6.BÖLÜM

15.1K 602 162
                                    

Kafam zonklaya zonklaya alarmın sesiyle uyanirken sinirle alarmi bi köşeye fırlattım, dün gece neye guvendim bilmiyorum ama arif dertlerini anlatırken baya içmiş bi barin kapisindan kovulmus araba olmasina rağmen ikimizde sarhoş oldugumuzdan otostop çekmiştik arifin"sen kizsin benim killi bacaklarima bakmazlr hadi sen aç" diyip beni itmeye çalışıp yere sendelenerk düşmesine dudak buzup sallanarak "na mahrem ayıp..." diyip ellerimle bacağimi kapattığım haller aklima gelince istemsice sırıtırken herkezin göründüğü gibi olmadigi aklima geldi...ki zaten onun barut gibi bir serseri olmamasi normal cok temiz yüzlü

Oda temiz yüzlü

Emin misin bi daha düşün istersen

Tamam her yerden ben serseriyim diye bağırıyo ama cook yakışıklı kabul et

Yok ya-...off tamam yakışıkl allah sahibine başlasın ne diyim iç ses derken yataktan kalkıp günlük rutin işlerimi halledip yeni okul formama baktım.
Cirtlak sari ve Siyah kalın seritlerden oluşan mini bir etek ve beyaz gömlek ustunede siyah yada sari kurdele erkeklerdede siyah yada sari kiravatti .

Aynadan giyinmiş halime bakıp fena değil diyip kendimi ovdukten sonra makyaj masama oturul morumsu bir far ince bir eyeliner, lacivert maskara ve bordo ruj sürüp saçımı da at kuyruğu yaparak siyah çantamu alıp odadan çıktım.

Daha kimse uyanmamisti ,onlara çıktığıma dair not yazarak beyaz fila larimi giyip evden çıktım. "Haa" diyip kapidan geri çekilirken barutun eliyle ağzımj kapatmasi ve şst demesiyle sessizlesirken elini cekince kaşlarimj çatıp "senin ne işin var burada..ödümü kopardin Sağol" diyip ellerimi kelebek seklinde birlestirirken barut gözlerime bakarak donuk bir şekilde" o it sana bisey yaptimi" arifi kastettigini anlamistim , göz devirerek " Hiç bişey yapmadı.." inanamazca bakıp " bak bişey yaptıysa söyle belasina kadar sikti-" derken elimk dudagina koyarak sözünü keserek" küfretme" dedim onun gözleri elimle kapadigim dudagina giderken durumumuz yeni aklıma gelip hemen elimi uzaklaştırdım.

Barut yutkunup "eminmjsin...peki naaptiniz" ..."dertlestik" sahte bir kahkaha atip "buna inanacagimi sanmiyosun dimi" demesiyle göz devirip bahceden cikinca onunda arkamdan geldiğini hissediyordum ona bkamadan "inanıp inanmaman umrumda değil"dedim.

Okula kadar bir ton dır dır etsede en sonunda her insan gibi oda bıkıp susmustu , okulun içine girince bütün gözlerin bize döndüğünü görünce olduğum yerde büzüşüp barutu durterek "hey neden bize garip garip bakıyorlar"dedim sadece onun duyabilecegi şekilde barut sırıtıp elini omzuma atinca bu sefer fısıldaşmalarda başlarken barut bana doğru eğilip " yanımda aslı dışında pek fazla kız dolasmaz"
Kaşlarimı çatıp ciddi bir şekilde" ee sende haklisin tipsizsin yanında da böyle güzel bir kız dolaşıyor onlarda sasirmistir " dememle beni itip kahkaha atarak "nee..ben ve tipsizlik"dedi inanamazca...eveeeet şuan böyle dediğim için her an  çarpılabilirim "e..evet" hayır ne diye kekeliyosam barut kafa sallayarak"pekala görelim bakalım" dedi.ne diyordu bu mal şuan göz devirip tam ilerliyordumki barutun bağırarak söylediği seylerle olduğum yerde cakili kaldim.

" Millet...Şu sarışın Kız bana tipsiz olduğumu söyledi sizcede öyle mi" dedi.
Lanet olsun ne diyordu aptal şey...gözlerimi bir iki kez sıkıp ona ağzını kapatmasini söyledim, kızlardan biri tipsiz dediğim için bana laflar söylerken onu takmamaya çalıştım. ki en iyisini yaptığıma eminim kiz izbandut mübarek beni ezer geçerdi.

