5.BÖLÜM

16.2K 624 121
                                    

Barut' dan
"Senden nefret ediyorum" diyip çekip gitmesi, beklemedigim biseydi daha çok bana cirlar artislik yapar falan sanmıştım. ki keşke öyle olsaydı sözleri kızı hiç tanimasam bile nedensizce çok koymuştu ozellikle catida ne sen beni tani nede ben seni sözleriyle
Ona daha bi gıcık olmuştum.

" Kanka ne dedi maviş" diyen akına sinirle bakıp " ona maviş deme lan.." dedim ve onumdeki masayı iterek bende yemekhaneden çıktım.

Başkasının ona maviş demesinide istemiyordum

Neden?

İstemiyorum işte iç ses fazla kurcalama...sınıfa çıktığımda ordada yoktu arkamdan gelen dilekle temmuz Siramin onune gelerek " ne oluyo sana barut...kiz sana ne yaptı" beni delirtti oldumu?  Tabi demedim sadece göz devirip siramin üstüne ayağımı koyarak " bi siktir olul gidin"dedim temmuz omzuma vurarak "yaa sen kendini ne sanıyorsun ağa mi paşa mı" hadi canım omzuma vurmuş olamaz dimi?

Yerimden bi çırpıda çıkıp "sen fazla oldun" diyip siritarak saçını Aşşağı çektim temmuz aciyla inleyip dururken dileğe bakip " Özür dile bırakıyım" dedim etrafta herkez bize bize bakıyor dilek ayirmaya calisiyordu ama ben o özrü duymadan bırakmayı düşünmüyordum.."tamam.." "tamam ne?" "Lanet olsun Özür dilerim oldumu"diye bağıran temmuzun saçını bırakıp sırama oturdum temmuzla dilek sınıftan çıkarken aslı koluma sarılıp " yine ne yaptın yeni kıza" göz devirip " hiç birşey"diyerek kısa kestim aslı oflayarak "o kızla uğraşmanı istemiyorum" onada noluyordu "neden? Ve bundan sanane" dememle aslı yüzünü yüzüme kilitleyip "o sarışın surtuk hoşuma gitmedi hem sanane de ne demek biz sevgiliyiz" ona göz devirip " sevgili değiliz bunu sadece sen soyluyorsun" dememle kaşlari catilirken onu umursamadan kulaklığı mi kulağıma takıp kendimce ayakta dans etmeye başladım.

Acaba şimdi naapiyordu

Kim?

O işte maviş...çok mu kötü davranmıştım ona acaba, ama hak etmişti bana çok laf söyledi tokat attı diye kendimce bahane uydururken yağızın sınıfa gelip beni durdurmasiyla sorarcasina ona bakarken yağız oflayarak " yine bizim metoyu köşede arifler sıkıştırmış" kulaklığı cikararak 'siktir...efe, atakan,kadiride çağırın okulun arkasındaki köşeye gelin metoyu sıkıştırmıslar"dememle ikisi bir hızla sınıftan çıkarken bizde kosturarak okulun arkasına gittik.

Yerde kanlar içinde metoyu görmemle kaşlarim catilirken arif siritarak " aa metinin koruması da gelmiş" demesiyle üstüne yürüyerek"geldim lan geldim" diyerek bir yumruk attım yancilarindan biri üstüme yürürken yagizda onu kaptı.

Yere düşünce bu sefer nefretle tekme atmaya başladım"serefsiz gücün senden zayiflarami yetiyo" arif agzindan kanlar gelerek gulerken "sanada yetiyo" dedi ve arkasını gösterdi arkamda en az bi altı adam gormemle yagizla göz göze gelirken bir iki tanesine koştuk ama nafile bu sefer arif beni tekmeleyip karnima bir kesik atinca acıyla inlerken üstüne ayağıyla basmasiyla acım iki katina çıkmıştı "çekilin lan " diye arkadab gelen kadirin sesiyle bu sefer acimin arasında siritmaya başladım.

Kadirle atakan da dayak yiyip yanimiza serilirken kadire elimi uzatıp"hosgeldin kardeşim "dedim atakan acıyla inleyip"o kadar yüzüme vurmayin dedim demi lan şimdi morarcak falan tipim kayar bir iki gun" aralarindan biri" dua ette başka yerlerin kaymasin" diyip atakana tukurunce atakan gözlerini sıkarak" neyse sabah yüzümü yikamamistim bu iyi geldi diyince" hepimiz kanlar halinde kalsakta kahkaha attik.arif en arkada duran tek yaralanmamis efeye bakarak " bunu niye dövmediniz lan" daha yeni konusan cocuk kafasini kasiyip"abi bize saldirmadi bizde ellemedik" derken arif efeyi gösterip " onuda getirin" efe hemen öne çıkarak"aaa ayıp ama..ben size karismadim...size elleyenleri dovdunuz işte" Böyle bi satıcı ömrü hayatimda gormedim, oksurerek "hain kosta" diye bağırdım.

Efe ellerini havaya kaldirarak" kardeşim beni bilirsin...Şimdi kavga edersem burada canlı insan degislde ölü insan topluluğu oluşur o yüzden ellemiyorum yaniii" dedi ve bir bes dakikaya oda yanimiza serildi.

