyuru yaparım.




SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin