אוקיי, אז בכנות לא הצלחתי להתאפק כי השקעתי בפרק הזה את נשמתי, אז בגלל שהשבוע עלו שני פרקים של תלל, כנראה לא יעלה פרק שבוע הבא. סורי חברים, לכולנו יש מחיר לשלםXD
חשוב חשוב: הפרק הזה הוא בדירוג R! יהיו תכנים מיניים (מפורטים חצי קלאץ', אבל ברורים מאודXD) בתוכו. זה יהיה רק לאחת מהסצנות, עם זאת (מה שכן, בסוף אותה סצנה יהיה חלק ממש ממש מ מ ש חשוב, אז אני מציעה לכם לרפרף קדימה ולא לוותרXD)
בנימה מהממת זו, אני גאה לומר שאנחנו על ארבע אלף צפיות! וואו! תודה רבה לכם🧡 מה דעתכם על הכריכה החדשה? אני ממש מרוצה!D:
סופי, הערה:
*שבעה חטאים, AKA סרט בשם 'se7en' בכיכובם של בראד פיט ומורגן פרימן שיצא ב95. הוא כולל סצנה עם דילדו... לא נחמד במיוחד, ומכאן באה הבדיחה החביבה של אנדרו.
~~~
ברגע שאנדרו ראה את הדמות המוכרת הולכת לעברו, הוא גלגל את עיניו העייפות כל כך חזק שהן כמעט קרסו לתוך הגולגולת שלו. מהליכה, רגליו התחילו להישרך על גבי המדרכה בחוסר רצון. למולו, הגבר כהה העור הלבוש בחליפה עמד בביטחון, ידיו שלובות ומבטו עוקב אחריו.
אנדרו נאנח. הוא עיווה את פניו, צמצם את עיניו מנגד לשמש, והפשיל את שרווליו תוך כדי הליכה. נשיפה עמוקה נפלטה מבין שפתיו כשהכין את עצמו להתעמת מול המשרת הארור.
זאת לא הייתה הפעם הראשונה שהטרידו אותו אחרי משמרת, אלוהים. ללכת לישון כמו בן אדם הייתה בקשה כזאת מוגזמת?
"תעיף את האף שלך מהעניינים שלי." אמר שעה שעקף את יו, לא מתכנן לתת לו את תשומת הלב הראויה - גם אם טרח להיתקע בכתפו כמה שיותר חזק בזמן שעשה את זה. אופסי.
יו הסתובב בתנועה כזאת חלקה שזה כמעט והפחיד אותו. "לא עשיתי כלום עדיין." הוא הבהיר לו, וכמו אדונו, עקב אחרי אנדרו.
"כמובן, מאסטר מניפולציה." אנדרו גער, רוקע את דרכו קדימה. הם נעו לצד פארק קמברוול גרין, מדדים על אדמותיה הנאות של קמברוול... אבל אנדרו בכלל לא הרגיש את היום היפה הזה. הציפורים צייצו, השמים היו כחולים, מזג האוויר היה מספיק טוב לחולצה ארוכה דקה - ראוי לציון בלונדון האפורה והמכוערת - ודאנקן המזדיין הרס את חייו שוב. למה? פשוט למה? הוא רק רצה שני דברים בעולם הזה: מלא כסף וקצת שינה. למה לתת לו את זה היה כל כך קשה? "בן זונה, אני יודע מה אתה מתכנן."
"מה?"
"להשתמש בפעילות המוחית המוזרה שלך ובאינטליגנציה הזויה כדי להשתלט עלי ולגרום לי להסכים לעבור דירה עם דאנקן." הוא אמר, והפנה את ראשו רק כדי לראות את הבעתו הרובוטית של יו מתעוותת קלות. כן, הוא ידע שהוא נתפס. "כן, בן זונה, אני יודע מה אתה עושה."
YOU ARE READING
תאמר לו לא (MaleXMale)
Любовные романы•הושלם• דאנקן נראה כמו מלאך ומזיין כמו שד. הפנים שלו מושלמות, הגוף שלו מורכב משרירים מוצקים, והארנק שלו שוקל יותר ממנו בעצמו. למה לעזאזל בחור כזה שם לב אל אנדרו? רק אלוהים יודע. אלוהים ודאנקן - שרוצה אותו יותר מכל דבר בעולם. אין לאנדרו שמץ למה. לעו...