Vur kadehi ustam, bu gece de sarhoşuz
Kalan sağlar bizimdir, acıdan mayhoşuz
İki satırlık adamları musallat ettik ömrümüze
Bundandır böyle dibe vuruşumuzİki satırlık adamları musallat ettik ömrümüze
Bundandır böyle dibe vuruşumuz
Bundandır böyle dibe vuruşumuzBağıra bağıra şarkı söylüyorduk. Uzun zamandır kızlarla takılamadığımızı farketmiş ve burda sürekli geldiğimiz bir konak vardı. Pek geleni gideni olmazdı. Bizde o yüzden rahat hareket edebiliyorduk. Ortaya bir semaver çay almıştık ve şuan hepimiz kafası güzeldi. Ya kafeinden yada kendimizi meyhanede gibi kandırdığımızdan olabilir. Ece ve Zehrayı da çağırmıştım. Ben Ece Zehra Aslı Nihal ve Elif vardık. Bizden başka kimse yoktu.
"Hadi ben efkarlıyım size nooluyo yaa. Kız Zehra abim birşey mi yaptı eğer öyleyse bak gece uyurken kıyafetlerine kaşıntı tozu dökebilirim." Işte ben buna kız dayanışması derim. Girl poweeerrr!!!
"Yok be kızım senin abin bu dünyadaki en iyi erkek olabilir. Sen böyle kaptırınca seni yalnız bırakmiyim dedim."
Yaa ama ağlarım. Ömeri kızlara anlatmıştım. Özgür malı gibi gülmemişlerdi. Bana hak verip sövmüşlerdi. Ece yaptığımın yanlış olduğunu düşünüyordu ama elimde değildi. Daha herşeyi yeni kazanmışken kaybetmek istemiyordum. Arkadaş olarak daha iyiydik. Tabi öyle kalabilseydik.
O günkü mesajlardan sonra sürekli arayıp konuşmak istedi benle. Ama ben istemedim bu seferde. Yeterince kırılmıştım oda bunu biliyordu.
"Zeyno telefonun ötüp duruyor şuna baksan mı artık?"dedi Nihal.
Telefonu elime alınca gruptan mesaj geldiğini farkettim.
Mert: Zeynooo. Kız Zeynoooo. Sen benim kız arkadaşımı yoldan mı çıkardın. Siz nerelerde egleniyorsunuz benim sevdiceğim kimlerle beraber
Mert: Kız kime diyorum cevap verseneee
Abimm: Herkesi anlarım benim sevdiceğim neden orda acaba. Arıyorum cevapta vermiyor kızım bak aklıma kötü kötü şeyler geliyor
Abimm: He tamam açtı gürültüden duymamış sesini Zehram
Emirim: Benim sevdiceğim böyle şeyler yapmaz. Bensiz ortamda mutlu olmaz.
Mert: Kız ben kime diyommm cevap verseneee
Ben: Gerizekalı gruba ne yazıyorsun özelden yazsana. Ayrıca Emircim sevdiceğin şuan karşımda ve gayet mutlu.
Mert: Özelden yazınca cevap vermiyorsun tatlım hatırlatayım. Abilerim hatrına cevap verdiğini düşünerek burdan yazıyorum bende.
Ben: Doğru ya. Özür dilerim kankacim seni böyle bir duruma düşürdüğüm için.
Mert: Kız lafı döndürme. Nerdesiniz adres ver hemen gelicem Elif söylememek için diretiyor.
Emirim: Ne demek bensiz çok mutlu. Şuan benim panda kalbim incindi.
"Ece Emirin panda kalbi kırılmış."dedim gülerek. Manyak çocuk ya. Kızlar gruptan konuştuğumuzu farkedince başıma toplandılar. "Isterseniz beraber cevap verelim kızlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat
Novela JuvenilOnlar önden ilerlerken bir anda kolumdan çekilip durduruldum. Ah ama sen ne klişe sevdalısıymışsın be yavrum. "Senin bu kolumla derdin ne ya. Seslensen durmam sanki." diye sitem ettim. Az öncenin heyecanı geçmemişti zaten. Çok saçmalamam diye umuyor...