העור שלו כבר צווח בכאב. הוא היה בטוח שמתחת למעטה הסבון, הוא היה רואה אותו, מנומר באדום.
אבל זאת לא הייתה אשמת הסבון, באמת. אלה היו המים. הם היו גרועים. אף פעם לא שטפו שום דבר.
כלומר, באמת, למה הוא ציפה, אתם יודעים?
בעודו הסתכל מטה, הוא לא ציפה שהם ישטפו את הלכלוך שנדבק לעורו. והם לא. המים שנטרקו על עורו לא עשו שום דבר חוץ מלקלף את הסבון מעליו. מתחת, העור שלו היה מוכתם בדיו ופחם ועפר ואפר וכל מה שאפשר לחשוב עליו שהיה מגעיל ובלתי אפשרי להורדה במקלחת. כמו נצנצים או משהו. הם היו נוראיים.
טוב, הוא אולי היה טיפש, אבל לא עד כדי כך. הוא ידע שזאת לא באמת הייתה אשמת המים. אתם בטח יכולים להבין, לפעמים אתה אומר לעצמך דברים, ולפעמים הם גורמים לך להרגיש טוב יותר.
זה, עם זאת, לא ממש הצליח.
אולי הוא באמת היה טיפש עד כדי כך.
הוא לא ידע מה הייתה הטמפרטורה של המים, אבל הם היו מאוד קרים קודם, ובאותה הנקודה בזמן כבר הפכו מאוד קרים. כשהסתכל על הברז, ראה שהוא היה מופנה עד הסוף, עד לנקודה של סכנת שריפה או משהו. בטח משהו נדפק.
הלסת שלו רטטה קלות. אבל זה היה טוב מספיק.
הוא לא בכה. הוא לא זכר מתי הייתה הפעם האחרונה שהוא בכה כי השבועות ואולי גם החודשים האחרונים נמסו ביחד והפכו לסוג מוזר של מפלצת או משהו. ואותה המפלצת, באותו הרגעים, ישבה על כתפו האחת. ואותה המפלצתה בדיוק כרכה זרוע רירית וירקרקה מסביב לכתפו השנייה והותירה אותו מקובע למקומו. אולי כל הריריות והאיכסה גרמו לה להישמע קצת מאיימת, אבל היא באמת הייתה די נחמדה. לא עשתה יותר מידי. פשוט ישבה שם, לטשה את עשרות העיניים שלה לעברו.
היא אירחה לו חברה במקלחת המזדיינת ההיא.
אבל, טוב, היא הייתה קצת מגעילה. לא שזה באמת שינה עם כל שאר הלכלוך שהיה עליו.
המים, כמובן, לא עזרו להוריד גם אותה. כמו כל השאר, היא נשארה שם. לא כאילו היא הייתה שם באמת או משהו, אבל היא הייתה.
והיא שתקה, כמו שדברים לא קיימים נוטים לעשות.
אולי היא הרגישה לבד כמוהו.
מצחו מצא את קיר הקרמיקה. הוא היה מאוד חם, הקיר, מנגד לעורו. לא היה לו מושג איך או למה או משהו.
עיניו היו מרוכזות ברגליים שלו.
הראש שלו היה קצת מעורפל, מתחת למסך של ג'וינטים והשוטים מקודם. ולמעשה, לא היה מספיק מעורפל. הוא חשב שהוא יהיה קצת יותר קהה, אבל פתאום מצא את עצמו כמעט ורגיל לחרא הרגיל שלקח. אולי הוא היה צריך יותר, באמת.
למרות ש -
למה אתה כאן?
הא.
YOU ARE READING
תאמר לו לא (MaleXMale)
Romance•הושלם• דאנקן נראה כמו מלאך ומזיין כמו שד. הפנים שלו מושלמות, הגוף שלו מורכב משרירים מוצקים, והארנק שלו שוקל יותר ממנו בעצמו. למה לעזאזל בחור כזה שם לב אל אנדרו? רק אלוהים יודע. אלוהים ודאנקן - שרוצה אותו יותר מכל דבר בעולם. אין לאנדרו שמץ למה. לעו...