Zaklonil jsem slastně hlavu a udělal se na podlahu předemnou...tiše jsem odemkl a doběhl do koupelny kde jsem vzal hadr a běžel to utřit...pozdě...Leo to už našel...
T:"Ale notak Leo fuj je to"vykřikl jsem a on hned odskočil...aby jste pochopili Leo je můj pes..."ty jedno nechutný prase"Štěkl jsem po něm a rychle to setřel...šel jsem zpět do koupelny a hadr jsem hodil do pračky kterou jsem zapl...jen kvůli tomuhle jsem se naučil prát...došel jsem zpět do pokoje kde jsem si musel uklidit...už tu byl zas strašný bordel...
Asi po deseti minutách co jsem to už měl hotové tak jsem si vzal kytaru a sedl si k oknu...vybral jsem si nějakou random písničku a začal hrátProjížděl jsem okolo domu a Zapřemýšlel jsem se. Je možné, že to byl Martinus, kdo na mě křičel? Zničeho nic jsem zaslechl znovu ten krásný hlas. Slezl jsem ze skatu a posadil se na něho. Vytáhl jsem si cigaretu z krabičky a poslouchal ty překrásné tóny.
Okamžitě co jsem si všiml Marcuse přestal jsem hrát...hajzl...já mu přece říkal že nemá kouřit...
Přestal hrát...
"Škoda, že si přestal hrát." Zadíval jsem se do okna a doufal, že vykoukne ven. Potřeboval jsem vidět jeho roztomilý nosánek.T:"Hraju špatně"zamumla jsem"A ty by jsi neměl kouřit"
"Ale můžu... Dobře, ty mi zahraješ ještě tu samou, co jsi mi hrál na vlakáči a já to možná uhasím." škodlibě jsem se pousmál
T;"Ale notak je to falešný"
"Mě je to jedno." Uculil jsem se a potáhl si z cigarety.
T:"Bože...no tak dobře...jako jsi měl na mysli ?"
"Myslím, že tam byly slova. My heartbreat-beat.. Dal nevím." Potáhl jsem si cigarety a stále hleděl do okna.
T:"Tak to"nalistoval jsem Heartbeat a začal hrát "You said "Why am I holding on baby"
ooohh
I would never back down, are you walking out of my life
saying you really don't love me""Páni.." Vylítlobmi z pusy. Cigaretu jsem opravdu uhasilo a zavřel oči. Zaposlouchao jsem se do rytmu než skončil
T:"But i'm laying here alone so i put you in a song beside My heartbeat-beat-beat..."dozpíval jsem posledních par slov a koukl na Maca...seděl se zavřenyma očima a houpal se do rytmu který už skončil...Musel jsem se zasmát
ČTEŠ
Only At Night🌙
FanfictionNěkdy nejsou věci tak jak se zdají „Největším štěstím v životě člověka je vědomí, že nás někdo miluje proto, jací jsme, nebo spíše přesto, jací jsme." - Romain Rolland