Multi : temmuz
BARUT'DAN
Cansuyla serkanı yalnız başına bırak nedensizce benj acayip huzursuz etmişti. ..hah bide sen git ben gelicem diyordy saçmalık, yerde gördüğüm taşa sinirle vururken bir arabanın camının kırılmasıyla şaşkınca etrafıma bakıp alarm çalmadan oradan uzaklastim.
Bir iki sokak daha acaba onlar napıyor diye düşünürken önüme dikilen bir grup geçke kaşlarim çatılarak onlara baktım taki gözüme yediğim yumrukla yere devrilene kadar seslu bir şekilde küfür savurup hızla ayağa kalkarak bana yumruk atana vur tekme attım.
Birkaç darbe daha aldıktan sonra dayanamayip yere yığıldım yaklaşik 8,9 kişilerdi, benim gücüm onlara kıyasla çok düşük kaldı en sonunda yerde yediğim bir iki tekmeden sonra gözlerimin yavaş yavaş her ne kadar zorlasamda kazandığını hissettim.
●●●●●●●●●●●●●
"Lanet olsun" diyerek gözlerimi hızla açtım resmen buz gibi suyu üstüme boca etmişlerdi.
Etrafta duyduğum kahkahayla tiksinme karışımı bişey yüzümde şekil alırken bir zamanlar çocukluk arkadaşım olan adama baktım.
"Cik cik barut bu olmamalıydi"diyip sırıtışi bir anda silinirken guzelinden bana bir yumruk attı, ben ise sinir dolu bir kahkahayla" ne bokuma beni böyle getirdin...çagirsaydin direk gelirdim" diyip rahat bir tavırla oturdugum sandalyede yayilirken oda karsimdaki tekli siyah deri koltuğa oturarak " o zaman eğlencesi kalmazdi barut" dedi.Sonra bir anda geri yüz ifadesi kararirken merakla diyeceklerini bekledim , o beni pek çağıran birisi değildi" aramızdaki anlaşmayı unuttun sanırım" göz devirerek "Hayır unutmadim cansu senin olcak" dedim istemsizce boğazıma bunu derken bir yumru oturmuştu, , çocukluk arkadasim yani polat elindeki silahi elinde cevirerek bana bakmadan" ama bugün onu geri bildiğin serkana ittin...ve bu benim hiç hoşuma gitmedi biliyorsun kara kedileri sevmem" dedi ve ayağa kalkarak tabancanin ucunu başıma vura vura" o seninle sevgili olacak vede sen ondan ayrilacaksin cansuda bana kalacak anlaşma buydu bir anda tekrar o pic serkan ortaya çıktı...onun cansuyu sevmesi yuzunden 10.sinifin yarisinda beni kolejden attilar " dedi ve histerik bir kahkaha atıp" benim tek suçum ise halbuki cansuyu ölümüne çok sevmekti...haa bunuda laf olsun diye demiyorum o benim yerime serkani secince canıma kiymaya kadar gittim" diyip kesik izleri olan bileklerine bakip anıları canlanmış gibi kahkaha atıp" sen onu benim yapacaksin bende sana ilk aşkın dilayı geri vericem unutma" diyip arkasına bile bakmadan yanımdan uzaklaştı.
Eğer elim bağlı olmasa ama ben sana o kafama vurmayi gösterirdim puşt.
Adamlar elimj çözüp depodan çıkarken etrafimda bir iki tur atıp düşünmeye başladım.
İlk cansunun babasının iflasiyla polat bizim okula geleceğini bilmesiyle başlamıştı bu olay, onla sokakta ilk karşılaştığımız andan onunla sahada bas basa kalana kadar herşey planlıydı.Ama onu öpmek? Bunu yaptığımı duysa eminim benu daha beter yapardi gerçi bende boş değilim ya o ayrı
Öpme kelimesi Polat'ın planinda asla ve asla yoktu ama ben bir anda onu opmustum ilk öpücüğüm hissiz olsada sahada olanları bir ben bide kalbim biliyordu...onu opunce tamamen dila 'yı unutmuştum halbuki o an
Cansuyla sevgili olup bir anda terk edince polatta ona destek olup yaninda olacakmış sonrada ona aşık olacak vede dila geri döbecekmis"Hahh" diye bir ses ağzımdan çıkarken yanimdaki sandalye tekme atıp yere yigilirkenki yankılanmasını dinledim.