Barutun koluna bir kere vurup bucağına tekme attım ve son hız ordan uzaklastim, uzaklasacaktim...offf off ne diye beni kucağına alıyor, onu itmeye calistikca beni dahada sarmalayarak yürürken ona "ne diye kucağına alıyorsun dağ ayisi" diyip sinirle bacaklarimi bi o yana bi buyana sallayip herkezin bizim hakkımızda değişik düşüncelere girdiğini anlayıp ellerimle gözlerimi kapadım.

Sınıfa gelince aslı denen kızın çığlığıyla barut hızla beni yere birakirken bende eteğim açılmadan hemen kendimi düzelttim. Aslı öfkeyle üstüme gelirken barutun benim önüme geçmesiyle onun göğsünü öfke ve ağlama karışımı yumruklayarak "şerefsiz picin tekisin barut...se-..sen nasıl bir kızla bide herkezin önünde yaa okulda flört edersin herkez aslı boynuzlandi..yalnız kumasida mankenlere taş çıkarır diye konusuyor" dedi.

Ben ne dicegimi bilmiyordum ağzım açık olanlara bakarken bir anlık barutun bana donmesiyle aslı saçıma yapıştı.ben acıyla inlerken herkez aslı çekmeye çalışıyordu ama nafile kızdaki güç tartışılmaz "sarışın yelloz hersey senin yüzünden oldu...lanet olsun ne diye güzelim okulunu bırakıp benim..bizim hayatımızı mahvediyorsun "dedi ama fazla olmuştu artık saçımı tutan ellerine uzun tırnaklarımı geçirip birakmasini sagladim , bu sefer ben onun saçına yapışıp"bak ne duyduğunu bilmiyorum ama bu barut denen serseriyle benim işim olmaz...bana oruspu demeye asla hakkın yok..oruspu senin gibi altında yatanlara denir seni surtuk"diyip onu geri iterken herkez ovvlamaya başladı. bir anlık baruta döndüğünde yüzü asilmis sadece yere bakarken gördüm.
Tabi yüzüme aldığım tokat darbesiyle yere sendelene kadar bana tokat atmısti aslı hemde en afillisinden ama suan sinirim ona değil sadece bizi seyreden sinifaydi "neden hiç biriniz şu deli kızı durdurmuyor" diyip olduğum yerde geri geri gitmeye başlamıştım işte benim gücümde buraya kadardi

Vakti zamanında senin Peder az kendini koruma dersi al dememisti

Haklısın iç ses keşke alsaydim..duvarın soğukluğuyla irkilirken herşeyin barut yüzünden olduğu ama bana yardım dahi etmediğini ona bakınca dahada iyi anlarken ona son kez nefretle baktim...sınıfta da ne bana yardım edecek temmuz nede dilek vardi gözlerimi sıkıp gelecek bir dahaki darbeyi beklerken birinin önüme geçmesiyle hızla gözlerimi açtım.
"Damla"dedim şaşkınlıkla...benim yerime tokat yemisti .onun burada ve bu halde ne işi vardi damla yanıma geçip ağzının kenarına gelen kani çöpe tukurerek " dudagim senin yüzünden şişecek seni pislik" diyip 38 numara sivri topuklusuyla aslının sağ dizine tekme atmasiyla acıyla yere çöktü....işte damla böyle yeri geldiğinde aşırı güçlü bir kızdı, benim gibi ne naif nede kibardi..sadece damlaydi yaa olduğu gibi davranan ne kadar süslü olsada içten sade bir kızdı...beni omzumdan sarsmasiyla dusuncelerimden ayrılırken "iyimisin? " dediğinde sadece olumlu anlamda kafa salladim ama elim ayağım titriyordu o ayri sınıfin damlaya ovvlari kulağımda çınlarken aslı yerden kalkıp tam damlanin saçına yapışacaktı ki damla hemen geri çekilip aslının bileğini ters çevirip inlemesini sağlarken bağırarak" cansuyu savunmasizca köşeye sıkıştırıp ona oruspu dediğin ve benim yüzüme tokat attığın için özür dile " dedi.sesinden ben bile korkmustum kesin Özür dilerdi

Barut olduğu yerden herkezin arasından geçip asliyi bi çırpıda damlanin elinden alınca şaşkına ugrarken ona olam öfkem..nefretim dahada kabarmisti.demek beni savunmuyor ama onu koruyordu haa?

Herkez ben gibi şaşkınca ona bakarken alanından aslıyı opunce gözlerim dolmaya başladı nedensizce tavana bakıp gitmesi için icimden yalvarmaya başladım, ki barutun dedikleriyle ikinci bir şoka uğradım

"Aslı bu kadar üzülmene dolmana gerek yoktu...sende biliyorsun benim onun gibi daldan dala konan ozelliklede sarışın mavi gözlü kizlarla işim olmaz " dedi.

Evettt yorumlarınızı bekliyorum canlar:)))

SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin