Caner üstüme dusmesinden bir iki saniye geçmesine rağmen ne o bir tik kalkma çabasına girmişti nede ben....ulan gözlerimi bile sımsıkı yumdum açmayı unuttum o derece, titreyen göz kapaklarimi yavaşca aralarken canerle göz göze geldiğim icin geri sıkıca yumdum.
Gelen gülme gibi ses cesaretimi arttirirken yanlış birşey olmadan hızlıca yerimde kıpırdandım oda anlamış olacakki hemen kalkti üstümden.
"Caner ya kusura bakma benim sakarligim" diyip yüzümü utancala yere eğdim.
"Y...yok s..sorun değil" bir dakika normalde kekelemesi gereken ben olurum burada bir yanlışlık var.
Tek kaşı Kalkık karsimdaki canere döndüğümde gözlerinin bana değilde başka yere yutkunarak baktığını gördüğümde merakla bakışlarını seyrettim....ayyh önemli değil benim göğuslerime bakiyormus nede olsa südyenle kalmıştım çocuğun önüde.....
.....
.......Caner göğüslerime bakıyor
Bakıyor caner göğüslerime
Göğüslerime canerrr.
Beynim şaşkınliktan eror vermeden önce hemen sanki o göğüslerimi kapatıyormuşcasina ellerimi önüme siper ederken yatağın üstündeki gri joker resmi olan tshirte uzanip ters yöne dönerek üstüme geçirdim.
Evet evet şuan yüzümun kan pompaliyor gibi kizardigini tahmin edebiliyorum.
Halbuki burada bakan o olduğu için onun utanmasi gerek ama yine bu görevide küçük cansucuk üstleniyor.Sicaklasan yanağıma dokunup kafam eğik bir şekilde" babamlar beni merak eder gitsem iyi olacak" diyip tam kapıya ilerliyordumki lanet olasica bilegimden tutulmamla usulca geri tıpış tıpış geriledim.
" Cansu daha yeni olanlar icin yanlış şeylere kapılıp benimle konusmamazlik yapmicaksin dimi?" Dışardan acaba öyle birşey yapacak halim varmjs gibimi görünmüştüm?...karşimdaki merakla bakan adama göz devirip bileğimi çekerek " sacmalama...biz senle kardeş gibiyiz....kardeşler böyle şeyleri umursamaz, takmaz...merak etme senle dudak gelsek bile fesat anlamam" dedim bastıra bastıra ve şaşkınca kalan caneri öylece bıraktım.
Bilerek öpüşmeyide katmistim.
Beş sene önce o havalimaninda beni Öpme olayını hala çözebilmjs değilim....oda yanlış seyelre kapilmasin diye bu karışıklığın içinde o konuyu acmistim...Süper ultra salak cansu olarak." Kızım yemek haz-" diyen teyzeyi bile dinlemeden evden çıkış yaptım bir elimle hala dinmemis yağmur altında kafamı siper ediyordum.
En sonunda bir taksi buldugumda şükür duasi etmeyi kafama yazıp sevincle arabaya atladım.
Ilk önce şoför sanki bir çöp torbasiymisim gibi bana baksada iki katını veririm dememle hızla sürmeye başladı. bunj demesem eminim bur iki dakika içinde beni dışarı paketliyecekti belli.Krem rengindeki evimiz görünüş alanima girince dahada rahatlarken ne zamandir tuttuğum nefesimi verip" ne kadar? " dememle adam direk "220 tl 15 kr" diyince şaşkına döndüm yuh amk kr hesabidami yapıyor bu pjnti adam.
Elim cantama öfkeyle giderken...giderken...gidemiyo...off tabi yaa şirketten öyle aceleyle çıktım çantayi falan almadim.
alnima bir saplak geçirirken param nerde lan der gibi bakan adama gülümseyip " şurası evim bekleyin hemen size parayı getiriyorum" dedimAdam tek kaşı Kalkık bir sekilde bana bakip" kaçmiyacaginj nerden bileyim" bilemezsin gardaş diye bağıran icimdeki hanzoyu susturup" alın size kimliğimi birakayim parayi getirince alirim" dediginde adam kafa sallayinca hızla eve girip hizmetli abladan biraz para istedim çünkü evde ne babam nede annem vardı.
Dışarı çıktığımda taksici ortalıkta gorunmuyordu.lanet olsun kimliğimi mj çaldı bu adam.
Ofkeyle yerimde ziplarken" salak....cimri pinti adama....ne istedin kimliğinden para bende iste" diye bos sokakta bagirmam yankilaninca içime bir ürperme geldi.Yağmur damlaları yine üstüme sel misali akarken bir anda karanlik bir şeyin üstüme çöküp yağmuru almasıyla gülümseyerek kafamı kaldırdım.
Bu kara şey tahminen bir şemsiyeAyy sen ne kadar zekisin
Off iç ses her zaman olmadik yerde cikmaktan bıkmadinmi?
Tabiki hayir bebeyimmm
Sg.
" Hasta olucaksin" denmesiyle sanki bunu bekliyodum abi....b nasıl bişey o sözle beraber hapsurmam bir oldu. .
Tamamen arkamı diğer tarafa döndüm. bu sefer Ürkme irkilme yoktu barut olduğuna adım kadar emindim.Bodrum katinda dedikleri bir kızı kurtarmasi ve benim ona dediklerim nedensizce şuan utanmama neden oluyordu. ..sonuç olarak o bir işkence çeken kızı kurtarmışti.
Bodrum katında belki ondan kaçmistim ama buraya kadarmış şimdi yüzleşme vakti.
" Kolay kolay hasta olmam" ben dememle pişkince sırıtıp " gormeyeli ukala olmuşsun " diyince göz devirip koluna vurdum.Tabi eğlencem uzun surmemjsti işte iki kelimelik bir diyalogdu belli barut konuyu benim acmamj istiyordu.
Ikimiz küçük semsiyenin altında dipdibeyken kafamı kaldırıp gözlerimj ona kenetleyerek" en sonunda pişman olacaksin demiştin" diyip yutkundum ve sonra salakca sahte bir şekilde gülüp " peki neden bunu bana baştan demedin?....deseydin....b..belki herşey farklı olurdu...biz...biz yine berber olurduk...biz olurduk barut" dedim acıyla çıkan sesime karşılık bostaki kolunj sıkarak.Barut bunları dememisim gibi kaşlarını havalandirip " polatla benim aramda bir seçim tapsan şu anki duygularinla kimi secerdin....ha en önemlisi benimle cikarmiydin?" Salak şey ikiside aynı anlama geliyor jsjsjs.
Merakla bakan baruta göz devirip kollarımı bağdaş yaparak " açıkçası dilayı bilmem ama polat bana karşı cok naif kibar vede nazik süprizlerle dolu biriydi" dediğim sözlerle bir anda barutun yüzü düşerken o bana bakmadan dilimi üst dudaginda gezdirio siritarak sözlerime devam ettim" ama galiba ben con salagim ki....Maço serseri kıskanç ....en önemlisi yürekli adamlari seviyorum" dedgimde barut sevincle semsiyeyi elinden atarken bir anda beni kucağına alıp etrafta döndürmeye başladı.
Ikimizde gulusurken ona sıkıca sarılıp yağmurda bağıra bağıra " indir düşücez şimdi" dememle beni dahada sıkıp döndürerek" galiba o Maço sersri yürekli bey benjm....beni hala seviyorsun cansu" şuan çok ama çok mutluydum beş senedir çoğu şeyde mutlu hissetmistin kendimj megersem onlar sadece birer yanilmaymis...şuan daha iyi anlıyorum ki ben onunlayken mutluyum. ..beni mutlu yapanda o serseri...
"Evet şapşal her ne kadar bu zamana kadar seni kırıp nefret ettiğimi dusunsemde gerçekler ortaya çıktığı gibi direk yine eski duygularim gün yüzüne çıktı....sen italyadayken de hep benimleydin....seni burası söküp atamadi" dedim o durduğu gibi kucağında kalbini gösterirken.
Barut yutkunarak benj bir anda kucağından indirince baya bi boşlukta hissettim kendimj.
Barut bana o hasret kaldığım gulumsemesini yollayıp " taksiciyu sormadin" ne diyordu şimdi bu?...anlamamiscasina kafamj bir o yana bir bu yana cevirince barut bana göz devirip cebinden birşey çıkararak" parayi taksiciye ben ödeyip kimliğini aldım. " diyince sevincle tam elindekj kimliğe uzaniyordumki barut sırıtarak geri çekilip " bu birazcık bende kalicak....fark ettimde biz bazi seyleri için o salaj araya giren kalles yüzünden geç kaldık dahada vakit kaybetmek istemiyorum" diyerk kimliginle beraber öylece uzaklaştı....neydi şimdi bu?Hızlı hızlı gelişmeler biliyorum saskinsinız ama şaşırmayın finale çok az kaldi barca ailesinin güzel okuyuculari♥hepiniz seviliyorsunuz umarım bölümü beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ (barca) - TAMAMLANDI-
ChickLitben arslan kolejinin barbi bebeği, o ise bilmem ne devlet lisesinin belali serserisi... bu iki zıt karakterin deli dolu aşkına katılmaya sizde varmisiniz? barca aşķı körükleniyor!♥? Serseri #1 Deli#1 Oyun#3 Erkek#4 Masum #14