Multi : barut
Okuldan biraz uzaklasinca ilk gördüğüm duvara yaslanip içimden geldiği kadar ağlamaya başladım.
Demek serkan için değerli olan ben değil parammiş ilk defa birine bu kadar bağlanmıştım ama bütün olanlar bir hicmis meğersem...Geriden gelen adim sesleriyle arkamı dönüp göz Yaşlarımı silmeye çalışırken biri bilegimj tutup kendine çekince istemsizce bir hıçkırık koptu içimden "şst" diyen kişiye baktığımda damlaydi hızla bende ona sarılırken " aşkım istediğin kadar ağla içine atma" diyip saçımı okşamaya başladı.
Yavaş yavaş ağlamam giderken gülmeye çalışarak damladan ayrılıp" yaa zaten göz yaşlarıma değmez...yüzüne yandan bakınca hem burnu da biraz büyük...dudakları ince...birazda boyu kısa gibi" kendimi bu sozlere inandirmak amaçlı dediğim bahanelere damla gulerek" cansu burnu falan bilmemde boyu en az 1.80" diyince bende gülüp " haklısın galiba" diyerek ona katıldım.
●●●●●●●●●●●
"Konum bu evi gösteriyor " diyip tereddütle bana bakan damlaya göz devirip arabasindan indim oda pesimden ona bakmadan" Evet burasi. ..yeni evim" dedim son sözlerim istemsizce kısık çıkmıştı.
Ona dönerek " istersen git sen artık geç oldu" dememle bana sarılıp" istersen bu günlük sende kalabilirim" diyince olumsuz anlamda kafa sallayip görüşürüz dedim.Arabası uzaklastigi gibi bende evin ziline bastım ama açan kimse 'ahh anahtar almalıydim' diye ic gecirerek annemi aramak icin telefonumu çıkardım ama nafile telefonun şarjı bitmiş kapalıdı içimden bir kaç kez küfür mırıldandim bu mahalle benim dilimj resmen bozmustu bir senede anca edebildiğim küfür kotami burada iki günde tamamlamıştım.
Yaklaşık bir saattir kapının önünde oturuyordum vede hava iyice kararmisti Ürkmem artarken korkuyla bir sağa bir sola bakmaya başladım.
Allahtan bu sokaktan kimse geçmiyor diye düşünürken karşıdan bu tarafa dönen adamla şom ağzıma tüküreyim diye ic gecirip buraya gelmemesi için dua ettim.
Adan sağa dönünce rahat bir nefes alıp yerden kalkarak bir sağa bir sola yürümeye başladım."Her telefona sen çık her kapıya sen koş beni hatırla...
Her telofona sen çık her kapiya sen koş beni hatırla...
Sen bi yerlerde ben bi şehirde akşam oluca beni hatirlaa" diye bana doğru gelen serseriye şaşkınlıkla baktım...dünkü çocuktu bu..ve inanılmaz bir şekilde sarhoş olmasına rağmen sesi çok güzeldi..ahh ne diyorum ben, hızla benu görmemesi icin duvarın sağ köşesine geçerken tam onun olduğu tarafa gitmişmj diye bakacakken birden önümde bir kolun belirmesiyle buram buram içki kokusundan o olduğunu anlayıp yüzüne hiç bakmadan "cek elini" dedim .O yüzüme üfleyerek" yüzüme bak ilk önce" dedi olumsuz anlamda kafa sallayip dahada ters donecekken beni bir anda tam kendine çevirdi. Yüzlerimiz acayip bir şekilde yakındı konussak nerdeyse dudaklarimiz birbirine değecek hissi icimi kaplarken kalbimin yine ve yine küt küt hızlı bir şekilde attığını hissettim onun yaninda kalbim hiç inanmak istemesemde vir değişik oluyor belkide korkudandir?..bu dusunceyi olumluyarak bende onun gibi tam gözlerinin içine bakmaya başladım bana sanki aramızda çok mesafe varmış gibi dahada yaklaşarak" çok güzelsin maviş" demesiyle kalbim marotona doğru hızla koşmaya başladı resmen gözlerimi bile kırpmaya cekinirken zorlukla yutkunup "çekil" diyebildim zorda olsa
Bana siritarak sallana sallana biraz geri giderken ona bakmadan tam ön kapıya geçecekken annemle teyzemi gormemle geri giderek bu sefer ben onu duvarla arama alarak elimj ağzına koydum.
Endiseyle onların içeri girmesini beklerken serseri elimj çekerek" duvara falan sıkıştırmala cik..cik" diyip gulumsemesiyle içim isisnirken gulmemeye çalışarak" annemler geldi bu yüzden şey. ..yaptım. .yani..abartmana gerek yo-" sözümü kesip " sakin bu kadar abartmana gerek yok...kızardın dedi" alnıma yavaşca vurarak.. en sonunda dayanamayip bende gulerek koluna kolumla birkez vurdum "neden vurdun" diyince"sadece odestik" dememle sırıtıp bir iki adim gerileyerek "akıllı kız" derken sendelenince refleks olarak onu elimj uzatirken tabi hayalimde onu kurtarmak vardı ama tam tersi ikimizde yere kapaklandik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-
Literatura Femininaben arslan kolejinin barbi bebeği, o ise bilmem ne devlet lisesinin belali serserisi... bu iki zıt karakterin deli dolu aşkına katılmaya sizde varmisiniz? barca aşķı körükleniyor!♥? Serseri #1 Deli#1 Oyun#3 Erkek#4 Masum #14