Dila benim hayatımın dönüp noktasıydı tekrar etrafima bakıp bağırarak" bunu untma barut arslan" diyip tam kapıdan çıkarken icimdeki ses
Umarım cansu da çok kırılmaz
Diye geçirirken zorlanan kalbimin üstüne bir iki kez yumruk yapıp vurarak okulun yolu tuttum
Şimdi tek işim en kısa zamanda cansuyu kendime aşık edip ondan ayrılarak dilaya kavusmakti.
CANSU'DAN
"Nerde bu çocuk? " sıkıntıyla iç çektim sınıfı bahçeyi her yeri aradim ama barut okulda yoktu oflayarak bankta oturan efeyle atakanın yanına oturdum.
Atakan rahat bir şekilde geriye yaslanip beni süzerek" sende bişeyler var" bende onun gibi rahat davranmaya çalışıp" hiç. ..ama sende asıl birşey var" dedim tek kaşımı kaldirarak o hayertle kendini gostererek" ne varmis " diyince muzipce bir siritmayla"o 7 golden sonra bu rahatlik" diyince efe ovvlayarak " cansu vurdu gol olduuuu buda 8.olsun" diyip bana cak yaparken bende eline vurdum...
Öğle arasının yarısıni resmen atakanla ugrasarak gecirdim temmuzla yagizda yanimiza gelmişti biz hep beraber efenin dilekle kadirin bakismasini taklit etmesine kahkaha atarken saçı başı dağılmış kiravat düştü düşecek bir eli cebinde dalgın bir şekilde bahçe kapısından giren baruta diktim gözlerimi galiba onun kalbini kırmıştım ve bu pek sevmediğim bi huydu Özür dilemezsem içimin rahat etmeyeceğini bildigimden ellerimj arkamda sallandirarak yanına ulaştım.
Beni görmemişti bile şaşkınca dalgın dalgın onumden yürümeye devam eden baruta bakıp bileginden yakalayarak kendime çevirdim o beni yeni fark etmiscesine kaşlari havalanirken" dalgınsın" dedim oda ısrar etmeden olumlu anlamda kafa sallarken gözlerimi kapayarak hızlı bir sekilde" biliyorum sahada arkadasimla değilde onun yaninda durmamla seni satmış gibi oldum Özür dilerim seni kırmak istememistim" diyip rahat bir nefes aldim.
Barut yutkunarak gözlerinde pismalik yada benim öyle hissettiğim kirintilara bakmamla ilk defa gözlerini benden kacirinca sasirmadan edemedim bu sefer ben onun gözlerine bakmaya çalışırken barut saçlarını kucalayarak" asıl ben senden olacaklar için özür dilerim" diyip yanımdan hızla ayrıldı.
Asıl ben senden olacaklar için özür dilerim
Asıl ben senden olacaklar icin Özür dilerim
Asıl ben senden olacaklar için özür dilerim
Durmadan beynim kazı bu sözü unutma dercesine tekrarlamaya başladı...buda neydi boyle ne için benden Özür dilemistiki
Kısa bir bölüm oldu Üzgünüm:(
Baruttan bir kaç sır ortaya çıktı nasıl hissediyorsunuz bakem???
YORUM
♧
VOTE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-
ChickLitben arslan kolejinin barbi bebeği, o ise bilmem ne devlet lisesinin belali serserisi... bu iki zıt karakterin deli dolu aşkına katılmaya sizde varmisiniz? barca aşķı körükleniyor!♥? Serseri #1 Deli#1 Oyun#3 Erkek#4 Masum #14