Marcus přišel a my společně vylezli oknem ven...chtěl jsem jít do lesa...tam se nejlíp přemýšlí
Když jsme dorazili do lesa, ruku v ruce, jsem se rozhodl drobet přijít na jiné myšlenky, proto jsem Martinuse plácl po rameni.
"Máš babu." Zasmál jsem se a běžel do lesa.Neměl jsem s tím problém protože rád běhám až na to že mi stihl už utéct skoro o dvacet metrů...proto jsem se rozběhl rychle za ním...
Zničeho nic jsem pocítil Martinusovo ruku na svém rameně.
"Jak jsi mě dohnal?" Vypiskl jsem překvapeně.T:"Nevím"zasmál jsem se"jsi pomalej no...a teď máš babu ty"znovu jsem se zasmál a rozutekl někam pryč
Než jsem se stačil otočit, byl pryč...
"Tini?" Porozhlédl jsem se kolem sebe. Je strašně rychlej... Až nad přirozeně.Zastavil jsem se a porozhlédl kolem sebe...Marcus nikde...
T:"Marcusi??"křikl jsem směrem odkud jsem přibehl"kde jsi ?"Po Martinusovi ani stopa...
"Martinusi!" Zakřičel jsem na celý les a vydal se hlouběji do lesa.Slyšel jsem ho...
T:"Kde jsi Macu"zakřičel jsem...potřeboval bych se rozhlédnout...a proto jsem se rozhodl vylést na strom...Šel jsem hlouběji a hlouběji... Celkem jsem se začal obávat, kde je. Zničeho nic mě chytil někdo ze zadu a zakryl mi pusu, abych nemohl vykřiknout. Druhou mi přidržel ruce za záda.
"Hele Jacku! Mám tu novou kurvu!" Zakřičel někdo a já se snažil vymanit z jeho sevření. Bohužel měl větší sílu než já. Ten druhý přišel a stáhl si kalhoty. Jeho chloubu mi narval do pusy a ten druhý mi začal pomalu stahovat kalhoty.Když jsem vylezl na strom tak jsem znovu zařval...
T:"Marcusi"byla tak půlnoc a jsme v té nejodlehlejší části města...já stejně vyděl stejně dobře jak za šera...to bylo docela zvláštní...rozhlédl jsem se kolem sebe a uviděl v dálce tři osoby...možná bych se jich mohl zeptat jestli Maca neviděli...slezl jsem opatrně ze stromu a rozběhl se směrem tamStrhli ze mě kalhoty a ten druhý do mě vnikl. Do očí se mi nahrnuly slzy. Takovou bolest jsem nikdy nezažil. Začal přiřážet... Slzy se mi valeli z očí.
Prudce jsem zastavil a lekl se toho co jsem uviděl...chudinka Marcus uplakaný mezi dvěma týpky...měl jsem zlost...můj tep se zrychlil a já tušil že tohle nedopadne dobře
Spatřil jsem Martinuse a chtěl ho poslat pryč, ale péro v mé puse mi to neumožňovalo.
"Hele tady je další!" Vykřikl jeden z nich a já se mu pokusil vyvlict, ale měl větší sílu.
Zničeho nic jsem zaslechl vyděšený výkřik a přírazi přestali na obou stranách. Otočil jsem se za sebe a spatřil Martinuse, jak byl zakousnutý do jeho krku, než stačil utéct i ten druhý, přírazil ho ke stromu a zakousl se mu do krku.
Nemohl jsem se nevšimnout, jak mu zářily oči jako dva žhavé uhly.Pustil jsem ho a druhým z kluků padl na zem...co jsem to provedl...já to neudělal schvalně...to automaticky...ono samo...Stál jsem na jednom místě a koukal jsem na tu spoušť
ČTEŠ
Only At Night🌙
FanfictionNěkdy nejsou věci tak jak se zdají „Největším štěstím v životě člověka je vědomí, že nás někdo miluje proto, jací jsme, nebo spíše přesto, jací jsme." - Romain Rolland