Karsidan gelen çığlıkla hepimiz o yöne doğru dönerken hiç beklemedigim biri
Cansu
Kosturarak yanimiza, yanima geldi eğilip kafami dizlerine alarak " ne oldu size " diyip aniden ağlamaya başladı.saskinca sadece ona bakıyordum...buda neydi sabah benden nefret ettiğini söyleyip simdi kafami dizlerine alip başımda ağlıyormuydu

"Ee güzelim sen kimsin" diyen arife şuan burdan uçmak istiyordum ama yerimden kalabilecek durumda değildim. Cansuya bakarak " git burdan hemen" cansu kaslarini catarak " sizi bu halde bırakıp mi..asla" diyip kafami yavaşca yere koyup arifin karsisina dikildi"siz mi yaptınız bunu"
"Evet bebeğim "
" Sensin bebegim...sizi polise şikayet etmemj istemiyorsaniz burdan defolup gidin "
" Böyle olmuyo ama adin nd senin"
"Adimi naapcan nüfusuna mi aldircan"
Arif siritarak elini cansunun sacina daldirinca küfür mirildanirken cansunun elini itmesiyle helal derken arif surat halini bozmadan
"Neden olmasin...istiyosan daga sakin bir yere geçelim"
"Olur"demsiyle arif dahil hepimiz sasirirken cansuya sinirle"ne sacmaliyon kızım" cansu bana dönüp " ben senin kızın değilim"dedi...ama ben bunu si-ke-rim

Arif kekeliyrek"arbam o..orda" diyerek bir yeri işaret etti.
"Sen kafayimi yedin lan"diyip yerden kalkmaya çalışırken arif çocuğa beni işaret edince çocuk beni yere dahada bastırdı.
Cansu bize bakarak " geliyorum senle ama onlari birakman karşılığında"dedi.

Efe "kankaaaggm bizim icin kendini feda etmee" diyip ağıt yakamaya başlarken cansu gülerek" ölüme gitmiyorum efe sakin ol " diyip arifle beraber hızla uzaklaştı. Daha geçen ki ürkek kıza da ne olmuştu.

Onlar arabaya binip son gaz gidince bizi tutanlarda ellerimizi bırakıp yanımızdan uzaklastilar.
Zorl yerden kalkip hepimjz tek tek bi duvar yaslandik kadir kafasini kasiyip" olum naapcaz kızı bizim yüzümüzden götürdüler " yağız tedirgince" kıza bisey yapmaz demi" demesiyle on bir tane tekme atıp " düzgün konuş lan...hiç bişey yapamaz"diyerek yerden kalkmay çalıştım.

Efe beni geri çekerken"otur şuraya...abi sanki bulabilcen şimdi , boş boş kalkmay çalışma haline bak...karninda kesik var du ona bakayım" hayır diymedim çünkü hemen iyileşip onları bulmam lazımdı.

CANSU'DAN

"Ne..nereye gidiyoruz? " kekelemeye başlamıştım bile...işte benim bir anlık gelen cesur tavrimda buraya kadardi.
Hayır yani bana çorba döken insana niye yardım ettiysem

Dur ben söyliyim safsin, salaksin-

Ayy tamam anladık iç ses sende hep beni ez.

Yanimdaki arif denen çocuktan soruma cevap gelmeyince zorda olsa yolun bir on dakikasindan sonr yüzümü ona çevirip " sana diyorum. dünyadan arife" çocuk siritarak bana dönüp " ismimj ilk defa bir kızın ağzına böyle yakıştırıyorum" demesi yutkunmama neden olurken utanarak önüme döndüm ve emniyet kemerime daha sıkı tutundum o kahkha atarken bu halime konu degitirmek amaçlı" emniyet kemeri tak" dememle ciddilesip "bana emir mi veriyorsun sen?" Ellerimi sıkarak korkuyla"yanj takarmisin dicektim" dedim arif bir anda tekrar  kahkaha atarken ben olayı çözmeye çalıştım"cok safsin..dalg geciyorum" diyince kendimi çok salak hisseip bie bu yüzden utanirken kemeri takıp ilk soruma cevaben" aslinda bugün biraz ailemle tartıştim...seni tanımıyorum belki senle dertlesebilirim ha?..merak etme sana bir zarar vermicem , sadece beni dinleyecek birine ihtiyacım var" diyip sıkıntıyla oflrken elimi omzunakoymamamla hem o hem ben sasirirken icten bir şekilde şuan fark ettigim dışardan sert belali icten tatlı..sirdas arayan çocuğu gulumseyip olumlu anlamda kafa salladim.

Böyle düşünmemle rahatlamis olcak ki rahat bir nefes verip siritarak " o zaman saat kulesinin oraya ne dersin?" Diyince tekrar olumlu anlamda kafa sallayinca arabayi konak tarafina çevirdi.



Çok Üzgünüm canlar...ama napiyim wifi gitmişti yazdım ama yayınlayamadim bu yüzden üst üste size ikiii bölüm:)))

YORUM VE VOTEEEE♥♡♥

SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin