37# - המפלצת של פרנקנשטיין

599 82 110
                                    

אזהרה - הפרק מכיל אלימות גרפית.

~~~

צעד, צעד, צעד. הוא הקשיב להם, עקביים, עד שהם כבר לא היו. כשהפנה את ראשו הצידה, ראה איך זוג נעליים, שהתאימו לקוד הלבוש, נעצרו לצידו.

הוא הרים את ראשו, מהמכנסיים הנקיות בצורה לא הגיונית אל חולצת בית הספר. אז, כמובן, מצא פנים. פנים שהורכבו מעור בהיר, אף סולד, עיניים כחולות, ושפתיים מתוחות לחיוך. "דאנקן." אמר הילד, מושיט את ידו קדימה. "איך קוראים לך?"

"מה?" הוא שאל למול היד המושטת.

עדיין בחיוך מתון ועם היד באוויר, הילד חידד: "השם שלי." והוא הטה את ראשו מנגד לפניו של יו. "אתה נראה מוזר, מה השם שלך?"

---

זה היה קול חד, אחד שקרע ממנו קריאה כאובה וקרע אותו לערנות. צבעים הבהבו למול פניו ונמסו ללבן. מבטו מצא את הרצפה הממורקת מתחתיו.

העיניים שלו כמעט נצרבו מאור השמש, שהשתקף על המרצפות הבהירות. הן התגלגלו בחוריהן, מלוות אל גלים של כאב, שחלפו בגופו. אלה היו שריטות, חבורות, ותוצאות השינה מעל למרצפות הקרות. הכל ביחד שהלם בו כמו אוטובוס.

עוד קול חד שהדהד ברחבי ביתו או הוציא אותו מעשתונותיו או החזיר אותו אליהן, הוא לא ידע; שוב מוחו הזעזע בתגובה. ידיו הושטו קדימה, הן החליקו על גבי בקבוקי זכוכית והתאזנו על הרצפה לפני שהקים את עצמו לישיבה.

התנועה הזאת בלבד הרגישה כמו מאמץ בלתי אפשרי.

הוא פלט גיהוק, כזה שרוסן בשנתו. היה לו טעם חריף וריח נורא, אפילו בשבילו.

פניו התעוותו בגועל.

זה היה קול נוסף, שעכשיו כשראשו התאזן, הבין שהגיע מדלת ביתו. דפיקות, בקצב עקבי ובמדד קבוע.

והוא חשב שאם הקול היה גובר, אפילו קצת, הראש שלו כבר היה מפוזר על הרצפה.

ידו האחת התאזנה על שולחן הסלון, והשנייה על כריות הספה מאחוריו. הספה שכנראה נפל מעליה בעת השינה הרדודה והטיפשית שלו. כשראשו פנה הצידה, ראה שעל הרצפה כבר התקבע הדפס של ארגמן וחתיכות זכוכית.

הוא הושיט את אצבעותיו קדימה, רק כדי לגלות שהנוזלים היו כבר יבשים. למרות הבקבוקים המנופצים, הזרוע שלו בקושי כאבה. עם זאת, הוא הושיט את ידו הבריאה לעבר הפצעים והבריש מעליהם את הזכוכיות האפשריות.

מעבר לכך, החליט שיקרא למרקוס.

עוד דפיקות קרעו אותו מההילה החולמנית מסביבו, וכבר, היה על שתי רגליים.

והוא התנשף.

לא היה לו מושג למה, אבל הוא התנשף. התנשף המון. פתאום הבין שלמרות המזגן הקפוא, שגרם לעורו לעקצץ במחאה, המצח שלו היה רטוב ודביק מזיעה.

תאמר לו לא (MaleXMale)Where stories live. Discover now