AWAY [32]

4.8K 351 751
                                    

- Musieliście się dupcyć kurwa tak głośno?

To pytanie pada z ust Changbina, gdy rano, wspólnie z Minho, zastajemy jego, Hyunjina, Chana i Woojina w salonie. Rumienię się i zwieszam głowę ze wstydu.

- Spierdalaj, dziewico. - warczy Minho, obejmując mnie ramieniem.

- Skąd możesz wiedzieć, że jestem prawiczkiem, co? - pyta Changbin.

- A kto by cię kurwa chciał? - mówi Minho, siadając na kanapie obok Hwanga. Przyciąga mnie do siebie i sadza sobie na kolanach. - Nie dość, że urodą nie grzeszysz, jesteś cholernym dzbanem, to jeszcze w majtkach pewnie nic nie masz.

Hyunjin wybucha śmiechem. Changbin robi się czerwony na twarzy, a Chan chowa twarz w dłoniach, zażenowany słowami Minho.

- Kurwa, trzymajcie mnie, bo go zaraz... - zaczyna Changbin.

- Hola, hola, panie "Umiem nad sobą panować". Pan się uspokoi. - przerywam mu.

- Złość piękności szkodzi, a sam słyszałeś, że za wiele to ty jej nie masz. - dodaje Hyunjin.

- Chcesz znowu w ryj? - Changbin zwraca się do Hwanga.

- N-n-nie... - Hyunjin jest większą ciotą, niż ja.

- Spokój! - rozkazuje Chan. - Woojin, mógłbyś iść po Seungmina, Felixa i Jeongina? Mam sprawę, wszyscy muszą być obecni.

- Jasne. - mówi Woojin, po czym opuszcza pomieszczenie.

- Co to za "sprawa"? - pytam Chana.

- Nie chodzi o was. - tłumaczy. - Jest to związane z naszym sierpniowym comebackiem.

- Aha... - kiwam głową.

- Dlatego potrzebuję, żeby wszyscy byli obecni...

Nagle drzwi do salonu otwierają się i do pomieszczenia wchodzą Jeongin, Seungmin i Woojin. Chan spogląda na najstarszego i marszczy czoło.

- Gdzie Felix? - pyta.

Woojin wzrusza ramionami.

- Nie ma go.

- Jak to go "nie ma" ? - Hyunjin wstaje z kanapy.

- Żartujesz sobie ze mnie? Gdzie on jest? - dziwi się Chan. - Minnie?

Seungmin kręci nerwowo głową.

- Nie wiem...

Kłamie. Widzę to w jego oczach. Chłopak wyraźnie boi się naszych spojrzeń, bo spuszcza głowę i patrzy w podłogę. Jeongin zerka na niego ukradkiem, po czym podnosi wzrok na mnie. Darzę najmłodszego zdziwionym spojrzeniem. Chłopak kręci głową, po czym również spuszcza wzrok.

- Nie słyszałem, żeby ktoś rano wychodził... - odzywa się Changbin.

- Nie było go całą noc. - tłumaczy Jeongin, a Seungmin uderza go w ramię.

Coś ukrywają. Oboje.

- Minnie...Ty coś wiesz. - mówi Chan, świdrując chłopaka wzrokiem.

Seungmin kręci głową.

- Nie, nic nie wiem...

- Jest z nią prawda? - pyta Hyunjin.

- Z kim? - dziwi się Changbin.

- No, z moją dziewczyną!

Wszyscy patrzą na niego zdziwieni. 

- Co? - pyta Minho.

WHY NOT? || minsung [PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz